Gå til innhold

Januar 2018


Lise91

Anbefalte innlegg

Siden det ikke er opprettet noen gruppe for januar, gjør jeg det. Tok en cb digital hvor det sto 1-2 i går kveld, tar sjangsen på at det stemmer :) etter første dag i forrige mens er jeg 4+0 i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 4+4 😊 Spennende tid fremover! Tatt hcg med blodprøve i dag hos legen, pga en liten blødning på søndag. Mest for å roe meg:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Så kjekt å se at andre har termin i januar 2018 også, - og så flott at du opprettet egen side, Lise91.

Jeg er 5+5 i dag, og er veldig spent :-) 

De eneste symptomene jeg har fått (så langt) er vonde bryst, veldig trøtt og blir fort sulten igjen. I begynnelsen var jeg veldig øm nederst i magen. Håper i alle fall at jeg slipper kvalmen! 

Enn med dere jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at det var flere her :nigo: jeg har helt sinsykt vondt i puppene. Og veldig oppblåst i magen. Var i garderoben på jobb tidligere i dag. Full garderobe, hører en kollega spørr meg om det er smått på gang når jeg sto i bar overkropp. Latet som jeg ikke hørte henne:sjenert: har jo liksom ikke tenkt til å dele det med hele verden enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her, termin i midten av januar. Negative tester på lørdag(ikm), ny test i dag slo ut positivt. Har hatt skikkelige murringer i magen og den har vært ganske løs i tillegg, men vet ikke om det er et symptom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid igjen (mest trolig) etter en MA i mars. Jeg har fått fire positive tester, men er litt redd for at det bare er HCG som henger igjen... Jeg er isåfall 4+4 i dag, men har ingen symptomer utenom uteblitt mens. Er det normalt? Noen andre som ikke har noen symptomer ennå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Hjelpjegergravid skrev:

Er gravid igjen (mest trolig) etter en MA i mars. Jeg har fått fire positive tester, men er litt redd for at det bare er HCG som henger igjen... Jeg er isåfall 4+4 i dag, men har ingen symptomer utenom uteblitt mens. Er det normalt? Noen andre som ikke har noen symptomer ennå? 

Så kjekt å høre. Gratulerer så mye :-) 

Jeg vil tro at de fleste ikke får så mye symptomer så tidlig, det var i alle fall det jeg leste meg opp til - og det stemte for min del. Jeg hadde uteblitt mens og litt vondt i brystene på helt en annen måte når jeg fant det ut 4+3, mens noen andre igjen har absolutt ingenting! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9. mai 2017 den 14.42, Krussemynte skrev:

Melder meg inn her, termin i midten av januar. Negative tester på lørdag(ikm), ny test i dag slo ut positivt. Har hatt skikkelige murringer i magen og den har vært ganske løs i tillegg, men vet ikke om det er et symptom.

Gratulerer så mye, og velkommen :-) 

Både løs mage og forstoppelse er et helt normalt symptom, virker det som på de fleste nettsider jeg har lest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8. mai 2017 den 17.46, Lise91 skrev:

Hyggelig at det var flere her :nigo: jeg har helt sinsykt vondt i puppene. Og veldig oppblåst i magen. Var i garderoben på jobb tidligere i dag. Full garderobe, hører en kollega spørr meg om det er smått på gang når jeg sto i bar overkropp. Latet som jeg ikke hørte henne:sjenert: har jo liksom ikke tenkt til å dele det med hele verden enda

Haha, det gjorde du rett i!:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg melde meg inn i en termingruppe 😍 Testet positivt i dag, og er vel litt i sjokktilstand. 4+1 i dag.

Det som bekymrer meg litt er at jeg har litt vondt i magen, og ser ut som jeg har blødd. Veldig lite, men likevel... Håper det er "normalt"? 😬 Er ganske oppblåst også.

Ellers så og si ingen symptomer, bortsett fra at jeg føler meg litt rar i kroppen. Som om den sitrer litt på en måte. Men det er sikkert bare fordi jeg tenker sånn på det!

og akkurat passe ukonsentrert 😂🙈

Har dere fortalt det til noen enda?

Kanskje vi kan ha en presentasjonsrunde? Alder? Hvor man kommer fra? Barn fra før? Evt hvor lenge man prøvde før spiren satt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg må si takk og farvel her, menssmerter og litt blødninger siden i går kveld, ikke mye blødning, så vet jo ikke om det er SA helt enda, selv om jeg ikke er så optimistisk. Er så tidlig, så tar det ikke så tungt, bedre å miste nå enn om 6-7 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Krussemynte skrev:

Kan hende jeg må si takk og farvel her, menssmerter og litt blødninger siden i går kveld, ikke mye blødning, så vet jo ikke om det er SA helt enda, selv om jeg ikke er så optimistisk. Er så tidlig, så tar det ikke så tungt, bedre å miste nå enn om 6-7 uker.

Er jo ikkke unormalt med noe  små blødninger så tidlig i svangerskapet. Jeg krysser fingre og tær for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, FruAnonym skrev:

Endelig kan jeg melde meg inn i en termingruppe 😍 Testet positivt i dag, og er vel litt i sjokktilstand. 4+1 i dag.

Det som bekymrer meg litt er at jeg har litt vondt i magen, og ser ut som jeg har blødd. Veldig lite, men likevel... Håper det er "normalt"? 😬 Er ganske oppblåst også.

Ellers så og si ingen symptomer, bortsett fra at jeg føler meg litt rar i kroppen. Som om den sitrer litt på en måte. Men det er sikkert bare fordi jeg tenker sånn på det!

og akkurat passe ukonsentrert 😂🙈

Har dere fortalt det til noen enda?

Kanskje vi kan ha en presentasjonsrunde? Alder? Hvor man kommer fra? Barn fra før? Evt hvor lenge man prøvde før spiren satt?

Velkommen til oss FruAnonym. Kan tenkes det er en festeblødning. Vondt i magen har jeg også, eller kanskje ikke vondt men et konstant ubehag.

Over til presentasjon. Jeg er 26 år fra Tønsberg. Har en sønn på 3år og har forsøkt på en lillebror/søster siden desember. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager rotete innlegg, men jeg håper noen kommer med noen gode tips. 

Jeg lurer VELDIG på hvordan jeg skal fortelle mine foreldre om dette, vurderer å vente til jeg nærmer meg uke 12. Har en sønn som ble født i 2016, ble slutt med barnefar allerede i 2015. Fikk ny type nå i januar 2017, vi har kjent hverandre siden 2014/2015. Jeg har ingen utdanning, han er ferdig med utdanning i februar 2018. Jeg hadde tenkt til å begynne på skole til høsten, men er nå veldig usikker.

Moren min har flere ganger sagt at jeg må passe på så jeg ikke blir gravid (noe hu og pappa sa første gangen også).. Er derfor veldig redd for hvordan henne vil reagere, dette er et veldig ønsket barn av både meg og kjæresten min. Vi er 23 og 26 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Guttemamma2016 skrev:

Beklager rotete innlegg, men jeg håper noen kommer med noen gode tips. 

Jeg lurer VELDIG på hvordan jeg skal fortelle mine foreldre om dette, vurderer å vente til jeg nærmer meg uke 12. Har en sønn som ble født i 2016, ble slutt med barnefar allerede i 2015. Fikk ny type nå i januar 2017, vi har kjent hverandre siden 2014/2015. Jeg har ingen utdanning, han er ferdig med utdanning i februar 2018. Jeg hadde tenkt til å begynne på skole til høsten, men er nå veldig usikker.

Moren min har flere ganger sagt at jeg må passe på så jeg ikke blir gravid (noe hu og pappa sa første gangen også).. Er derfor veldig redd for hvordan henne vil reagere, dette er et veldig ønsket barn av både meg og kjæresten min. Vi er 23 og 26 år.

Jeg fortalte det til familien veldig sent i forrige svangerskap, og det endte i MA, da husker jeg at jeg angret på at jeg ikke hadde fortalt noe tidligere, så de forsto hvor ønsket det var. Da sa de at de gjerne skulle visst det fra dag 1. Så jeg tenker jo at familie vil jo gjerne å få vite det tidligere enn andre, for det betyr mye. Foreldrene dine kommer til å bli glade uansett, for de får et nytt barnebarn til verden som de kommer til å elske! Det viktigste er jo at du og din kjæreste er stabile og ønsker dette sammen. Om de ser det, så er det ingen sak. Det er jo det fineste i verden, det å få barn.. Tenker jeg, haha. Venter mitt første nå. :)

Anonymkode: 46bfd...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fortalte det til familien veldig sent i forrige svangerskap, og det endte i MA, da husker jeg at jeg angret på at jeg ikke hadde fortalt noe tidligere, så de forsto hvor ønsket det var. Da sa de at de gjerne skulle visst det fra dag 1. Så jeg tenker jo at familie vil jo gjerne å få vite det tidligere enn andre, for det betyr mye. Foreldrene dine kommer til å bli glade uansett, for de får et nytt barnebarn til verden som de kommer til å elske! Det viktigste er jo at du og din kjæreste er stabile og ønsker dette sammen. Om de ser det, så er det ingen sak. Det er jo det fineste i verden, det å få barn.. Tenker jeg, haha. Venter mitt første nå. :)

Anonymkode: 46bfd...5f8

Takk for svar, venter nok i hvertfall ett par uker til med å fortelle det til de. I mitt første svangerskap ventet jeg i over to mnd med å fortelle det, og til alle andre da jeg var 16-17 uker på vei. Første gangen var jeg sammen med en som foreldrene mine absolutt ikke likte pga vold, fengsel og alt. Pluss at han ikke hadde jobb. Denne gangen er alt helt annerledes. Han er den snilleste gutten/mannen jeg vet om, og utrolig flink stefar. Og det er et pluss at han har stabil inntekt og en fantastisk familie som også ser på sønnen min som sitt tante/onkelbarn ++. Kjenner bare jeg gruer meg. Vurderer nesten å si at vi brukte kondom men det sprakk en gang, så at det må ha skjedd da. 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lise91 skrev:

Er jo ikkke unormalt med noe  små blødninger så tidlig i svangerskapet. Jeg krysser fingre og tær for deg

Takk for kryssing! Det blør ikke så mye at det kommer i truseinnlegget, men det er både brunlig og friskt blod på papiret når jeg tørker meg(har ganske hyppige dobesøk pga løs mage, magen har vært i ulage siden søndag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt for noen uker siden... Skal være 6+1 nå :) har time til tidlig UL når jeg er 7+4 pga. flere MA/SA. Blir spennende å se om det er liv denne gangen ❤️ Annerledes fra de forrige gangene et at jeg har hatt ømme bryster fra dag 1, og har ikke konstante mensmurringer i livmorområdet som jeg har hatt tidligere. Jeg prøver meg også på babyklister. 😅

Blir spennende å se hva som skjer fremover. Går alt som det skal, har jeg en liten en rundt 7. januar. 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2017 den 23.44, Krussemynte skrev:

Takk for kryssing! Det blør ikke så mye at det kommer i truseinnlegget, men det er både brunlig og friskt blod på papiret når jeg tørker meg(har ganske hyppige dobesøk pga løs mage, magen har vært i ulage siden søndag).

Krysser fingrer og tær! Håper det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2017 den 14.53, FruAnonym skrev:

Endelig kan jeg melde meg inn i en termingruppe 😍 Testet positivt i dag, og er vel litt i sjokktilstand. 4+1 i dag.

Det som bekymrer meg litt er at jeg har litt vondt i magen, og ser ut som jeg har blødd. Veldig lite, men likevel... Håper det er "normalt"? 😬 Er ganske oppblåst også.

Ellers så og si ingen symptomer, bortsett fra at jeg føler meg litt rar i kroppen. Som om den sitrer litt på en måte. Men det er sikkert bare fordi jeg tenker sånn på det!

og akkurat passe ukonsentrert 😂🙈

Har dere fortalt det til noen enda?

Kanskje vi kan ha en presentasjonsrunde? Alder? Hvor man kommer fra? Barn fra før? Evt hvor lenge man prøvde før spiren satt?

Gratulerer så mye! Jeg er 24 år og fra Kristiansund. Har ingen barn fra før, så dette blir den første :-D vi prøvde rundt 3 måneder før den satt. 

 

Hva med deg?😊

Anonymkode: ff40d...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer så mye! Jeg er 24 år og fra Kristiansund. Har ingen barn fra før, så dette blir den første :-D vi prøvde rundt 3 måneder før den satt. 

 

Hva med deg?😊

Anonymkode: ff40d...692

Haha, presenterte ikke megselv visst 😂

Jeg er 30 år fra Oslo, gift, prøvd siden desember ☺️

Hatt lyst på barn i maasange år, så denne spiren er veldig etterlengtet ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruAnonym skrev:

Haha, presenterte ikke megselv visst 😂

Jeg er 30 år fra Oslo, gift, prøvd siden desember ☺️

Hatt lyst på barn i maasange år, så denne spiren er veldig etterlengtet ❤

Haha, det er sånn som skjer har jeg funnet ut😂 ser plutselig nå at kommentaren min kom som anonym, men det er i alle fall jeg som presenterte meg i sted.

Så morsomt at den endelig satt da! Full forståelse for at det er etterlenget da. Vi gleder oss veldig her også☺️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...