Gå til innhold

Fortvilet og lei av å ikke bli gravid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Prøver på 9ende mnd her. visste ikke om jeg kunne klassifisere dette innlegget under slitere, men uansett.

Jeg er så fortvilet om dagen. Jeg har nå prøvd å bli gravid i 9 mnd, og jo lenger tid det tar jo mer mister jeg håpet. Jeg føler det ikke er no hjelp å få noen stedet. Legen min vil ikke hjelpe meg før det har gått ett år (vet det er policy) men er redd hun ikke vil hjelpe meg etter året er gått heller, da jeg er undervektig å får høre vær gang jeg er hos legen at jeg må legge på meg.

jeg kommer til legen fortvilet over at jeg ikke blir gravid og det eneste hu sier er "jaja du er jo så tynn,. ekke så rart det" jeg har ikke spiseforstyrelser, men har en forbrenning som ikke ligner grisen. Har aldri slitet med det før, men etter jeg sluttet på ppiller raste jeg ned i vekt og det er ett ent helvette og komme opp igjen. (er 165cm høy og veier 48kg)

 

Men uansett... Det ble litt surr i eggløsningskalenderen min denne mnd da jeg glemte å føre inn hvilken dag jeg fikk mensen forrige mnd, så jeg er litt usikker på om jeg er tre eller fire dager forsinket med mens. Det føltes ut som jeg skulle få mensen for fire dager siden så jeg hadde det jeg liker å kalle "mensenmage" (alltid dårlig i magen første mensdag).. men ingen mens ... testet negativt i går, og fortsatt ingen mens i dag. i dag når jeg våknet hadde jeg litt sånn småfølelse om at jeg hadde litt begynende UVI, så tok smertestillende mot det, ogo ca 15 min etter at jeg tok smertestillende så fikk jeg super menssmerter og skikkelig vondt i korsryggen. dette holdt på i gode 20 min før det ga seg. rett etter det ga seg følte jeg at "nå får jeg mensenmagen" og måtte løpe på do.. Men fortsatt ingen mens ..

 

Det jeg er skikkelig fortvilet og bekymret for nå er om jeg har mistet menstruasjonen pga undervekt. er så redd for det .... beklager langt innlegg

Anonymkode: 4e233...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men vil bare si lykke til 😊

Anonymkode: b3f96...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...