Gå til innhold

Termin november 💜


Minimeg123

Anbefalte innlegg

Endelig 2.trimester! 🎉 14+0 idag, forma er bedre og no gler eg meg berre til november 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og når formen begynner å bli bedre og symptomene forsvinner, så kommer selvfølgelig bekymringene om at alt er bra inni der...🙄Føler meg plutselig ikke gravid lengre, eneste symptomet som har vedvart er tissingen på natten 🙈Men vi får bare stole på at alt er som det skal være, på ultralyd i uke 13 var alt i skjønneste orden 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, FruMille skrev:

Og når formen begynner å bli bedre og symptomene forsvinner, så kommer selvfølgelig bekymringene om at alt er bra inni der...🙄Føler meg plutselig ikke gravid lengre, eneste symptomet som har vedvart er tissingen på natten 🙈Men vi får bare stole på at alt er som det skal være, på ultralyd i uke 13 var alt i skjønneste orden 💕

Føler litt på det samme sjølv, men var med jordmor på tirsdag og høyrte fine hjerteslag. So er nok heilt normalt 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruMille skrev:

Hm, veldig stille her inne da gitt 🤔

Veldig 🙈 regner med mange er i termingruppa på FB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Minimeg123 skrev:

Veldig 🙈 regner med mange er i termingruppa på FB.

Aha, det er ikke noe for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FruMille skrev:

Aha, det er ikke noe for meg ;)

Ikke for meg heller 😊 Jeg kommer til å holde meg her.  

Håper alt står bra til med alle sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :) Jeg er bare 13+4, så egentlig ble jeg litt i tvil nå om jeg i det hele tatt skal være på 2. trimester ennå. Jeg har ikke skjønt det der helt - og nå når jeg venter barn nummer tre bruker jeg ikke på langt nær like mye tid på å sette meg inn i ting og tang som jeg gjorde med den første :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble satt til 16+5 uker på siste ul forrige uke (er på mange frem til termin), så termin 1.nov ifg legen. :) Ellers er alt bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også alt bra! 16 veker på mandag 😊 har starta påatt i full jobb etter 7 vekers sjukmelding! Gløymer litt innimellom att eg er gravid 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 14 fullgåtte i morgen (mandag). Foreløpig termin er 22. november, og alt så kjempefint ut på UL 12+3. :) Formen begynner å komme seg litt, men jeg er fortsatt uggen og blir veldig fort trøtt og sliten. I tillegg har jeg hatt litt hodepine som har kommet og gått. Det kjennes dog ut som det går riktig vei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder oss til oul og hva som skjuler seg inni magen, svangerskapet hittil har vært så annerledes enn med sønnen vår :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var dere jo, synes det ble så stille på den andre gruppa :P

Jeg er 15+4 idag og har kjent liv daglig i mange uker allerede( helt annerledes enn sist). Kjente spark utenpå to ganger forrige uke, men nå har det plutselig vært stille i 3 dager og jeg begynner å bli stressa..Fant ikke skikkelig hjertelyd på kontroll forrige uke, men jordmor mente det bare var tidlig og vanskelig å finne. Mener vi streifet borti noe 2-3 ganger, men jeg er paranoid og lurer på om det var min egen puls. Har alle dere funnet hjertelyd med doppler nå?

Skal til legen på tirsdag så skal be henne prøve igjen da. Har oul 15 juni og synes tiden går så forferdelig sakte akkurat nå, for jeg gleder meg innmari til å se hva som er inni der og trenger å høre at alt ser bra ut kjenner jeg :) 

Hva heter facebook-gruppen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Førstegangsgravid her. Termin 4.november. Ikke vært på ultralyd ennå. 16+5 i dag.

Dere som har vært gravid tidligere. Når begynte dere å få mage? Jeg har gått opp 1 kg totalt eller noe sånn fram til nå, men det tror jeg mest er litt forandring i kostholdet da jeg var skikkelig uggen i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2017 den 23.20, Mumua skrev:

Her var dere jo, synes det ble så stille på den andre gruppa :P

Jeg er 15+4 idag og har kjent liv daglig i mange uker allerede( helt annerledes enn sist). Kjente spark utenpå to ganger forrige uke, men nå har det plutselig vært stille i 3 dager og jeg begynner å bli stressa..Fant ikke skikkelig hjertelyd på kontroll forrige uke, men jordmor mente det bare var tidlig og vanskelig å finne. Mener vi streifet borti noe 2-3 ganger, men jeg er paranoid og lurer på om det var min egen puls. Har alle dere funnet hjertelyd med doppler nå?

Skal til legen på tirsdag så skal be henne prøve igjen da. Har oul 15 juni og synes tiden går så forferdelig sakte akkurat nå, for jeg gleder meg innmari til å se hva som er inni der og trenger å høre at alt ser bra ut kjenner jeg :) 

Hva heter facebook-gruppen? 

Eg er 16+6 og eg finner hjertelyd med doppler (men dette er vell individuelt). Håper du får høyre hjertelyden snart 😊 forstår du gler deg til OUL for å få bekrefta att alt er bra!

Eg er so usikker kva eg skal kjenne etter eg, men synst av og til at eg kjenner noko. Som om noko kiler på innsida av magen, akkurat som noko sveiper forbi. Kjenner det ikkje tydelig enda so er usikket på om det virkelig er noko eg kjenner 😁

Har OUL den 8 juni og kjenner eg gleder meg! Blir deilig å få vite om alt er heilt tipp topp 😊

Endret av Minimeg123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Minimeg123 skrev:

Eg er 16+6 og eg finner hjertelyd med doppler (men dette er vell individuelt). Håper du får høyre hjertelyden snart 😊 forstår du gler deg til OUL for å få bekrefta att alt er bra!

Eg er so usikker kva eg skal kjenne etter eg, men synst av og til at eg kjenner noko. Som om noko kiler på innsida av magen, akkurat som noko sveiper forbi. Kjenner det ikkje tydelig enda so er usikket på om det virkelig er noko eg kjenner 😁

Har OUL den 8 juni og kjenner eg gleder meg! Blir deilig å få vite om alt er heilt tipp topp 😊

Skal prøve med doppler igjen på tirsdag. Mener jeg kjente noen små dult igår, så den har forhåpentligvis bare ligget lenger bak så jeg ikke har følt like mye som før. Datteren min gjemte seg alltid for doppleren i magen så de måtte alltid lete en del for å finne hjertelyden der og, tydelig at de ikke liker lyden den gir så vi bruker det kun på kontrollene. Med første var bevegelsene som små streif av en sommerfuglvinge i starten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Da har jeg vært på ultralyd, og alt ser veldig bra ut! Helt topp å se at det var et lite foster der som beveger på både armer og bein! Har termin 25. november. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2017 den 7.54, Mumua skrev:

Skal prøve med doppler igjen på tirsdag. Mener jeg kjente noen små dult igår, så den har forhåpentligvis bare ligget lenger bak så jeg ikke har følt like mye som før. Datteren min gjemte seg alltid for doppleren i magen så de måtte alltid lete en del for å finne hjertelyden der og, tydelig at de ikke liker lyden den gir så vi bruker det kun på kontrollene. Med første var bevegelsene som små streif av en sommerfuglvinge i starten :)

Trur det er babyen eg kjenner då 😁 gler meg til det blir sterkare! 

Etter å ha mista 2 ganger trengte eg berre doppleren for å forsikre meg om att alt er bra 😁 men bruker den ikkje titt og ofte og berre for ei kort stund for å berre høyre lyden 😊 som jordmor sa so varmer lydbølgene opp fostervatnet og fosteret so greit å begrense seg.

Lykketil med legen imårga 😊 håper du høyrer fine hjerteslag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, topaz skrev:

Heisann! Da har jeg vært på ultralyd, og alt ser veldig bra ut! Helt topp å se at det var et lite foster der som beveger på både armer og bein! Har termin 25. november. :)

Hærlig! 😊 gler meg til eg skal på OUL neste veke 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh. Merker jeg begynner å få vondt i hofter/korsrygg. Hadde det siste svangerskap også. Håper det holder seg på samme nivå som da - det var ikke digg, men var ikke ulidelig vondt heller. 

16 timer siden, Minimeg123 skrev:

Hærlig! 😊 gler meg til eg skal på OUL neste veke 😁

Så gøy! OUL blir bra. Jeg har ikke min før i slutten av juni. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll igjen idag, fant hjertelyd endelig 😍 Måtte ta glukosebelastning og. Det er noe møkk altså..! 16 dager igjen til oul her, er så innmari spent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos første møte med jm i dag og jeg fikk høre hjertelyden til den lille, det var så herlig å høre😍Nå gleder vi oss til oul neste onsdag,spent på om vi får vite hvem som bor inni magen min💕💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...