Gå til innhold

Januar 2018


Lise91

Anbefalte innlegg

Melder meg inn her jeg også :hallo: termin 21 januar. Gravid for første gang :) av symptomer så har jeg en del mensenmurring, ømme bryster. Har og opplevd å få brundt utflod/gammelt blod (?) På papiret hvis  jeg (beklager detaljer) presser litt ekstra når jeg er på do. Flere som har opplevd det? Har ikke kommet noe i trusa eller i bindet jeg har så lurer fælt på hva det kan være :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sikkert ingenting, kan være festeblødning, men så lenge det ikke er friskt blod sammen med smerter skal det ikke være farlig. Mange som spotter litt under graviditeten. Hilsen 3.gangs mor 😊

Anonymkode: f195d...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å ha symptomer etter 12 dager?

Jeg har blitt inseminert 16 mai med medisiner.. har ikke merket noen ting etter på.

sist jeg ble inseminert med medisiner så hadde jeg masse symptomer. Stikking i livmora, ømme pupper osv. 

men testen da var negativ :ler:

Jeg kjenner absolutt ingenting...

Anonymkode: 65c33...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 5+6 her. Men jeg har hatt noe blødninger i helga i dag. Så jeg krysser fingrene for at det ikke skal bli noe sa. Går alt etter planen kommer det baby i slutten av januar

Anonymkode: 62320...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig stille i februar 2018 gruppa, men siden jeg har så tidlig i februar håper jeg det er greit jeg er med her :) 

Ble gravid på sensommeren i fjor og mistet på høsten. Veldig sårt. Men har endelig klart det igjen! Termin 2 februar i følge preglife appen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, førskolelæreren. skrev:

Veldig stille i februar 2018 gruppa, men siden jeg har så tidlig i februar håper jeg det er greit jeg er med her :) 

Ble gravid på sensommeren i fjor og mistet på høsten. Veldig sårt. Men har endelig klart det igjen! Termin 2 februar i følge preglife appen! 

Leit å høre, men så fint at du er gravid igjen! Det er det herligste det. Jeg mistet selv da jeg var 3 måneder på vei nå i mars, og nøyaktig 4 uker senere er jeg blitt gravid igjen! Termin 15.januar ifølge den appen... :):) 

krysser fingrene for oss denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.5.2017 den 21.04, førskolelæreren. skrev:

Veldig stille i februar 2018 gruppa, men siden jeg har så tidlig i februar håper jeg det er greit jeg er med her :) 

Ble gravid på sensommeren i fjor og mistet på høsten. Veldig sårt. Men har endelig klart det igjen! Termin 2 februar i følge preglife appen! 

Hei😊 

Er det opprettet en februar 2018-gruppe? 😊 

Jeg skal teste i morgen, men kjenner på meg at jeg med stor sannsynlighet er gravid!!😀❤️🙈 Er i såfall kun 3+4 i dag ( 5 dager før ikm)

Har 3 barn fra før, og mener jeg kjenner kroppen min godt..

Men, er jo uansett svært tidlig og alt kan skje.., så et bittelite høyt jippi fra meg, måtte den mulige spiren klamre seg fast !!!😀😀😀🙈🙈

Foreløpig termin 14. februar i såfall 😀❤️❤️❤️

Anonymkode: e5be8...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei😊 

Er det opprettet en februar 2018-gruppe? 😊 

Jeg skal teste i morgen, men kjenner på meg at jeg med stor sannsynlighet er gravid!!😀❤️🙈 Er i såfall kun 3+4 i dag ( 5 dager før ikm)

Har 3 barn fra før, og mener jeg kjenner kroppen min godt..

Men, er jo uansett svært tidlig og alt kan skje.., så et bittelite høyt jippi fra meg, måtte den mulige spiren klamre seg fast !!!😀😀😀🙈🙈

Foreløpig termin 14. februar i såfall 😀❤️❤️❤️

Anonymkode: e5be8...679

Hei! Har ikke funnet det. Men på babyverden er det noen tråder hvertfall. Håper noen oppretter en februar her også😊 Så spennende. Krysser fingrene for positiv test hos deg ✌🏼 Jeg er 5+1 idag og teller meg sakte men sikkert mot uke 12. Mistet i uke 9/10 i oktober, så er blandede følelser.. men vi håper det går vår vei denne gangen 😊

Endret av førskolelæreren.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det opprettet en termin gruppe på Facebook, for de med termin i Januar18?😊

Anonymkode: 8d21b...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ul Idag for å se hjertet og fikk se et bittelite hjerte som slo fort  :) er 6 uker vei nå :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det opprettet en termin gruppe på Facebook, for de med termin i Januar18?😊

Anonymkode: 8d21b...7cd

Ja. Send meg en meld. Så kan jeg legge deg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6.6.2017 at 8:30 PM, Suos said:

Ja. Send meg en meld. Så kan jeg legge deg til.

Kan du legge til meg å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med dere damer? Jeg er i uke ni nå og aldri vært mer trøtt eller kvalm i mitt liv, og dette er nummer 3. Gleder meg til bedre tider dersom jeg skulle være så heldig at det gir slipp dette her!😊

Anonymkode: f195d...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 10+3, kvalmen og trøttheten er i ferd med å gi seg :bolledeig: Satser på at det går rette veien nå! Er 35 år og min første baby, blir alenemor da faren ikke vil ha noe med ungen å gjøre, hans tap!! Gleder meg til Januar :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan er det med dere damer? Jeg er i uke ni nå og aldri vært mer trøtt eller kvalm i mitt liv, og dette er nummer 3. Gleder meg til bedre tider dersom jeg skulle være så heldig at det gir slipp dette her!😊

Anonymkode: f195d...3d8

Er i uke 9 jeg også. 9+2. Ikke like trøtt lenger, men kvalmen er grusom. Håpet dette svangerskapet ville bli med mindre kvalme. Var kvalm fra uke 5 i sist svangerskap, det var da det begynte nå også. Hadde 2-3 uker som jeg ikke var kvalm i det hele tatt forrige svangerskap.

Anonymkode: 7e241...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!
Er 11+2 i dag, og merker ingenting til denne graviditeten. Eneste symptomene jeg har er : null mensen, og 5 positive graviditetstester :)
Jeg merker altså ingenting til denne graviditeten. Jeg har jo gledet meg til å kjenne kvalmen, ømme pupper og alt det andre som følger med. Men dette merker jeg absolutt ingenting til....

Derfor fikk jeg en tidlig uttralyd neste uke, da er jeg 12+4. Vet dere om det blir "Innvending" eller vanlig ultralyd da?
Gleder meg så til å faktisk SE at det ligger noe inni magen min sånn at jeg forhåpentligvis kan tro mer på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med alle sammen og at alle spirene har holdt seg fast hittil! Jeg må si jeg er redd for spontan, har aldri vært gravid før så krysser alt jeg har. 

 

Jeg er 8+4 i dag, Ellers er jeg sykt kvalm om dagen, og trøtt ikke minst 😓 Har helst lyst å ligge hjemme hele dagen, men jobben trenger så mye ekstra, og vet ikke om ha jeg venter nå heller. Har også merket at klærne sitter en del trangere rundt magen, problemer med uren hud og at puppene vokser 🙈 Så føler meg som en flodhest🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11 + 3 i dag (termin 9 Januar), noen som vet om det er "vanlig" med magevondt og diare i graviditeten? El kan det være et magevirus\omgangssyke.? Og er det flere som helt har mistet appetitten? Jeg har ikke lyst på NOE mat, må tvinge meg selv til å spise for ikke å "bli helt borte"

Anonymkode: 4d7d7...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2017 den 22.38, Anonym bruker skrev:

Jeg er 11 + 3 i dag (termin 9 Januar), noen som vet om det er "vanlig" med magevondt og diare i graviditeten? El kan det være et magevirus\omgangssyke.? Og er det flere som helt har mistet appetitten? Jeg har ikke lyst på NOE mat, må tvinge meg selv til å spise for ikke å "bli helt borte"

Anonymkode: 4d7d7...394

Samme her angående mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er liksom i uke 12+6 nå, men clearblue viser bare 2+3. Vet at hcg minsker og lest på nettet om flere som har opplevd det og at den kan vise feil. Blir bare så himmla redd nå 😕 Har blødd bittelitt, men ingen smerter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke så mye om å ta tester så sent, men som du sier går hcg ned ca uke 12, og det vil jo sikkert da ha utslag om du tar en test. 

Jeg tok blodprøver i uke 10 som viste nedgang i hcg, så jeg fikk hasteultralydtime. Der var det en sprell levende bebis, som bare var kommet litt lenger enn jeg trodde.

er du veldig urolig hadde jeg bestilt en legetime eller ultralydtime :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, FruAnonym skrev:

Vet ikke så mye om å ta tester så sent, men som du sier går hcg ned ca uke 12, og det vil jo sikkert da ha utslag om du tar en test. 

Jeg tok blodprøver i uke 10 som viste nedgang i hcg, så jeg fikk hasteultralydtime. Der var det en sprell levende bebis, som bare var kommet litt lenger enn jeg trodde.

er du veldig urolig hadde jeg bestilt en legetime eller ultralydtime :)

Håper det er det og at alt er bra 😊 Er på ferie i 2 uker nå, så får ta det når jeg kommer hjem, blir 2 lange uker med bekymring 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bedi82 skrev:

Håper det er det og at alt er bra 😊 Er på ferie i 2 uker nå, så får ta det når jeg kommer hjem, blir 2 lange uker med bekymring 😕 

Skjønner det veldig godt! Jeg var veldig bekymret selv. Det som hjalp meg litt var de som sa at det er faktisk ingenting vi kan gjøre. Har det gått galt eller går det galt er det med aller størst sannsynlighet ingenting vi har gjort. Gikk det eller går det galt for noen av oss er det fordi barnet ikke var levedyktig og ikke ville greid seg her ute med oss. 

Kanskje rart, men for meg hjalp/hjelper det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SA her..... :sad: Begynte å blø i gårmorges 04:30 og forsatte hele går. Var på legevakt i går, sykehuset i dag for UL. Ingen liv.. fosteret stoppet i uke 8 ca, jeg er egentlig 10+2 i dag :grine:

Endret av Lissygloss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg desverre forlate gruppen 😢 Mye blødninger med slim og smerter nede i magen. Måtte på sykehuset her i Aruba, håper jeg kan nyte den siste uka! Hjertet hadde slutta i uke  6+5,tok sinnsyk lang tid før blødning og smertene kom, var liksom i uke 13 nå 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...