Gå til innhold

Ikm uke 21


Flutili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, da er det på'n igjen. Ikm 23 mai. Spent på svaret på blodprøven som jeg får om en par uker. Har følt meg mye trøtt i det siste, så kan godt tenke meg at de finner noe. 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm 23.mai☺️ Håper det sitter en liten spire denne gangen, ønsket er så veldig stort😍 Har en gutt på 2,5 fra før ☺️ SA i februar i år.... 

Anonymkode: 855ab...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm torsdag 26. Mai. 6pp. Har ei datter på 9år fra før. 😊 Er på andre runde med grapefruktkjerne ekstrakt og tenker å bruke wild yam etter El . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle begynne å prøve forrige måned, men måtte utsette det. Har ikm 23.mai. Lykke til☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg inn her. 4 pp. Ikm torsdag 25 mai. Prøver hostesaft føl el og wild jam etter el denne perioden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg spørre om hvor ofte dere har sex? Vi prøver å ha sex hver dag i den uken El er. Men i går ble det ikke. Stresset over at det kanskje ikke blir noe da. Jeg tror El er i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, vibsygirl skrev:

Kan jeg spørre om hvor ofte dere har sex? Vi prøver å ha sex hver dag i den uken El er. Men i går ble det ikke. Stresset over at det kanskje ikke blir noe da. Jeg tror El er i dag. 

Det går heilt fint, den mnd det klaffa her hadde vi ikkje sex på ELdagen. Men dagane rundt so treng ikkje kvar dag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, vibsygirl skrev:

Kan jeg spørre om hvor ofte dere har sex? Vi prøver å ha sex hver dag i den uken El er. Men i går ble det ikke. Stresset over at det kanskje ikke blir noe da. Jeg tror El er i dag. 

Det varierer, stort sett annenhver dag i EL tider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt jevn og svak blødning i flere dager rett etter EL. Enten er det litt ubalanse i hormonene, ellers så lurer jeg på om jeg kanskje har soppinfeksjon eller lignende. :(  Har ofte brukt å være plaget med blødninger på rare tidspunkt. Har noen ganger tenkt at jeg kanskje har PCOS.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei damer! ❤ jeg er altså en av de som skrev at ikm var 23.mai så jeg hadde eggløsning forske uke! I går og i dag har jeg vert litt kvalmen og når jeg sto opp i dag så hadde jeg en blodflekk i trusa (Sorry for ekkle detaljer)!! Men er så redd for å håpe for mye! Tror dere dette kan være festeblødning?? Hadde ikke det med førstemann men alle svangerskap er vell forskjellige? Og det hav vell litt å si at det ikke er samme barnefar?? Blir gal her jeg sitter, denne perioden mellom el og ikm er så aaaaaaaaltfor lang😅 God klem til dere💕

Anonymkode: 855ab...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Heihei damer! ❤ jeg er altså en av de som skrev at ikm var 23.mai så jeg hadde eggløsning forske uke! I går og i dag har jeg vert litt kvalmen og når jeg sto opp i dag så hadde jeg en blodflekk i trusa (Sorry for ekkle detaljer)!! Men er så redd for å håpe for mye! Tror dere dette kan være festeblødning?? Hadde ikke det med førstemann men alle svangerskap er vell forskjellige? Og det hav vell litt å si at det ikke er samme barnefar?? Blir gal her jeg sitter, denne perioden mellom el og ikm er så aaaaaaaaltfor lang😅 God klem til dere💕

Anonymkode: 855ab...d6e

Skulle selvfølgelig stå forje uke😅👏🏻

Anonymkode: 855ab...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, mispire skrev:

Flere som prøver wild jam her ? 

Jeg tenkte jeg ville prøve, fikk i posten i dag. Tok to kapsler med en gang, er ca 2 dpo nå tror jeg. 

Endret av Flutili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvordan går det med dere? Var til legen i går, og fikk resultatene fra blodprøven. Sto egentlig fint til, så da er det mannen som må teste seg. 😁

Ha en fin 17. mai alle samme 🇳🇴🇳🇴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, vibsygirl skrev:

Hei.  Jeg er 11 dpo og røyk på en digital test i dag. Feilkode,  kom ingenting opp. Blæh!! 

Kjedelig 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, vibsygirl skrev:

Jeg bruker også wild yam og har spist masse ananas denne PP :)

Hva er det ananasen gjør? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo i dag. Vanlige ømme pupper som ervanlig før mens. Men... denne øm senere enn vanlig. Brente av en ebay test. Synes å skimte noe. Har teste negativ på slike fler ganger. Ikke skimtet det samme. Har veldig lyst å kjøpe en digital i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Flutili skrev:

Hva er det ananasen gjør? 

Den skal vist hjelpe egget til å feste seg ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...