Gå til innhold

Ikm uke 22 🍀


Lønnesirup90

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, DesireG skrev:

Ta en test nå da 😁😁😁😁😁 jeg er så spent !!!! :D 

Er på jobb ennå. Har ikke tester liggende på skrivebordet her 😛 Tester i morgen tidlig! Men OM det skulle være en festeblødning, og ikke tidlig mensen, så spørs det om en test ville blitt positiv. Tar vel noen dager fra festing til det er nok HCG til å få utslag på test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Jordskokk skrev:

Er på jobb ennå. Har ikke tester liggende på skrivebordet her 😛 Tester i morgen tidlig! Men OM det skulle være en festeblødning, og ikke tidlig mensen, så spørs det om en test ville blitt positiv. Tar vel noen dager fra festing til det er nok HCG til å få utslag på test?

Burde alltid gå med g tester i veska, så jeg slipper å være så spent 😂😂😂 haha Neida ! Hmmm, usikker ? Kanskje det blødning pga graviditet ? Pga slimhinner osv ? :D *håååååppper for deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, DesireG skrev:

Ooooo ! Masse lykke til 😁 Hold oss oppdatert !! :D 

Blenda hvit 🙄 Men med ettermiddagsurin og ikm først til lørdag, så mister jeg ikke heeeeelt håpet enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Hirka skrev:

Blenda hvit 🙄 Men med ettermiddagsurin og ikm først til lørdag, så mister jeg ikke heeeeelt håpet enda. 

Blæææææ ! Vi får krysse fingrene å prøve å holde oss i skinnet ! Har ikm på søndag selv, så er nok litt tidlig for oss begge 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hirka skrev:

Hvordan får du til å legge på kontrastfarger? 🙈😳 har iPhone, men må kanskje på PC for å gjøre det?

Har ein app som heiter Photo fiter.

Anonymkode: dd566...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, DesireG skrev:

Blæææææ ! Vi får krysse fingrene å prøve å holde oss i skinnet ! Har ikm på søndag selv, så er nok litt tidlig for oss begge 🙈

Ja.. kjenner jeg er bitt av testebasillen 🙈 Onsdag og fredag skjer det så mye på jobb, så tør ikke teste på morran da. Så hvis jeg klarer å holde meg til torsdag morgen nå så... 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mensen kom for fullt i går kveld med kraftige blødning, menssmerter og migrene. Hele pakka altså. Jippi. Tok en test i morges, bare for å utelukke at det kunne ha vært noe på gang, men den var negativ. Så denne måneden hadde jeg 26 dagers syklus, mot normalt 29-30. Greit å vite at det kan skje. 

Lykke til dere andre, krysser fingrene for flere graviditeter! 

Endret av Jordskokk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Jordskokk skrev:

Mensen kom for fullt i går kveld med kraftige blødning, menssmerter og migrene. Hele pakka altså. Jippi. Tok en test i morges, bare for å utelukke at det kunne ha vært noe på gang, men den var negativ. Så denne måneden hadde jeg 26 dagers syklus, mot normalt 29-30. Greit å vite at det kan skje. 

Lykke til dere andre, krysser fingrene for flere graviditeter! 

Sender deg en stor klem og ønsker deg masse lykke til i neste runde 😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordskokk skrev:

Mensen kom for fullt i går kveld med kraftige blødning, menssmerter og migrene. Hele pakka altså. Jippi. Tok en test i morges, bare for å utelukke at det kunne ha vært noe på gang, men den var negativ. Så denne måneden hadde jeg 26 dagers syklus, mot normalt 29-30. Greit å vite at det kan skje. 

Lykke til dere andre, krysser fingrene for flere graviditeter! 

Usj :( sender deg en stor klem ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, DesireG skrev:

Testen med morgen urin idag (9dpo) blenda hvit :( 

Æsj da... 😕 Men vi gir ikke opp enda DesireG! Lenge til IKM 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Hirka skrev:

Æsj da... 😕 Men vi gir ikke opp enda DesireG! Lenge til IKM 😊

Heldigvis litt tid igjen ja 😊 Men, har null symptomer da :/ bare disse murringene jeg har hatt siden 4-5 dpo.... har vært så positiv denne gangen, men nå kjenner jeg at jeg har lyst å gi opp hele greia å legge meg senga å sove til neste år 😓

Uff... beklager negativiteten herfra, jeg føler bare at jeg skal sprekke snart :( 

håper iallfall for dere andre damer da ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, DesireG skrev:

Heldigvis litt tid igjen ja 😊 Men, har null symptomer da :/ bare disse murringene jeg har hatt siden 4-5 dpo.... har vært så positiv denne gangen, men nå kjenner jeg at jeg har lyst å gi opp hele greia å legge meg senga å sove til neste år 😓

Uff... beklager negativiteten herfra, jeg føler bare at jeg skal sprekke snart :( 

håper iallfall for dere andre damer da ❤️❤️

10 eller 11 dpo her og hvite tester, så skjønner deg godt. Ikke lett å ikke gi opp 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Hirka skrev:

10 eller 11 dpo her og hvite tester, så skjønner deg godt. Ikke lett å ikke gi opp 😕

Skulle ønske disse babyene kom med storken 🙈

Usj 😩 Men, jeg håper fortsatt for deg !!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjedelig med TR... 😩 Jeg tok en test i dag. Klarte ikke dy meg lenger 🙈 Kritthvit selvfølgelig.. Prøver å tenke at det enda er tidlig 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer her enda. Ømme bryster, men det har jeg alltid før ikm. Så får vente til lørdag å se.. Tiden går altfor sakte nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Aurora88 skrev:

Ingen symptomer her enda. Ømme bryster, men det har jeg alltid før ikm. Så får vente til lørdag å se.. Tiden går altfor sakte nå!

Har du testa noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, DesireG skrev:

Skulle ønske disse babyene kom med storken 🙈

Usj 😩 Men, jeg håper fortsatt for deg !!! 

Den hviteste hvite test i dag og.. håper synker litt dag for dag 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo i dag.... tok en test til.... jeg veit ikke om jeg har fått strek syn eller om jeg er blitt smågal, men før tiden på 3 min kommer det opp en veldig svak strek, jeg klarer ikke se om den er grå eller rosa.... har som sakt ikke hatt noe som helst symptomer, ikke annet enn mensen murringer fra ca 5 dpo. Men, i dag har jeg vondt i korsryggen, murringer og litt blank utflod ? Kan jo være pms også da 🙈 *følerMegsmåRar* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bilde

Anonymkode: dd566...c6d

Den kommer nok ikke opp på bilder, tatt bilde men, er så vidt jeg klarer å se den selv på bilde 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det kanskje bare er meg som ser 😂 Jeg har nok blitt offisielt gal, og ser syner 😂 Har fortsatt flere tester igjen så tester helt frem til ikm på søndag 🤞🏼

IMG_9585.JPG

IMG_9586.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...