GĂ„ til innhold

Termin november 💜


Minimeg123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med jenta! Å vĂŠre jentemamma er supert, bare Ă„ glede seg 😄

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tusen takk 😀

Vi er sĂ„ heldig som fĂ„r oppleve Ă„ bli foreldre til bĂ„de en gutt og jente, stor stas 💕💙

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

OUL idag, mini vinka til oss og var aktiv 💜 venter ei lita jente vi ogsĂ„ 😊 flytta ein dag fram, so stemte rimelig bra 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Minimeg123 skrev:

OUL idag, mini vinka til oss og var aktiv 💜 venter ei lita jente vi ogsĂ„ 😊 flytta ein dag fram, so stemte rimelig bra 😊

Gratulerer sÄ mye! Jeg har oul pÄ torsdag om en uke og synes tiden gÄr forferdelig sakte mot den dagen. :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 8.6.2017 den 13.08, Minimeg123 skrev:

OUL idag, mini vinka til oss og var aktiv 💜 venter ei lita jente vi ogsĂ„ 😊 flytta ein dag fram, so stemte rimelig bra 😊

SĂ„ herlig,gratulerer med ei lita jente du ogsĂ„ 💕

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Veldig kjekt med ultralyd og herlig att alt var berre bra 😊💜 takk for det mumua og frumille â˜ș gratulerer til deg ogsĂ„ frumille 😊 kjekt med ein av kvar!

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har morkaken foran sĂ„ jeg kjenner fortsatt ikke noe sĂŠrlig til den lille, jeg har kanskje ant en liten fĂžlelse av henne  innimellom i et par uker men nĂ„ har det vĂŠrt stille igjen en stund 😕Ser fram til jeg virkelig kjenner henne inni der 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Det kommer nok FruMille, jeg hadde morkaken foran sist men kjente tidlig liv, hun mÄ kanskje bare flytte seg litt sÄ kommer det :)

Jeg hadde 5 dager der jeg nesten ikke kjente noe, mot Ä ha kjent liv daglig i flere uker frem til da. Det var utrolig ubehagelig. NÄ har det vÊrt ville tilstander inni der de siste 4-5 dagene og vi kjenner det utenpÄ ogsÄ sÄ det er virkelig stas i pÄvente av oul pÄ torsdag. Godt Ä endelig begynne Ä glede seg, selv om jeg avventer ultralyd for Ä se at den er frisk. Har kjÞpt bilsete og sÞskenvogn sÄ vi har jo trua pÄ dette her nÄ :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

9 timer siden, FruMille skrev:

Jeg har morkaken foran sĂ„ jeg kjenner fortsatt ikke noe sĂŠrlig til den lille, jeg har kanskje ant en liten fĂžlelse av henne  innimellom i et par uker men nĂ„ har det vĂŠrt stille igjen en stund 😕Ser fram til jeg virkelig kjenner henne inni der 

Eg har ogsÄ morkaka foran (blokkerer heldigvis ikkje, men ligg langt nede). Er av og til eg trur eg kjenner spark, men blir so usikker :) gler meg ogsÄ til eg kjenner tydelige spark.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da har vi ogsÄ vÊrt pÄ oul :)

Der inne lÄ det en gutt, akkurat som jeg trodde :D Pappaen er i ekstase og vi gleder oss til Ä fÄ oppleve en lillebror ogsÄ. Morkaken lÄ bak denne gangen, sÄ det forklarer hvorfor jeg har kjent mye liv tidlig. Fikk nydelige 3D-bilder med oss hjem :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SÄ koselig, mumua! 

Jeg skal pÄ OUL om to uker nÄ. FÞles lenge Ä vente. 

Jeg skikkelig rammet av pollen. Har ikke vÊrt sÄ ille tidligere Är, men graviditet forsterker tydeligvis allergisymptomene hos meg. Sist gang var jeg jo ikke gravid i gresspollensesongen, sÄ da var det ikke noe tema. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 timer siden, Mumua skrev:

Da har vi ogsÄ vÊrt pÄ oul :)

Der inne lÄ det en gutt, akkurat som jeg trodde :D Pappaen er i ekstase og vi gleder oss til Ä fÄ oppleve en lillebror ogsÄ. Morkaken lÄ bak denne gangen, sÄ det forklarer hvorfor jeg har kjent mye liv tidlig. Fikk nydelige 3D-bilder med oss hjem :)

SĂ„ kjekt Muma, gratulerer sĂ„ masse med en gutt 💙

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

5 timer siden, topaz skrev:

SÄ koselig, mumua! 

Jeg skal pÄ OUL om to uker nÄ. FÞles lenge Ä vente. 

Jeg skikkelig rammet av pollen. Har ikke vÊrt sÄ ille tidligere Är, men graviditet forsterker tydeligvis allergisymptomene hos meg. Sist gang var jeg jo ikke gravid i gresspollensesongen, sÄ da var det ikke noe tema. 

Da er vi to 🙄

Jeg merker pollen denne gangen, og vel sÄ det! Jeg tar ikke tabletter selv om det er trygt, holder meg til drÄper og spray. 

sist graviditet slapp jeg unna og merket ingenting.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Termin 2 november, ei jente :) Fjerde graviditet, to levende pÄ 9(J) og 7(G) :)

Jeg har alltid gÄtt opp veldig mye, sikkert rundt 30 kg hver graviditet... nÄ er jeg over halvveis, og er i dag 0,4 kg unna startvekt...?

Fra helga til i dag har jeg gÄtt ned 2,5 kg. Og jeg har bekkenlÞsning og ligger for det meste pÄ sofaen.. og koste meg med litt ostepop i gÄr. Mistet halvveis sist svangerskap, sÄ jeg er jo redd noe er galt igjen. Men legen konstanterte liv og rÞre, og jeg kjenner smÄ bobling. Mindre nÄ, men det er nok fordi hun har flyttet seg litt...

Hvordan ligger dere an i vekt nÄ? Jeg burde ikke gÄ opp stort pga hÞy bmi, men synes dette svangerskapet har vÊrt snodig hittil med vekta (mtp super lite aktivitet blant annet..).

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 15.6.2017 den 14.28, Mumua skrev:

Da har vi ogsÄ vÊrt pÄ oul :)

Der inne lÄ det en gutt, akkurat som jeg trodde :D Pappaen er i ekstase og vi gleder oss til Ä fÄ oppleve en lillebror ogsÄ. Morkaken lÄ bak denne gangen, sÄ det forklarer hvorfor jeg har kjent mye liv tidlig. Fikk nydelige 3D-bilder med oss hjem :)

Grarulerer so mykje 😁 kjekt med 3D bilder, har litt lyst Ă„ bestille 3D UL litt seinare 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

10 timer siden, Nonygaje skrev:

Termin 2 november, ei jente :) Fjerde graviditet, to levende pÄ 9(J) og 7(G) :)

Jeg har alltid gÄtt opp veldig mye, sikkert rundt 30 kg hver graviditet... nÄ er jeg over halvveis, og er i dag 0,4 kg unna startvekt...?

Fra helga til i dag har jeg gÄtt ned 2,5 kg. Og jeg har bekkenlÞsning og ligger for det meste pÄ sofaen.. og koste meg med litt ostepop i gÄr. Mistet halvveis sist svangerskap, sÄ jeg er jo redd noe er galt igjen. Men legen konstanterte liv og rÞre, og jeg kjenner smÄ bobling. Mindre nÄ, men det er nok fordi hun har flyttet seg litt...

Hvordan ligger dere an i vekt nÄ? Jeg burde ikke gÄ opp stort pga hÞy bmi, men synes dette svangerskapet har vÊrt snodig hittil med vekta (mtp super lite aktivitet blant annet..).

 

Eg har gÄtt opp 1 kg og er hallveis pÄ sÞndag :) det varierer vell litt frÄ graviditet til graviditet kor mykje ein gÄr opp? 

Trist Ä lese om det tidligare svangerskapet :/ 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har gÄtt opp 6 kg. Det er mer enn jeg burde og jeg skjÞnner ikke hvorfor jeg gÄr opp sÄ fort denne gangen, er myye mer aktiv og spiser mindre. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opp 8 kg her 🙄

Sist gang lÄ jeg pÄ meg 25 kg, hÄper ikke det blir sÄ mye denne gangen, synes det var tungt pÄ slutten da 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg la pÄ meg 12 kg totalt sist, sÄ jeg synes det er ille Ä ha gÄtt opp over halvparten av det allerede. Jeg har nok vekt, sÄ trenger strengt tatt ikke gÄ opp mye mer.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Glukosebelastning her i morgen, spisestopp/drikkestopp til i morgen..  

Mumua; jeg ogsÄ, trenger ikke flere kg :D Babyen kan ta av det som er her ifra fÞr :D

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 16.6.2017 den 22.41, Mumua skrev:

Jeg la pÄ meg 12 kg totalt sist, sÄ jeg synes det er ille Ä ha gÄtt opp over halvparten av det allerede. Jeg har nok vekt, sÄ trenger strengt tatt ikke gÄ opp mye mer.

Fortsatt halvparten av det jeg la pĂ„ meg 😝

Jeg tenker egentlig ikke sÄ mye over det med vekten, det fÄr bli som det blir denne gangen ogsÄ, men jeg lar ikke graviditeten vÊre en unnskyldning for Ä hugge innpÄ med godis heller. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ingen svangerskapsdiabetes - ennÄ i hvert fall :)

Nei, jeg prÞver ogsÄ Ä ikke hive innpÄ med all kos som finnes, men jeg har veldig lyst pÄ sjokolade og is om dagen. Og iskald pepsi... sikkert varmen sin skyld ;) 

Masse liv i magen min da, sparker skikkelig hardt. Ligger veldig langt nede, men det var normalt nÄr man har vÊrt gravid flere ganger. Flere som kjenner masse liv om dagen?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SÄ gÞy Ä kjenne liv! Jeg er i uke 18 og har ikke kjent noe sÊrlig ennÄ. Har muligens kjent noe svake  Har ogsÄ morkaka foran, sÄ da kan det jo drÞye litt til. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...