Gå til innhold

Trenger virkelig hjelp! Er jeg gravid?


johnna

Anbefalte innlegg

Hei. Sorry for litt ekle detaljer men trenger litt hjelp her.

Jeg går på P-piller og har kanskje vært litt opp og ned på å huske dem. Jeg skulle få mensen denne Lørdagen som var 6.05 og pleier alltid og få den på ettermiddagen, men fikk den ikke før klokken var 1 på natten. Men det kom nesten ingenting blod. Bare bitte bitte bitte litt dråper. Satt inn en tampong og neste dag (Søndag) var den brun. Hele den dagen var den brun og slimete med litt spor av møre rødt blod. Hadde også kjempe vonde mensensmerter i går. I dag (Mandag) var det også brunt. Denne gangen tok jeg tampongen ut og så noe kjempe slimete og tykk strimle med blanding av rødt og brunt. Det var så seigt at det kunne ligne på sånn leke slim barn får på boks. Veldig tykt og kunne ''leke'' med det. Satt inn en ob og nå som jeg var på do var det nesten ingenting på det, bare brunt. (ser ut som avføring) Tok også en graviditetst som lå liggenes (gått ut på dato tror jeg) men det kom først en kjempe tydelig strek og en til strek som nesten ikke syntes som forsvant og ble til en strek.

Har noen hatt det sånn, eller vet dere hva det kan være???

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

  • 3 måneder senere...

Hei

Jeg har også graviditet symptomer, venter mens i denne helgen, men har ikke fått den, jeg har testet meg, jeg hadde progesteron svar på 32, nå på mandag, jeg har ømme bryster og har vært svært trøtt, kvalm, i natt veldig smerter i magen, men ingen blod, jeg har testet negativt, kan noen forklare meg hva det kan være? Jeg føler det er noe i livmoren, merker at det er noe som skjer, men ingen mens

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...