Gå til innhold

Ikm uke 22 🍀


Lønnesirup90

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, leahr skrev:

Dpo13 trur eg. IKM i dag eller i morgen. Ja, det føles så urettferdig når så mange andre får det til så fort! Og denne gangen har eg kjent så mykje stikking i magen så eg trudde virkelig at nå hadde me fått det til. Hjertesukk:(

Sender deg en god klem ❤️ Føler virkelig med deg ! Første her satt pp2, nå er vi i pp 7 og ingenting ennå.... er så redd for at det er pga konsieringen jeg gikk igjennom for ca 2 år siden 😔 Jeg håper vi får det til snart alle mann ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Hirka skrev:

Skyggestrek eller er det jeg som er "smårar i dpo land" 🙈😂

IMG_2659.JPG

Er det den som skal ha kryss ? Eller bare en strek ? Om det er en strek så ser jeg helt klart en strek 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DesireG skrev:

Er det den som skal ha kryss ? Eller bare en strek ? Om det er en strek så ser jeg helt klart en strek 😁 

Den skal bare ha en strek. Men ser den bare i et visst type lys, så har på følelsen at det er en av de berømte "skyggestrekene" 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Hirka skrev:

Skyggestrek eller er det jeg som er "smårar i dpo land" 🙈😂

IMG_2659.JPG

Hvis det skal være en strek og ikke et kryss som du sier, så ser jeg antydning til strek! 👏🏼 Hvor mange dpo er du?

Jeg begynner virkelig å klø etter å teste jeg også.. 9dpo i dag. Det murrer og stikker.. Hvis det ikke blir noe ut av disse symptomene lurer jeg på hva som egentlig skjer der nede 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rullgardin skrev:

Hvis det skal være en strek og ikke et kryss som du sier, så ser jeg antydning til strek! 👏🏼 Hvor mange dpo er du?

Jeg begynner virkelig å klø etter å teste jeg også.. 9dpo i dag. Det murrer og stikker.. Hvis det ikke blir noe ut av disse symptomene lurer jeg på hva som egentlig skjer der nede 😂

Jeg er bare 8 dpo tror jeg.. temper ikke, og tester ikke EL, men har ekstremt stabile sykluser så regner 14 dager før ikm.. så er redd det bare er skyggestrek. Hørt mange får det på disse testene 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, DesireG skrev:

Sender deg en god klem ❤️ Føler virkelig med deg ! Første her satt pp2, nå er vi i pp 7 og ingenting ennå.... er så redd for at det er pga konsieringen jeg gikk igjennom for ca 2 år siden 😔 Jeg håper vi får det til snart alle mann ! 

Takk skal du ha:) Ja, skjønner at du lurer! Håper det ikkje har noe å seie. 

Me prøver på første ungen, så eg veit ikkje om eg kan få det til eller ikkje. Blir nok legetime snart.

Håper me snart har positiv test i handa, både du og eg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så tøff i trynet da 😂 Skal ikke teste før fredag du lissom :P haha ! Røyk på en test i dag.... (8-9 dpo ) kan skimte en skyggestrek iallfall 🙈🙈 jeg føler at jeg er gravid denne gangen, det følte jeg ikke sist mnd, jeg har null ømme bryst eller noe sånn, men har mer utflod en vanlig, ikke mye i det hele tatt, men nok til at jeg kan kjennes litt våt ut der nede 🙈 Hatt mensmurringer hver dag siden 4-5 dpo. Men, kroppen min kan godt lure meg, det veit jeg jo :P åssn går det med dere damer ? 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg helt merkelig i dag... Buksa kjennes trang, vondt i magen, uvel og null matlyst. Håper det er symptomer, for da er det verdt det 😂 Og ikke at jeg bare begynner å bli syk eller noe 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, DesireG skrev:

Jeg er så tøff i trynet da 😂 Skal ikke teste før fredag du lissom :P haha ! Røyk på en test i dag.... (8-9 dpo ) kan skimte en skyggestrek iallfall 🙈🙈 jeg føler at jeg er gravid denne gangen, det følte jeg ikke sist mnd, jeg har null ømme bryst eller noe sånn, men har mer utflod en vanlig, ikke mye i det hele tatt, men nok til at jeg kan kjennes litt våt ut der nede 🙈 Hatt mensmurringer hver dag siden 4-5 dpo. Men, kroppen min kan godt lure meg, det veit jeg jo :P åssn går det med dere damer ? 😘

Så spennende! Satser på at det blir en tydelig strek etterhvert! Jeg verker etter å teste, men har satt grense på onsdag. DA ryker jeg på en test på morran hvis TR ikke har kommet 😄 10 dpo i dag, 12 på onsdag. Symptomene er de samme. Murringer og ømme bryst. Har innfunnet meg med at det like gjerne kan være en naturlig forklaring før TR, men lever enda i håpet 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hirka skrev:

Føler meg helt merkelig i dag... Buksa kjennes trang, vondt i magen, uvel og null matlyst. Håper det er symptomer, for da er det verdt det 😂 Og ikke at jeg bare begynner å bli syk eller noe 😕

Har du testet noe mer Hirka? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Rullgardin skrev:

Har du testet noe mer Hirka? 😃

Nei jeg venter på tester i posten. Men sånn som jeg kjenner meg nå så vurderer jeg å dra innom apoteket etter jobb å kjøpe med en test 🙈 Antegelig lite endring siden i går, og den tror jeg var skyggestrek. Hvilke tidligtester på apotek er å anbefale? Ble skeptisk til CB etter å ha lest om alle tilfeller av skyggestreker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DesireG skrev:

Jeg er så tøff i trynet da 😂 Skal ikke teste før fredag du lissom :P haha ! Røyk på en test i dag.... (8-9 dpo ) kan skimte en skyggestrek iallfall 🙈🙈 jeg føler at jeg er gravid denne gangen, det følte jeg ikke sist mnd, jeg har null ømme bryst eller noe sånn, men har mer utflod en vanlig, ikke mye i det hele tatt, men nok til at jeg kan kjennes litt våt ut der nede 🙈 Hatt mensmurringer hver dag siden 4-5 dpo. Men, kroppen min kan godt lure meg, det veit jeg jo :P åssn går det med dere damer ? 😘

Bilde bilde bilde 😁👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en mini-blødning i går, 4 dager før IKM. Frisk blod, men så lite at det ble borte etter et par tørk. Jeg spotter aldri, så dette er faktisk litt spennende. Ingenting i dag. Klør etter å teste nå ja... Men skal klare å vente. IKM torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Hirka skrev:

Bilde bilde bilde 😁👍🏻

Tviiiiiiler på de syns på bilde 🙈 Skal få tatt et snart 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jordskokk skrev:

Jeg hadde en mini-blødning i går, 4 dager før IKM. Frisk blod, men så lite at det ble borte etter et par tørk. Jeg spotter aldri, så dette er faktisk litt spennende. Ingenting i dag. Klør etter å teste nå ja... Men skal klare å vente. IKM torsdag.

Festeblødning !!! Hadde sånn når jeg var gravid med pjokk i 2012 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, DesireG skrev:

Tviiiiiiler på de syns på bilde 🙈 Skal få tatt et snart 😁

Haha ser det jo iallfall ikke her :P dette er heller ikke morgen urin da... tatt rundt kl 11(?)

IMG_9581.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DesireG skrev:

Haha ser det jo iallfall ikke her :P dette er heller ikke morgen urin da... tatt rundt kl 11(?)

IMG_9581.JPG

Var litt vanskelig å se ja, men viktigste er at DU ser det! 😁 Krysser fingrene for deg! (Har vært innom apoteket nå, så da blir det en test til når jeg kommer hjem.. klarer ikke la være 🙈)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hirka skrev:

Var litt vanskelig å se ja, men viktigste er at DU ser det! 😁 Krysser fingrene for deg! (Har vært innom apoteket nå, så da blir det en test til når jeg kommer hjem.. klarer ikke la være 🙈)

Ooooo ! Masse lykke til 😁 Hold oss oppdatert !! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ein strek og prøvde med kontrast farger og det synest. Tvi Tvi den SKAL bli sterkare.

Anonymkode: dd566...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser ein strek og prøvde med kontrast farger og det synest. Tvi Tvi den SKAL bli sterkare.

Anonymkode: dd566...c6d

Hvordan får du til å legge på kontrastfarger? 🙈😳 har iPhone, men må kanskje på PC for å gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser ein strek og prøvde med kontrast farger og det synest. Tvi Tvi den SKAL bli sterkare.

Anonymkode: dd566...c6d

Satser på det 🙌🏼🙌🏼🙌🏼🙌🏼😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DesireG skrev:

Festeblødning !!! Hadde sånn når jeg var gravid med pjokk i 2012 😍

Uææ nå skjedde det igjen! Litt blod, denne gangen lysere men fortsatt rødt. Ingenting i trusa, så det først når jeg tørket meg (beklager detaljene, men slikt tåler vel alle som klikker seg inn her...)

Er nok bare en rar og veldig tidlig mens. Men tror jeg skal fremskynde testingen, for sånn pleier ikke kroppen min å holde på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hirka skrev:

Var litt vanskelig å se ja, men viktigste er at DU ser det! 😁 Krysser fingrene for deg! (Har vært innom apoteket nå, så da blir det en test til når jeg kommer hjem.. klarer ikke la være 🙈)

Så spennende!! Hold oss oppdatert! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jordskokk skrev:

Uææ nå skjedde det igjen! Litt blod, denne gangen lysere men fortsatt rødt. Ingenting i trusa, så det først når jeg tørket meg (beklager detaljene, men slikt tåler vel alle som klikker seg inn her...)

Er nok bare en rar og veldig tidlig mens. Men tror jeg skal fremskynde testingen, for sånn pleier ikke kroppen min å holde på. 

Ta en test nå da 😁😁😁😁😁 jeg er så spent !!!! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...