Gå til innhold

Ikm uke 22 🍀


Lønnesirup90

Anbefalte innlegg

Hmm, har to forskjellige apper den ene sier el 19, den andre 21? De er "stillt" inn helt likt med samme syklus lengde osv... hvorfor blir det da forskjellige dager ? :P 

Akkma : åssn går det ?? Noe nytt ? 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min sier også forskjellig. Når jeg setter inn positiv EL sier den ene at jeg har EL den dagen, mens den andre appen sier dagen etter 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Aurora88 skrev:

Min sier også forskjellig. Når jeg setter inn positiv EL sier den ene at jeg har EL den dagen, mens den andre appen sier dagen etter 🙈

Blir lissom ikke helt kloke på dem 😂 Men, når man får positivt el test, har man eggløsning akkurat da ? Eller dagen etter ? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, DesireG skrev:

Hmm, har to forskjellige apper den ene sier el 19, den andre 21? De er "stillt" inn helt likt med samme syklus lengde osv... hvorfor blir det da forskjellige dager ? :P 

Akkma : åssn går det ?? Noe nytt ? 😍

Ånei, når til og med hjelpemidlene gjør oss forvirra..! :eeeh: Så mystisk at du får opp ulike datoer til og med. Det har jeg ikke vært med på! Men jeg pleier å teste, fordi det appen forteller meg virker litt tilfeldig (når den er basert på et gjennomsnitt som også tar med alle dagene uten tr i desember og januar).. Synes i det hele tatt at det med å fastslå et nøyakig tidspunkt for el er vanskelig. Ikke bare med appene, men også med eggløsningstester! For, som Aurora88 spør om nedenfor, er det el samme dag som testen er positv, eller er det dagen etter?? Pleier å overkompensere med aksjer alle dager, jeg ;)

Her skjer det fortsatt ikke noe.. :( Det murrer og verker litt innimellom, men følelsen av at tr er "rett rundt hjørnet" er litt borte egentlig. Veit ikke hva det betyr. Det er nok el som er litt forskyvi, så nå håper jeg bare at noen av aksjene overlevde såpass lenge at de hadde en sjans på egga uansett! ;) Er i "beste" fall, eller hva man skal si, bare 8 dpo. Det som kanskje er mest sannynslig, hvis jeg skal tyde "symptom-notatene" mine, er at jeg er 11-12 dpo. For alt jeg veit kan jo el være *nå*, men jeg har ikke flere eltester igjen..

Har bare noen graviditetstester fra rfsu igjen. I morges syntes jeg at jeg så en *skygge*, men det virker det som de fleste gjør med de testene, så tør ikke håpe for mye. På torsdag drar jeg til Brüssel med jobb, tenker å ta en digital på morgenen, sånn for sikkerhets skyld. Jeg gidder ikke dra til Belgia og holde meg unna øl, hvis jeg ikke må! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to sier også forskjellig 😂 Men tester og har begynt med temping så vi får nå se😊 

Krysser fingrene for deg akkma 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gynekologen har sagt når du får positiv EL test, er EL ca 12-24 timer unna 😊 Så derfor bruker jeg den appen som gjør det mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Aurora88 skrev:

Gynekologen har sagt når du får positiv EL test, er EL ca 12-24 timer unna 😊 Så derfor bruker jeg den appen som gjør det mest.

Hehe, det er greit å få et ordentlig svar. Litt mindre greit at det gjør det enda vanskeligere å skjønne når el kan ha vært for min del. Håper for guds skyld at det *har* vært, forresten :eeeh: Det hadde vært typisk min flaks å være helt på testetuppa, og så finne ut at el enda ikke har vært :ler::ler: (fortsetter å holde meg her hos dere til jeg får indikasjoner om noe annet, det er sååå kjedelig å ikke høre til i en gruppe)

Håper alt er bra med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AkkMa skrev:

Hehe, det er greit å få et ordentlig svar. Litt mindre greit at det gjør det enda vanskeligere å skjønne når el kan ha vært for min del. Håper for guds skyld at det *har* vært, forresten :eeeh: Det hadde vært typisk min flaks å være helt på testetuppa, og så finne ut at el enda ikke har vært :ler::ler: (fortsetter å holde meg her hos dere til jeg får indikasjoner om noe annet, det er sååå kjedelig å ikke høre til i en gruppe)

Håper alt er bra med dere!

Ikke skjedd noe enda? 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Limaxxx skrev:

Ikke skjedd noe enda? 😕

Ikke enda 🤔 men nå verker det litt igjen, så det er ikke helt stille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AkkMa skrev:

Ikke enda 🤔 men nå verker det litt igjen, så det er ikke helt stille. 

Så kjedelig... tror det er noe der jeg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Limaxxx skrev:

Så kjedelig... tror det er noe der jeg 😉

Enig med Limaxxx ! Har på følelsen at du forlater gruppa å hopper inn i en gravid gruppe 🙈 Håper du besøker oss likevel da 😁😁😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, DesireG skrev:

Enig med Limaxxx ! Har på følelsen at du forlater gruppa å hopper inn i en gravid gruppe 🙈 Håper du besøker oss likevel da 😁😁😁😁

Hehehe, det er godt at noen holder motet oppe 😂 Idag klarte jeg å la være å teste! Tror vel egentlig at det bare er denne forræderske kroppen som har hengt seg opp. Men, føler samtidig at "hva som helst" kan skje, foreløpig er det et ørlite, om ikke supersannsynlig, håp. Har jo null oversikt nå. Uansett veldig hyggelig at jeg får lov til å henge her med dere 😘 

Dere kan jo snart begynne å legge inn aksjer! Er nesten misunnelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd mensmurringer ETTER mensen? Jeg sluttet å blø for noen dager siden (litt rester igjen bare). Men har merket tydelige mensmurringer av og på i dag. Dette skjedde også sist mnd. Vanlig?

Er helt sikker på at jeg ikke er gravid altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Jordskokk skrev:

Noen som har opplevd mensmurringer ETTER mensen? Jeg sluttet å blø for noen dager siden (litt rester igjen bare). Men har merket tydelige mensmurringer av og på i dag. Dette skjedde også sist mnd. Vanlig?

Er helt sikker på at jeg ikke er gravid altså!

Jeg har det på akkurat samme måte ! Hadde mens en dag kortere denne gangen og har mens murringer nå lissom ?? Jeg har begynt å spise sånn dronning bie honning hver morgen da, kanskje det er derfor ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, DesireG skrev:

Jeg har det på akkurat samme måte ! Hadde mens en dag kortere denne gangen og har mens murringer nå lissom ?? Jeg har begynt å spise sånn dronning bie honning hver morgen da, kanskje det er derfor ? 

Jeg spiser ikke noe bie-greier. Kanskje jeg rett og slett kjenner for mye etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Jordskokk skrev:

Jeg spiser ikke noe bie-greier. Kanskje jeg rett og slett kjenner for mye etter...

Ja, kan jo tenke seg det :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AkkMa skrev:

Hehehe, det er godt at noen holder motet oppe 😂 Idag klarte jeg å la være å teste! Tror vel egentlig at det bare er denne forræderske kroppen som har hengt seg opp. Men, føler samtidig at "hva som helst" kan skje, foreløpig er det et ørlite, om ikke supersannsynlig, håp. Har jo null oversikt nå. Uansett veldig hyggelig at jeg får lov til å henge her med dere 😘 

Dere kan jo snart begynne å legge inn aksjer! Er nesten misunnelig! 

Kroppen er så rar. Og den blir rare og rarere jo mer man prøver føler jeg 😂  Har du testet idag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jordskokk skrev:

Noen som har opplevd mensmurringer ETTER mensen? Jeg sluttet å blø for noen dager siden (litt rester igjen bare). Men har merket tydelige mensmurringer av og på i dag. Dette skjedde også sist mnd. Vanlig?

Er helt sikker på at jeg ikke er gravid altså!

Har hatt murringer nesten hver dag siden el forje mnd og er heller ikke gravid. Skjønner ingenting jeg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Limaxxx skrev:

Kroppen er så rar. Og den blir rare og rarere jo mer man prøver føler jeg 😂  Har du testet idag? 

Har ikke testa i dag, klarte å holde meg! Imorra er jeg liksom en uke på overtid, og da har jeg planlagt å ta en cb digital før jeg drar avgårde en langhelg :) Jeg tror ærlig talt sjansen er liten for at den gir et resultat jeg ønsker meg, men.. må innrømme at jeg håper litt :klaske: (Jøye meg så mange historier Google kan vise meg om om folk som tester negativt i mange uker etter ikm, før de plutselig får positive tester!) 

Og det murrer! Og verker! Herregud. Nesten akkurat som mensmurringer. Blir gal. Tror hele tida det er tanta som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AkkMa skrev:

Har ikke testa i dag, klarte å holde meg! Imorra er jeg liksom en uke på overtid, og da har jeg planlagt å ta en cb digital før jeg drar avgårde en langhelg :) Jeg tror ærlig talt sjansen er liten for at den gir et resultat jeg ønsker meg, men.. må innrømme at jeg håper litt :klaske: (Jøye meg så mange historier Google kan vise meg om om folk som tester negativt i mange uker etter ikm, før de plutselig får positive tester!) 

Og det murrer! Og verker! Herregud. Nesten akkurat som mensmurringer. Blir gal. Tror hele tida det er tanta som kommer.

Ohh. Er så spent på dine vegne!! Krysser fingrene for deg🤞🏼 Men uansett om det blir positivt eller negativ så får du jo en fin helg 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ cb digital 😥 må bare vente da. Det går nok bra, skal kose meg med belgisk øl 😬

Igår bestilte jeg time hos Fertilitetssenteret, bare for å sjekke for sikkerhets skyld. Men skulle helst hatt tr før den timen, så nå håper jeg virkelig heksa kommer snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AkkMa skrev:

Negativ cb digital 😥 må bare vente da. Det går nok bra, skal kose meg med belgisk øl 😬

Igår bestilte jeg time hos Fertilitetssenteret, bare for å sjekke for sikkerhets skyld. Men skulle helst hatt tr før den timen, så nå håper jeg virkelig heksa kommer snart! 

Ahh, så kjedelig! privat?? Den kommer nok snart. Og kos deg masse d fortjener du 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AkkMa skrev:

Negativ cb digital 😥 må bare vente da. Det går nok bra, skal kose meg med belgisk øl 😬

Igår bestilte jeg time hos Fertilitetssenteret, bare for å sjekke for sikkerhets skyld. Men skulle helst hatt tr før den timen, så nå håper jeg virkelig heksa kommer snart! 

Æsj 😩 Vi satser på at denne pp er vår pp !!! Masse god tur å kose deg masse 🙌🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er såååå søte! :hjerte::hjerte: Sjøl om jeg fortsatt *er* en stressa 31-åring uten barn fra før av, så må jeg si at noen belgiske øl gjorde godt :eeeh: Heksa er med på tur også. Men det får være greit. :)

Ja, det er privat og egentlig helt imot mine prinspper på den måten. :forvirret: Men - det er fordi ei venninne av meg, eller egentlig søstra hennes, fikk så utrolig god hjelp av dem da ho prøvde å bli gravid. Ho sleit - og fikk den hjelpa ho trengte, og nå har ho to nydelige småtasser. For venninna mi tok det bare litt tid, men de dro også dit og sjekka "for sikkerhets skyld". Da fant de fant ut at ho har lavt stoffskifte, og at det kunne forklare hvorfor det gikk treigere enn nødvendig. Og så fikk ho "medisin". Og vips; to småtasser der og, gitt (Minst like nydelige!). For min del er det det som er greia; de sjekker for mye mer enn jeg tror jeg kunne fått overtalt fastelegen til, i hvert fall med det første. Og, de begynner med å teste mannen :) Han er heldigvis enig i at det er greit å sjekke. For jeg føler jo at vi ikke har all verdens med tid. Særlig hvis vi ønsker oss flere enn en..

Herlighet, dere tester vel snart for el? Jeg innser at jeg nok må over i uke 23, men kommer nok til å følge med på denne gruppa også (det er jo ikke sååå mye aktivitete her inne, uansett). Så er dere advart ;)

Uansett, jeg krysser alt jeg har for at *dette* er ppen det funker for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om "alle" i de andre ikm gruppene er blitt gravide denne mnd 😩 ( så klart veldig flott for dem asså 🙈) hååååååper vi er med i den gjengen også denne mnd 🙌🏼🙌🏼🙌🏼🙌🏼😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...