Gå til innhold

Noen symptomer?


Virre Vips

Anbefalte innlegg

- Stuptrøtt en til to ganger iløpet av dagen.
- Sulten heeele tiden. Mat mat mat.
- I dag våkna jeg med to kilo ekstra vann i kroppen. Helt hoven.
- Tisser oftere
- lett følsom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøtt, sulten og trøtt! :veslejenta:
Litt strekk og kramper i livmor og ligamenter, men utover det så føles det ganske greit :)

Oh, yeah, buksene har begynt å stramme :o Kjenner at dette kan bli ett langt svangerskap :D:o 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulten og trøtt her også! Og veldig vimsete :kari:

kjenner det skjer noe i livmoren<3 veldig oppblåst... Og fryser konstant!! :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Ømme bryster (og området rundt er blitt veldig mørkt med mye blodårer).

-Opplåst 😅

-Tror at jeg er ekstra trøtt (kan være noe jeg innbiller meg) 

-Strekking/stikking i rygg/lysk/livmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystvortene er blitt større igjen. De har akkurat gått ned til normal størrelse etter ammeslutt med jentungen. 

Ellers er det begynt med tette slimhinner og tett nese. Og sure oppstøt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ømme bryster (som er større allerede :sjokkert: . til og med den blivende pappan ble stående å måpe her om dagen da han plutselig la merke til det :ler:
- oppblåst 
- forstoppelse fra helvete <_<

"Strekksmerter"i ny og ne (om det er dette som er når livmoren strekker seg ut) :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Togepi skrev:

- Ømme bryster (som er større allerede :sjokkert: . til og med den blivende pappan ble stående å måpe her om dagen da han plutselig la merke til det :ler:
- oppblåst 
- forstoppelse fra helvete <_<

"Strekksmerter"i ny og ne (om det er dette som er når livmoren strekker seg ut) :P 

Linfrø er supert mot stopp!

Eller en liten shot laktoluse hver dag. Det tok jeg nesten hele forrige graviditet og ammeperiode med helsesøster og legens velsignelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Virre Vips skrev:

Linfrø er supert mot stopp!

Eller en liten shot laktoluse hver dag. Det tok jeg nesten hele forrige graviditet og ammeperiode med helsesøster og legens velsignelse.

Ah! Konge! =) Takk. De skal prøves! Har våknet opp midt på natta med intense magesmerte og ikke så mye som en fis som kommer ut :Peller når luftsmertene melder seg på jobb, og jeg må holde masken, fordi jeg jobber med kunder. herrefred. 

kjøpte masse pastiller i går (Läkerol) fordi de har lakserende greier i seg :ler: funka LITT tror jeg. men vil ikke/kan ikke leve på pastiller. LOL 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwi, det brukte jeg i forrige svangerskap. Minst en om dagen. Hjalp en del for meg i hvert fall. Hadde de liggende i kjøleskapet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2017 den 21.16, Svimmla skrev:

Kiwi, det brukte jeg i forrige svangerskap. Minst en om dagen. Hjalp en del for meg i hvert fall. Hadde de liggende i kjøleskapet. 

Har kjøpt Duphalac, men om Kiwi kan ha effekt, så er jo selvsagt det å foretrekke fremfor medisiner og kjemikalier! :D Da skal jeg prøve Kiwi først! :D takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2017-5-9 at 5:52 PM, Perler said:

Sulten og trøtt her også! Og veldig vimsete :kari:

kjenner det skjer noe i livmoren<3 veldig oppblåst... Og fryser konstant!! :nigo:

 

Trøtt, vimsete og fryser her også :)

Det stikker nå å da i livmoren og også i hofta, spesielt på venstre side :) kanskje det er sterkere symptomer der da det var el på den siden?

Jeg leste på forum at man skal være forsiktig med lakris, men husker ikke mengdeforholdet 😕 ble så lei meg, elsker lakris!

Kjempeømme brystvorter som er stive/større. Trøtt 😪 og så vimsete at jeg glemmer å gå av på riktig bussholdeplass flere dager på rad. Minner meg om barndomstiden det, påvei til skolen og glemme tiden 😄😂 og kald, sitter med skjerf på jobb og kollegaen sitter i t-skjorte😂.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Iskaral skrev:

Trøtt, vimsete og fryser her også :)

Det stikker nå å da i livmoren og også i hofta, spesielt på venstre side :) kanskje det er sterkere symptomer der da det var el på den siden?

Jeg leste på forum at man skal være forsiktig med lakris, men husker ikke mengdeforholdet 😕 ble så lei meg, elsker lakris!

Kjempeømme brystvorter som er stive/større. Trøtt 😪 og så vimsete at jeg glemmer å gå av på riktig bussholdeplass flere dager på rad. Minner meg om barndomstiden det, påvei til skolen og glemme tiden 😄😂 og kald, sitter med skjerf på jobb og kollegaen sitter i t-skjorte😂.

Stikker en del i livmoren her også og kjenner det både på høyre og venstre side 😂 Tror ikke jeg hadde el på begge sider 😅 

 

Ja jeg har også lest at man må være forsiktig mest lakris! Det var vist like skadelig som ganske mye alkohol, men tror det var snakk om store mengder.. jeg er også veldig glad i lakris.. så dette var skikkelig kjipt!! 😩

 

Vimsete ja 😬 Klønet det til på jobb (og hjemme) i det siste. Heldigvis ikke altfor alvorlig.. nå skal jeg ha mye ansvar den nermaste tiden og håper jeg klarer å laværa å vimse 😅 

Mannen min fant noe søppel på kjøkkendisken i går, som han lurte på om jeg hadde tenkt å ta vare på... svarte at det var fult i oppvaskmaskinen så det var derfor jeg la det på disken.... håper jeg slipper å ha sånn bommulshjerne hele svangerskapet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 4+2. Jeg får  sterke menslignende smerter som kommer noen ganger i døgnet og varer ca 15 minutter før det går over. Er utrolig trøtt, ingen problemer med å sovne på kvelden lenger og det er deilig! Dessverre gjør trettheten det vanskelig å få lest til eksamen :jolie:  Uten om det merker jeg temperaturreguleringer, svimmelhet når jeg står oppreist lenge og at jeg tisser en del mer en før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg også er meget trøtt, men akkurat det kan liksågodt kome av allergien min.. Føler eg har dårlegare matlyst og puppane mine er ømme. 

Har vore plaga med ekstrem migrene frå veke 5-6 til 12-13 i dei to siste svangerskapa mine (har 3) så er veldig spent på korleis dette blir:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...