Gå til innhold

Ikm uke 22 🍀


Lønnesirup90

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, DesireG skrev:

Samme test som i sta, men den har jo tørka  ? Men streken kom jo i sta før tiden ? Jeg blir gaaaaaal 🙈🙈🙈

IMG_9589.JPG

Jeg ser strek!!! 👏🏼👏🏼👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skyggestrek??? Tok en av annet merke med samme følsomhet i samme urin (ble jo lettere sjokkskadet) og den var tydelig negativ 😳 

IMG_2679.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hirka skrev:

Skyggestrek??? Tok en av annet merke med samme følsomhet i samme urin (ble jo lettere sjokkskadet) og den var tydelig negativ 😳 

IMG_2679.JPG

Strek !! Jeg ser strek ! Prøv med blitz på tlf, kanskje det syns bedre da :D klarer ikke se fargen da, men ser en strek 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, DesireG skrev:

Strek !! Jeg ser strek ! Prøv med blitz på tlf, kanskje det syns bedre da :D klarer ikke se fargen da, men ser en strek 🤞🏼

Forferdelig vanskelig å få til bilde som ser likt ut som det jeg ser 🙈 Men som sagt; test nr 2 var BLENDA, så jubler ikke enda hvertfall 😂

IMG_2681.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Hirka skrev:

Forferdelig vanskelig å få til bilde som ser likt ut som det jeg ser 🙈 Men som sagt; test nr 2 var BLENDA, så jubler ikke enda hvertfall 😂

IMG_2681.JPG

Jeg ser strek jeg asså 😍😍😍 ååååå ! Kanskje vi får følge hverandre videre også ? Krysser fingrene for oss begge asså 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DesireG skrev:

Jeg ser strek jeg asså 😍😍😍 ååååå ! Kanskje vi får følge hverandre videre også ? Krysser fingrene for oss begge asså 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

Nå virker i morgen tidlig plutselig lenge til 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Hirka skrev:

Nå virker i morgen tidlig plutselig lenge til 😂

Haha tell me about it 😂 Lyst å ta en digital, men det tørr jeg iallfall ikke før ikm 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, DesireG skrev:

Haha tell me about it 😂 Lyst å ta en digital, men det tørr jeg iallfall ikke før ikm 🙈

Nå har jeg bare strips liggende, så føler jeg kan sløse litt med dem 😂 Ryker hvertfall en i morgen tidlig 😉 Digital blir det ikke med mindre TR ikke har kommet i løpet av lørdagen.🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hirka skrev:

Nå har jeg bare strips liggende, så føler jeg kan sløse litt med dem 😂 Ryker hvertfall en i morgen tidlig 😉 Digital blir det ikke med mindre TR ikke har kommet i løpet av lørdagen.🤞

Har en del igjen jeg også 🙈 Pluss kommer 20 nye i posten snart 😂😂😂 #testetøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Hirka skrev:

Den hviteste hvite test i dag tidlig.. 😒 Såååå da var det nok skyggestrek i går.

Så kjedelig! 😑 Tenk at det fortsatt er håp så lenge tanta holder seg vekk! 🙂

Kritthvit test her i dag også. Ingen tegn til TR enda. Regner ikke med at det går veien, men lever fremdeles litt i håpet. IKM i dag etter mine beregninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Hirka skrev:

Den hviteste hvite test i dag tidlig.. 😒 Såååå da var det nok skyggestrek i går.

Nei, så kjedelig 😩😩😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt på morgenen i dag.... ser ikke ut som om de blir noe sterkere ? :( 11dpo

IMG_9599.JPG

IMG_9600.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, DesireG skrev:

Tatt på morgenen i dag.... ser ikke ut som om de blir noe sterkere ? :( 11dpo

IMG_9599.JPG

IMG_9600.JPG

Ser veldig godt streken jeg! 😁👍🏻 Kan være du bare produserer HCG litt sent. Hvisker hurra 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hadde IKM i går. Prøver på 3mann. 1.pp. testet meg i formiddag, ikke morgenurin. Jeg ser i allefall svak rosa strek🙈

20170601_085926.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tullsjura skrev:

Hei! Hadde IKM i går. Prøver på 3mann. 1.pp. testet meg i formiddag, ikke morgenurin. Jeg ser i allefall svak rosa strek🙈

20170601_085926.jpg

Hurra 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var d mange streker 😄😄  

selv hadde j ikm på mandag. Ikke sett noe til tanta enda 😪 Tok en test idag og den var negativ. Får bare vente 😒 

Lykke til jenter 💃🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DesireG skrev:

Tatt på morgenen i dag.... ser ikke ut som om de blir noe sterkere ? :( 11dpo

IMG_9599.JPG

IMG_9600.JPG

Det er da en tydelig strek 😍 Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tullsjura skrev:

Hei! Hadde IKM i går. Prøver på 3mann. 1.pp. testet meg i formiddag, ikke morgenurin. Jeg ser i allefall svak rosa strek🙈

20170601_085926.jpg

Gratulerer så mye 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aurora88 skrev:

Det er da en tydelig strek 😍 Gratulerer!

Jeg hvisker tusen takk 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aurora88 skrev:

Gratulerer så mye 😍

Takk! Har kjøpt en digital test jeg skal ta i morgen😅 tror ikke helt på det enda🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, DesireG skrev:

Tatt på morgenen i dag.... ser ikke ut som om de blir noe sterkere ? :( 11dpo

IMG_9599.JPG

IMG_9600.JPG

Åååååå!!!!! HURRA! Gratulerer så mye! 😘 Endelig!! 

Herlighet, så spennende dere har det i denne gruppa! 😌 Jeg fant ut at min ikm var såpass langt unna deres (først søndag neste uke), så har liksom ikke klart å følge ordentlig med. Da er det jo ekstra stas å titte innom og se flere streker! 👏👏👏 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AkkMa skrev:

Åååååå!!!!! HURRA! Gratulerer så mye! 😘 Endelig!! 

Herlighet, så spennende dere har det i denne gruppa! 😌 Jeg fant ut at min ikm var såpass langt unna deres (først søndag neste uke), så har liksom ikke klart å følge ordentlig med. Da er det jo ekstra stas å titte innom og se flere streker! 👏👏👏 

 

Etter sist mnd tørr jeg ikke juble ennå 🙈🙈 men, dette er jo tester jeg har tatt før ( når jeg blei gravid med pjokk) å jeg føler meg skikkelig gravid, men er så redd 🙈

Hvordan går det me deg ? 😘😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...