Gå til innhold

Januar 2018


Lise91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var på tidlig ultralyd i dag, og der fikk jeg se en nydelig liten bebis som sprelte :D Hørte også hjertelyd og alt virket normalt/friskt. Så fikk streng beskjed om å ikke stresse mer, da jeg nå var over den mest utsatte perioden. Ble satt til 11+2 i dag :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nylig vært hos jordmor, fikk høre hjertet og se den lille der inne, la å danset og vinket til oss. Forelsket på nytt nå <3 

13+3 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, titter innom her. Er 7+2 idag har enda murringer. Når går dette over? Lurer på om dere enda har dette? Eller om det har forsvunnet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Er 17+2 i dag, termin 9. Januar!

Eneste jeg har merket til svangerskapet til nå er hemorider og tissing nesten hele tiden.
Ellers er formen superfin!

Enn dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+4 i dag, 37 år, gravid med nr.3. Vært mye kvalm, men er endelig bedre. Men fortsatt fryktelig anpustne hvis jeg går bittelitt fort eller tar trappene i stedet for heis. Satser på at jeg blir i bedre form når jeg orker å gå turer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16+0 i dag :-)

Er i NYC og blir så andpusten av alle trappene på Subwayen. Spent på hvordan det blir å trene når jeg kommer hjem igjen :)

ellers har jeg fortsatt endel vondt i brystene, mest på morgenen, og blir veldig trøtt på kvelden. Litt synd, skulle jo gjerne vært liiiitt lenger oppe på ferie i NY, men ikke denne gangen tydeligvis :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...