GĂ„ til innhold

Ikm uke 22 🍀


LĂžnnesirup90

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Hirka skrev:

Er nĂ„ 5 dpo (tror jeg 🙈). Hvor tidlig begynner dere Ă„ teste? *nysgjerrig* 😊 Og regner dere med EL dagen nĂ„r dere teller dpo?

Tester dagen jeg venter mensen, eller 1-2 dager fÞr om jeg ikke klarer Ä vente. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gĂ„r det med dere? Er alle i dpo ventetiden? Jeg har kommet til 5dpo. Brystene er ikke lenger Ăžmme sĂ„ tolker det som at Ăžmheten var ifbm EL. Derimot har jeg mye murring og noen stikninger stadig vekk, sĂŠrlig pĂ„ hĂžyre side. UL viste at det modne egget var pÄ hĂžyre eggstokk, sĂ„ satser pĂ„ at ubehaget kommer av at det jobber seg nedover 😄 Er noe usikker pĂ„ om cystene ifbm pcos kan gi symptomer ogsĂ„. Jeg jakter uansett videre 😄

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Er vel 3 dpo nĂ„ tror jeg ? Kanskje 4 🙈 Har hatt litt murringer etter el :) men, i dag fikk jeg plutselig slimete utflod igjen ?? Ikke like mye som ved el, men nok til at jeg kjennes litt fuktig ut der nede 🙈 Jeg bruker vanligvis Ă„ tĂžrke helt inn etter el 😂 Jeg har ikke flere el tester heller sĂ„ fĂ„r ikke sjekka om det evt skjer pĂ„ nytt ? ( gĂ„r det i det hele tatt ann ? ) sĂ„ jeg prĂžver Ă„ Google, men fĂ„r ikke noe sĂŠrlig relevant... noen andre som har det sĂ„nn ? :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

 Tok en ny test idag og den var negativ sĂ„ d var nok bare en skyggestrek med govilje 😂 Ingen forhĂ„pninger sĂ„ det gĂ„r helt fint. Tempen hoppet ganske mye idag (fra ca 36.70 de siste dagene til 36.90 idag). Vet man skal tolke skjemaet som en helhet og ikke hver enkelt dag, men man begynner Ä undre đŸ€”  Blir jo smĂ„rar i dpo-land!! Ellers ingen tegn, murringer ellernoe annet. Kun oppblĂ„st mage🙊 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

58 minutter siden, DesireG skrev:

Er vel 3 dpo nĂ„ tror jeg ? Kanskje 4 🙈 Har hatt litt murringer etter el :) men, i dag fikk jeg plutselig slimete utflod igjen ?? Ikke like mye som ved el, men nok til at jeg kjennes litt fuktig ut der nede 🙈 Jeg bruker vanligvis Ă„ tĂžrke helt inn etter el 😂 Jeg har ikke flere el tester heller sĂ„ fĂ„r ikke sjekka om det evt skjer pĂ„ nytt ? ( gĂ„r det i det hele tatt ann ? ) sĂ„ jeg prĂžver Ă„ Google, men fĂ„r ikke noe sĂŠrlig relevant... noen andre som har det sĂ„nn ? :) 

Har hatt det samme som deg, men aner ikke hva det har vÊrt. Har ikke testet da j har fÄtt d heller. Hmmm 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Herregud sĂ„ sakte tiden gĂ„r.... er pĂ„ dpo6 og har sĂ„Ă„Ă„ lyst til Ă„ teste, men den er jo garantert ikke positiv pĂ„ tidlig 😂 

Hvordan gĂ„r det med dere andre? 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6dpo her og. Dagene har liksom flydd den siste tiden, men nĂ„... 🙄 det snegler avgĂ„rde 😂 Ganske sikker pĂ„ at jeg har 12 dager lutealfase. Dvs at IKM er om akkurat en uke. En HEL uke đŸ˜” Har fortsatt litt smĂ„murring nĂ„ og da. Spent pĂ„ om det blir noe eller ikke! 😄

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 dpo (?) eller 4 😂 Ikke noe nytt her iallfall, hatt litt mensen smerter i dag tidlig, men ellers nada 😁

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har vĂŠrt litt "stĂžl" nederst i magen. HĂžres sikkert rart ut 🙈 OgsĂ„ hatt litt mensliknende smerter, og pleier ikke ha det mellom EL og TR. Men kan jo hende jeg bare har litt magetrĂžbbel 😂🙊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PrĂžver Ă„ vente til torsdag, men spĂžrs om jeg er like innstilt pĂ„ det i dagene fremover 😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 minutt siden, Rullgardin skrev:

PrĂžver Ă„ vente til torsdag, men spĂžrs om jeg er like innstilt pĂ„ det i dagene fremover 😂

Hvor mange dpo er du? 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Gidder ikke teste fÞr IKM neste lÞrdag. NÄr jeg nÄ har prÞvd sÄ lenge, gidder jeg ikke teste fÞr eventuelt tanta ikke kommer.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Hirka skrev:

Noen som har begynt Ă„ teste? 😊 *hĂ„per pĂ„ mange ekstra streker*

Ja, eg har IKM enten sÞndag eller mandag. ForelÞpig negativt. Skikkelig skuffande for eg har fÞlt meg veldig gravid i fleire dagar nÄ

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, Hirka skrev:

Hvor mange dpo er du? 😊

7dpo i dag. Hva med deg? NĂ„r tenker du Ă„ teste?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Dpo 7 her og. Tenkte Ă„ ta en test i morgen tidlig. Men har ikke sĂŠrlig forhĂ„pninger. 😕 Pga jobbreiser ble det bare "lagt inn aksjer" 1 gang rundt EL, sĂ„ skal virkelig ha flaks om det sitter dette runden 😑

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tenkte Ă„ begynne Ă„ teste til uka :) har hatt to dager nĂ„ med skikkelig mensen murringer,kjennes ut som om tanta skal komme 😳😳 men, ikm er ikke fĂžr neste helg đŸ˜©

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 timer siden, DesireG skrev:

Tenkte Ă„ begynne Ă„ teste til uka :) har hatt to dager nĂ„ med skikkelig mensen murringer,kjennes ut som om tanta skal komme 😳😳 men, ikm er ikke fĂžr neste helg đŸ˜©

Ikm 3/6 her. Har i dag kjĂžpt to CB early tester. NĂ„r kan jeg ta den fĂžrste tro?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

7 minutter siden, Hirka skrev:

Ikm 3/6 her. Har i dag kjĂžpt to CB early tester. NĂ„r kan jeg ta den fĂžrste tro?

Det var det da 🙈 Jeg skal prÞÞÞÞÞÞve Ă„ holde meg til fredag tenkte jeg, men kjenner jeg meg selv rett blir nok fĂžr det 😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Testet i gÄr - negativ. Fikk mensen pÄ kvelden :( Ja ja sÄnn er det.... :kvalm:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har ikm 4 juni , og har hatt murringer i mage og bak i rygg siden dpo 3🙃 Hadde en spontanabort for noen mĂ„neder siden, sĂ„ jeg hĂ„per det er noe denne syklusenđŸ‘đŸŒÂ 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Berre negative testar. Vanskelig Ä holde motet oppe dÄ:( Det gjekk ikkje denne gangen heller

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, leahr skrev:

Berre negative testar. Vanskelig Ä holde motet oppe dÄ:( Det gjekk ikkje denne gangen heller

Hvor mange dager dpo er du ? NĂ„r er ikm ? Kjedelig nĂ„r det virker som om det aldri skal gĂ„ đŸ˜©

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, DesireG skrev:

Hvor mange dager dpo er du ? NĂ„r er ikm ? Kjedelig nĂ„r det virker som om det aldri skal gĂ„ đŸ˜©

Dpo13 trur eg. IKM i dag eller i morgen. Ja, det fÞles sÄ urettferdig nÄr sÄ mange andre fÄr det til sÄ fort! Og denne gangen har eg kjent sÄ mykje stikking i magen sÄ eg trudde virkelig at nÄ hadde me fÄtt det til. Hjertesukk:(

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...