Gå til innhold

Januar 2018


Lise91

Anbefalte innlegg

Blir litt forvirret trodde jeg hadde mens termin 15. Jan i følge appen min. men er 5+1 i dag. Noen som vet hvordan man regner det ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, Sljee skrev:

Krysser fingrer og tær! Håper det går bra.

Det gikk ikke, men det går bra, bedre at det skjer i uke 5 enn senere. Vi skulle egentlig ikke "prøve" før mai/juni, men så satt den da den ene gangen vi gjorde det rundt el😜 Bruker å bli gravid relativt raskt, er nr 3 vi prøver på, så er ikke utålmodig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Krussemynte skrev:

Det gikk ikke, men det går bra, bedre at det skjer i uke 5 enn senere. Vi skulle egentlig ikke "prøve" før mai/juni, men så satt den da den ene gangen vi gjorde det rundt el😜 Bruker å bli gravid relativt raskt, er nr 3 vi prøver på, så er ikke utålmodig enda.

Huff, mange goder tanker sendes deres vei! Så bra at du er ganske fruktbar da, da vet du at det kan skje relativt raskt igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det kanskje min tur til å forlate denne gruppen dessverre. 6+5 uker i dag, og begynte å blø i morges når jeg tørket meg etter toalettbesøk. Da var det rosaaktig og lite, mens nå har jeg litt murringer/menssmerter nederst i magen og det er rødt. Beklager detaljene, men håper og tror kanskje noen andre har hatt noe lignende? Ringte legevakten i morges, og de betrygget meg med at så lenge jeg ikke hadde skikkelige magesmerter så var dette helt normalt. Skulle selvfølgelig bestille meg en time til fastlege i morgen, sånn at jeg eventuelt får henvisning til ultralyd etc. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg har det ordentlig vondt nå.. men det er selvfølgelig "bedre" at det eventuelt skjer nå enn senere. Men trist når man kanskje har blitt litt inneforstått med at det faktisk er noe i magen og man skal bli en familie på tre. 

 

Det sies at man ikke skal ta sorgene på forskudd, men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titter innom her jeg også. Er også 4+1 i dag :strix: Tok ut spiralen i mars, hadde en "pp" og deretter en nå i april. Der satt den! Har hatt en følelse på at jeg var blitt gravid, da jeg har hatt litt ømme bryst og en del murringer i livmoren. I tillegg så har jeg den siste uken hatt 2 drømmer der jeg tar en sånn CB digital, med positivt resultat.. Skikkelig snålt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) flytter inn hit jeg da.. er 32 og har termin ca 25 januar.. tok sikkert 8 tester de siste dagene og alle positiv! Drømte også at jeg var gravid, veldig snålt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, lostmum05 skrev:

Hei :) flytter inn hit jeg da.. er 32 og har termin ca 25 januar.. tok sikkert 8 tester de siste dagene og alle positiv! Drømte også at jeg var gravid, veldig snålt :) 

Akkurat det jeg også gjorde! Jeg var til og med 5 dager før ventet mens, og drømte jeg var gravid, så måttee jeg teste på morningen- og da var den svakt positiv! Snålt ja!

Anonymkode: 46bfd...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte om at jeg var høygravid og typen var utro.. ikke en kjekk drøm men når jeg fortalte han at jeg e gravid reagerte han dårlig og vet ikke om det er oss mer nå :/ men beholder barnet uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, lostmum05 skrev:

Drømte om at jeg var høygravid og typen var utro.. ikke en kjekk drøm men når jeg fortalte han at jeg e gravid reagerte han dårlig og vet ikke om det er oss mer nå :/ men beholder barnet uansett...

Det at man drømmer at typen er utro er ikke et tegn i seg selv, det drømmer man helt tullete uten grunn, og kanskje når man frykter det mest. Men det er jo bare å prate med han! Ville han ikke ha barnet?

Anonymkode: 46bfd...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke så glad for nyhetene og pga hans tro vil han ikke vi skal få barn utenfor ekteskap... så det er litt tøfft :/ men har en familie og venner som støtter meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på her også :) Har nylig fått positivt på test og funnet ut at termin blir 28 januar 🙈😊 Første graviditeten, så satser på at alt går fint ! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Jentepå25 skrev:

Slenger meg på her også :) Har nylig fått positivt på test og funnet ut at termin blir 28 januar 🙈😊 Første graviditeten, så satser på at alt går fint ! ❤️

Gratulerer! Vi har termin på ca sammen dag. Har 27./28. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Suos skrev:

Gratulerer! Vi har termin på ca sammen dag. Har 27./28. 😊

Åååh gratulerer, så kjekt 😀 Har du barn fra før? 

Endret av Jentepå25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Jentepå25 skrev:

Åååh gratulerer, så kjekt 😀 Har du barn fra før? 

Takk 😊 Nei, venter første nå. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Må vell melde meg inn her også! :D i følge appen er jeg 7+3 i dag!
Sykt vondt i brystvortene, og i tillegg så klør de... Er trøtt hele tiden og har egentlig følt meg veldig uggen av og til..
Dette er min første graviditet, så har ingenting å sammenligne med.

Men, jeg har et spørsmål! På min app "Preg Life" står det Graviditetsuke 8, og på siden står der 7+3.
Er jeg 7 uker på vei, eller 8 uker på vei?
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd sterke smerter i magen? Skjedde 2 ganger før jeg fant ut at jeg var gravid og skjedd 3 ganger etter jeg fant det ut. Skjer alltid om natten eller morgenen. Det er helt grusomt vondt og jeg kan ikke huske at jeg hadde sånne smerter sist gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hestepia94 skrev:

Hei jenter!

Må vell melde meg inn her også! :D i følge appen er jeg 7+3 i dag!
Sykt vondt i brystvortene, og i tillegg så klør de... Er trøtt hele tiden og har egentlig følt meg veldig uggen av og til..
Dette er min første graviditet, så har ingenting å sammenligne med.

Men, jeg har et spørsmål! På min app "Preg Life" står det Graviditetsuke 8, og på siden står der 7+3.
Er jeg 7 uker på vei, eller 8 uker på vei?
 

Slik jeg har forstått det er du 7 uker og 3 dager på vei, men i din 8. uke.

skjønner? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Suos skrev:

Takk 😊 Nei, venter første nå. Hva med deg?

Nei dette vil bli mitt første også 😁 Kjekt å høre at flere er i samme båt på ca samme tid 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen her allerede opplevd symptomer? Jeg er i uke 5 nå, snart 6 og kjenner jeg allerede blir kvalm om jeg ikke spiser jevnlig. Samtidig som at det strekker i eggstokken når jeg reiser meg, og en del murringer  😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jentepå25 skrev:

Har noen her allerede opplevd symptomer? Jeg er i uke 5 nå, snart 6 og kjenner jeg allerede blir kvalm om jeg ikke spiser jevnlig. Samtidig som at det strekker i eggstokken når jeg reiser meg, og en del murringer  😶

Er kvalm nesten hele døgnet, kastet opp de to siste morgenene. Skikkelig trøtt, kunne sovet døgnet rundt 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jentepå25 skrev:

Har noen her allerede opplevd symptomer? Jeg er i uke 5 nå, snart 6 og kjenner jeg allerede blir kvalm om jeg ikke spiser jevnlig. Samtidig som at det strekker i eggstokken når jeg reiser meg, og en del murringer  😶

Noen symptomer her også :) tisser oftere, humørsvingninger, oftere sulten, "støl" i magen og litt ubehag i blant, og ikke minst sååååå trøtt .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke symptomer, annet enn en del murringer i livmoren. Er trøtt da, men det bruker jeg å være uansett 😀 Gleder meg til å fortelle det til familien, da dette blir første barnebarn på min side 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...