GĂ„ til innhold

Ikm uke 22 🍀


LĂžnnesirup90

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Hirka skrev:

Den hviteste hvite test i dag og.. hĂ„per synker litt dag for dag 😕

NĂ„r er ikm ? Jeg holder fortsatt opp hĂ„per for deg ❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, DesireG skrev:

SkjĂžnner at det kanskje bare er meg som ser 😂 Jeg har nok blitt offisielt gal, og ser syner 😂 Har fortsatt flere tester igjen sĂ„ tester helt frem til ikm pĂ„ sĂžndag đŸ€žđŸŒ

IMG_9585.JPG

IMG_9586.JPG

Jeg ser strek jeg da 🙊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

19 minutter siden, DesireG skrev:

NĂ„r er ikm ? Jeg holder fortsatt opp hĂ„per for deg ❀

IKM lĂžrdag. Ikke antydning pĂ„ strek pĂ„ morgenen i dag heller... SĂ„ er innstilt pĂ„ en lĂžrdag pĂ„ sofaen (har alltid slitt med veeeldige menssmerter) 😒

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 minutt siden, Hirka skrev:

Jeg ser strek jeg da 🙊

Omg 😳😳 gjþr du ?? Er jeg ikke gal ? 😂😂🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Akkurat nÄ, Hirka skrev:

IKM lĂžrdag. Ikke antydning pĂ„ strek pĂ„ morgenen i dag heller... SĂ„ er innstilt pĂ„ en lĂžrdag pĂ„ sofaen (har alltid slitt med veeeldige menssmerter) 😒

Oh no đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜© Ă„ssn tester bruker du ? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

13 timer siden, Hirka skrev:

Misunner deg tĂ„lmodigheten din 🙈😁

Haha, ja. Etter 13pp gir man litt opp 🙈 Blir mer skuffa av negativ test enn om mensen kommer. (Selvom det ogsĂ„ er forferdelig)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

3 minutter siden, DesireG skrev:

Omg 😳😳 gjþr du ?? Er jeg ikke gal ? 😂😂🙈

Enten har vi streksyn begge to, ellers sĂ„ er det nooooe der ja đŸ˜đŸ‘đŸ» HĂ„per det blir tydeligere strek for deg fremover!! đŸ‘đŸ»

 

4 minutter siden, DesireG skrev:

Oh no đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜© Ă„ssn tester bruker du ? 

Brukte babyplan early (fra billige tester)..

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsatt ingen symptomer her. Bortsett fra ekstremt vonde bryster. Mer enn vanlig, gjĂžr vondt bare jeg kommer borti!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 minutter siden, Aurora88 skrev:

Fortsatt ingen symptomer her. Bortsett fra ekstremt vonde bryster. Mer enn vanlig, gjĂžr vondt bare jeg kommer borti!

NĂ„r er IKM?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, DesireG skrev:

10 dpo i dag.... tok en test til.... jeg veit ikke om jeg har fĂ„tt strek syn eller om jeg er blitt smĂ„gal, men fĂžr tiden pĂ„ 3 min kommer det opp en veldig svak strek, jeg klarer ikke se om den er grĂ„ eller rosa.... har som sakt ikke hatt noe som helst symptomer, ikke annet enn mensen murringer fra ca 5 dpo. Men, i dag har jeg vondt i korsryggen, murringer og litt blank utflod ? Kan jo vĂŠre pms ogsĂ„ da 🙈 *fĂžlerMegsmĂ„Rar* 

SĂ„ spennende! Ikke rart man fĂžler seg smĂ„rar i denne tiden. Har nesten vĂŠrt overbevist om at symptomene mine har vĂŠrt reelle, men fortsatt kritthvit test her i dag, 12dpo. Ingen tegn til TR heller. MĂ„ nok bare vente og se 🙈

Spennende Ă„ se hva testene dine viser i dagene fremover đŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒ

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 minutt siden, Rullgardin skrev:

SĂ„ spennende! Ikke rart man fĂžler seg smĂ„rar i denne tiden. Har nesten vĂŠrt overbevist om at symptomene mine har vĂŠrt reelle, men fortsatt kritthvit test her i dag, 12dpo. Ingen tegn til TR heller. MĂ„ nok bare vente og se 🙈

Spennende Ă„ se hva testene dine viser i dagene fremover đŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒ

Veldig spennende 🙈 FĂ„r ta en hver morgen frem til ikm 🙈 Klarer ikke la vĂŠr det nĂ„ iallfall 🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

22 minutter siden, Aurora88 skrev:

Jeg ser ogsĂ„ strek DesireG 🙊

Ă…Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„đŸ™ˆđŸ™ˆ jeg blir iallfall rar nĂ„ 😁😁😁 hĂ„per streken blir sterkere Ă„ at det sitter denne mnd ! *hĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„per* 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

6 minutter siden, DesireG skrev:

Ă…Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„đŸ™ˆđŸ™ˆ jeg blir iallfall rar nĂ„ 😁😁😁 hĂ„per streken blir sterkere Ă„ at det sitter denne mnd ! *hĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„per* 

Hvilken pp er du pĂ„? 😊 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, Hirka skrev:

Hvilken pp er du pĂ„? 😊 

Troooooor det er 7 ? Litt usikker faktisk, for de fĂžrste mnd prĂžvde vi ikke sĂ„ iherdig 🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, Sami12 skrev:

Jeg ser strekâ˜șâ˜ș Gratulererâ˜ș

🙈 jeg tĂžrr ikke si takk ennĂ„ 😁 Men, takk 😂🙈🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, DesireG skrev:

Troooooor det er 7 ? Litt usikker faktisk, for de fĂžrste mnd prĂžvde vi ikke sĂ„ iherdig 🙈

Ă…Ă„Ă„Ă„ hĂ„per virkelig spiren din endelig sitter nĂ„! 😁

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 minutter siden, Hirka skrev:

Ă…Ă„Ă„Ă„ hĂ„per virkelig spiren din endelig sitter nĂ„! 😁

HĂ„per det ❀ Vi har veldig lyst pĂ„ en lillesĂžster eller lillebror til pjokk 😊 

Det er fortsatt hĂ„p for deg da ! Ikke noe er avgjort fĂžr heksa kommer 🙈

Hvilen pp er du i ? :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, DesireG skrev:

HĂ„per det ❀ Vi har veldig lyst pĂ„ en lillesĂžster eller lillebror til pjokk 😊 

Det er fortsatt hĂ„p for deg da ! Ikke noe er avgjort fĂžr heksa kommer 🙈

Hvilen pp er du i ? :) 

PP1.... 🙈 SĂ„ ville vel vĂŠrt mirakel om den satt pĂ„ fĂžrste forsĂžk! Men sĂ„ er ikke jeg kjent for Ă„ ha sĂ„ veeeeldig god tĂ„lmodighet 😂😂 kan vel hende jeg bare mĂ„ lĂŠre meg det 🙄😂 Jeg hĂ„per det gĂ„r greit raskt hvertfall. Alt sĂ„ bra ut hos gyn. jeg har ikke brukt p-piller pĂ„ 2 Ă„r, og 90% av syklusene mine er 24 dager (de andre 10% er 23 eller 25😂), og er noen Ă„r unna 30. SĂ„ alt burde hvertfall ligge til rette 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

13 minutter siden, Hirka skrev:

PP1.... 🙈 SĂ„ ville vel vĂŠrt mirakel om den satt pĂ„ fĂžrste forsĂžk! Men sĂ„ er ikke jeg kjent for Ă„ ha sĂ„ veeeeldig god tĂ„lmodighet 😂😂 kan vel hende jeg bare mĂ„ lĂŠre meg det 🙄😂 Jeg hĂ„per det gĂ„r greit raskt hvertfall. Alt sĂ„ bra ut hos gyn. jeg har ikke brukt p-piller pĂ„ 2 Ă„r, og 90% av syklusene mine er 24 dager (de andre 10% er 23 eller 25😂), og er noen Ă„r unna 30. SĂ„ alt burde hvertfall ligge til rette 😊

Haha da er vi to, med pjokk sĂ„ gikk det pĂ„ pp2 tror jeg det var, sĂ„ har vĂŠrt veldig redd for at konisieringen hadde noe Ă„ si.... men, hĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„per ikke 🙈 Jeg blir 27 i Ă„r, sĂ„ egga mine burde iallfall ikke vĂŠre for gamle 😂

FĂ„r hĂ„pe spiren sitter enten nĂ„, eller iallfall neste mnd 😍 Krysser alt jeg har for deg :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 minutter siden, DesireG skrev:

Haha da er vi to, med pjokk sĂ„ gikk det pĂ„ pp2 tror jeg det var, sĂ„ har vĂŠrt veldig redd for at konisieringen hadde noe Ă„ si.... men, hĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„per ikke 🙈 Jeg blir 27 i Ă„r, sĂ„ egga mine burde iallfall ikke vĂŠre for gamle 😂

FĂ„r hĂ„pe spiren sitter enten nĂ„, eller iallfall neste mnd 😍 Krysser alt jeg har for deg :) 

Takk det samme 😊 Og du mĂ„Ă„Ă„Ă„ bare legge ut bilde av neste test 😁

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

10 minutter siden, Hirka skrev:

Takk det samme 😊 Og du mĂ„Ă„Ă„Ă„ bare legge ut bilde av neste test 😁

Samme test som i sta, men den har jo tþrka  ? Men streken kom jo i sta fþr tiden ? Jeg blir gaaaaaal 🙈🙈🙈

IMG_9589.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

12 minutter siden, DesireG skrev:

Samme test som i sta, men den har jo tþrka  ? Men streken kom jo i sta fþr tiden ? Jeg blir gaaaaaal 🙈🙈🙈

IMG_9589.JPG

Ta en ny i morgen tidlig, sĂ„ ser du fort om streken er sterkere 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...