Gå til innhold

Endre til anonym?


sug lut

Anbefalte innlegg

Det er ikke lov å være anonym og bruke nick i samme tråd - det er greit. Men når man da glemmer anonymknappen etter først å ha skrevet ett anonymt innlegg, hva da? For jeg kan endre teksten, men jeg kan ikke endre til anonym, og får heller ikke slettet innlegget (det rakk også å bli sitert). Og det var ikke noe farlig som stod der, så det sjenerer ikke meg, men nå har jeg altså svart både anonymt og med nick i samme tråd - av vanvare. Hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke veit jeg, bare at jeg veit det ikke er lov. Og derfor burde det vært mulig i "endre"-modus å også endre fra nick til anonym, eller andre veien, siden det ikke er mulig å slette innlegget, bare endre innholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker pytt sann, jeg.  Har gjort det selv også et par ganger.  Det eneste jeg blir paranoid ift er om noen klarer å koble kode og nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regelen er hovedsakelig rettet mot folk som bruker AB for å diskutere med seg selv og hause opp, og folk som konsekvent går inn for det. Ved uhell som nevnt over vil det ikke få konsekvenser.


Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, amandine skrev:

Jeg tenker pytt sann, jeg.  Har gjort det selv også et par ganger.  Det eneste jeg blir paranoid ift er om noen klarer å koble kode og nick.

AB koden bytter for hver tråd man er i, så om noen evt kobler blir det kun den tråden de evt greier det.

12 timer siden, sug lut skrev:

Ok, takk for pragmatisk svar.

Og nå måtte jeg google for å se om det var positivt eller negativt :fnise:

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ann Christin skrev:

AB koden bytter for hver tråd man er i, så om noen evt kobler blir det kun den tråden de evt greier det.

Og nå måtte jeg google for å se om det var positivt eller negativt :fnise:

Ann Christin, admin

Definitivt positivt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...