GĂ„ til innhold

Ikm uke 22 🍀


LĂžnnesirup90

Anbefalte innlegg

Gratulerer sĂ„ mye til alle med positive tester! đŸ˜đŸ‘đŸ» Da har murringer og stikking begynt her, sĂ„ jeg tar nok en pause fra forum og ser kanskje noen av dere i IKM 26?😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er ikke sÄ aktiv pÄ forumet, men fÞlger med i kulissene:) 

jeg har veldig uregelmessig syklus (26-43 dager siden ppilleslutt i oktober) sĂ„ jeg vet ikke nĂ„r ikm egentlig er, eller hvilken dpo jeg er. I dag er dag 37 av syklusen, sĂ„ jeg tok en test pĂ„ 3-4 timers urin. Og er mer forvirra enn noensinne. Det er en kjeeeempesvak strek, synes nĂ„r jeg snur litt pĂ„ den i rett lys. Usikker pĂ„ om den har farge eller er grĂ„. One step. Er ikke noe poeng Ă„ legge ved bilde for den synes ikke da, men er rimelig sikker pĂ„ at ikke jeg har myst den frem 😅. Men har tatt disse testene mange ganger fĂžr Ă„ ikke fĂ„tt skyggeestrek eller noenting. 

NÄ bÞr jeg jo ta en ny test, i kveld eller morra tidlig knskje. Hvilken test er best Ä gÄ for? En som er sensitiv for lav hcg gjerne. Jeg jobber pÄ sjukehuset, sÄ kan velge mellom alt som selges pÄ vanlige apoteker. 

 

Sorry, dette blei langt. Jeg er litt stressa nĂ„ 😅

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

55 minutter siden, HĂ„pefull25 skrev:

Hei! Jeg er ikke sÄ aktiv pÄ forumet, men fÞlger med i kulissene:) 

jeg har veldig uregelmessig syklus (26-43 dager siden ppilleslutt i oktober) sĂ„ jeg vet ikke nĂ„r ikm egentlig er, eller hvilken dpo jeg er. I dag er dag 37 av syklusen, sĂ„ jeg tok en test pĂ„ 3-4 timers urin. Og er mer forvirra enn noensinne. Det er en kjeeeempesvak strek, synes nĂ„r jeg snur litt pĂ„ den i rett lys. Usikker pĂ„ om den har farge eller er grĂ„. One step. Er ikke noe poeng Ă„ legge ved bilde for den synes ikke da, men er rimelig sikker pĂ„ at ikke jeg har myst den frem 😅. Men har tatt disse testene mange ganger fĂžr Ă„ ikke fĂ„tt skyggeestrek eller noenting. 

NÄ bÞr jeg jo ta en ny test, i kveld eller morra tidlig knskje. Hvilken test er best Ä gÄ for? En som er sensitiv for lav hcg gjerne. Jeg jobber pÄ sjukehuset, sÄ kan velge mellom alt som selges pÄ vanlige apoteker. 

 

Sorry, dette blei langt. Jeg er litt stressa nĂ„ 😅

Heisann! SĂ„ artig:) tror det kanskje er best Ă„ vente 1 eller to dager og ta med morgenurin. Tar du i kveld eller i morgentidlig. SĂ„ er det ikke sekkert du ser noe, eller at det er akkurat samme som i dag (har vĂŠrt fer selv😅)  

Masse lykke til :)đŸŒ±

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fra i morges 🙈 TĂžrr jeg rope hurra ? Er sĂ„ redd etter sist mnd nĂ„r jeg fikk utslag pĂ„ de billig greiene fra eBay, men viste seg jo Ă„ vĂŠre falske alle sammen.... men, dette er jo en helt annet merke, som jeg faktisk har brukt fĂžr 😁 Ikm pĂ„ sĂžndag, vente med CB digital til da ? Eller i morgen tidlig ? 🙈🙈

IMG_9607.JPG

IMG_9608.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Akkurat nÄ, DesireG skrev:

Fra i morges 🙈 TĂžrr jeg rope hurra ? Er sĂ„ redd etter sist mnd nĂ„r jeg fikk utslag pĂ„ de billig greiene fra eBay, men viste seg jo Ă„ vĂŠre falske alle sammen.... men, dette er jo en helt annet merke, som jeg faktisk har brukt fĂžr 😁 Ikm pĂ„ sĂžndag, vente med CB digital til da ? Eller i morgen tidlig ? 🙈🙈

IMG_9607.JPG

IMG_9608.JPG

Gratulerer!! 😁😁 denne er klart sterkere enn i gĂ„r đŸ‘đŸ»đŸ˜Š

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

5 minutter siden, Hirka skrev:

Gratulerer!! 😁😁 denne er klart sterkere enn i gĂ„r đŸ‘đŸ»đŸ˜Š

Ă…Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ 🙈 Jeg blir helt fnisete av dette, klÞÞÞÞÞÞr etter Ă„ prĂžve en digital 😂

Har tanta kommet til deg ennÄ da ? Eller er det ennÄ hÄp ? :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

18 minutter siden, DesireG skrev:

Ă…Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ 🙈 Jeg blir helt fnisete av dette, klÞÞÞÞÞÞr etter Ă„ prĂžve en digital 😂

Har tanta kommet til deg ennÄ da ? Eller er det ennÄ hÄp ? :) 

Tante kommer nok pĂ„ besĂžk i morgen til avtalt tid 😂 Fortsatt blendahvite tester, sÄ har allerede meldt med inn i IKM uke 26 gruppa 🙊😂

hvilke tester er det du bruker forresten? Er ikke fornĂžyd med stavene fra babyplan (billige tester). Avlesningsvinduet er sĂ„ lite og "dypt" at det alltid er skygge fra kanten 😕

Endret av Hirka
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

21 minutter siden, Hirka skrev:

Tante kommer nok pĂ„ besĂžk i morgen til avtalt tid 😂 Fortsatt blendahvite tester, sÄ har allerede meldt med inn i IKM uke 26 gruppa 🙊😂

hvilke tester er det du bruker forresten? Er ikke fornĂžyd med stavene fra babyplan (billige tester). Avlesningsvinduet er sĂ„ lite og "dypt" at det alltid er skygge fra kanten 😕

Æsj da đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜© da fĂ„r jeg snike pĂ„ den gruppa da 🙈 

Mannen min har kjÞpt de i Tyrkia, heter bluewell tror jeg det var? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 minutter siden, DesireG skrev:

Æsj da đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜© da fĂ„r jeg snike pĂ„ den gruppa da 🙈 

Mannen min har kjÞpt de i Tyrkia, heter bluewell tror jeg det var? 

Jeg har slike tester men ser at det er ikkje samme. Der det stÄr HCG sÄ er dine med liten H. Mine er med stor H.

 

Krysser og hÄper det er noe. Skal IKKJE ha kjemisk igjen.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Jeg har slike tester men ser at det er ikkje samme. Der det stÄr HCG sÄ er dine med liten H. Mine er med stor H.

 

Krysser og hÄper det er noe. Skal IKKJE ha kjemisk igjen.

HĂ„per jeg ogsĂ„ đŸ€žđŸŒđŸ€žđŸŒđŸ€žđŸŒ

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, DesireG skrev:

Fra i morges 🙈 TĂžrr jeg rope hurra ? Er sĂ„ redd etter sist mnd nĂ„r jeg fikk utslag pĂ„ de billig greiene fra eBay, men viste seg jo Ă„ vĂŠre falske alle sammen.... men, dette er jo en helt annet merke, som jeg faktisk har brukt fĂžr 😁 Ikm pĂ„ sĂžndag, vente med CB digital til da ? Eller i morgen tidlig ? 🙈🙈

IMG_9607.JPG

IMG_9608.JPG

Gratulerer sĂ„ mye 😍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Akkurat nÄ, Aurora88 skrev:

Gratulerer sĂ„ mye 😍

Tusen takk ❀ HĂ„per spiren sitter og at alt gĂ„r som det skal đŸ€žđŸŒđŸ€žđŸŒđŸ€žđŸŒ

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Da kom mensen her, pÄ ikm. 

Masse gratulerer til alle som fikk positiv denne runden 💝

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 minutter siden, Aurora88 skrev:

Da kom mensen her, pÄ ikm. 

Masse gratulerer til alle som fikk positiv denne runden 💝

Kjedelig :( lykke til neste pp đŸ€žđŸŒđŸ˜

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg klarte ikke Ă„ holde meg, og tok en test til i dag pĂ„ morgenurin. Fy sĂžren for en sĂžvnlĂžs natt.  Men nĂ„ ser jeg definitivt streken, den synes enda bedre pĂ„ ordentlig. Ă…Ă„Ă„Ă„h! Jeg kan vel rope litt hurra nĂ„? Tror dere en digital vil slĂ„ ut allerede? Eller bĂžr jeg ventelitt? Dette er sĂ„nne sensitive tester (10). Mannen ligger ved siden av meg her og sover, sĂ„ han har ikke fĂ„tt vite det enda😬😁 den Ăžverste er den kjeeeempesvake fra i gĂ„r.

 

IMG_5909.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

17 timer siden, DesireG skrev:

Fra i morges 🙈 TĂžrr jeg rope hurra ? Er sĂ„ redd etter sist mnd nĂ„r jeg fikk utslag pĂ„ de billig greiene fra eBay, men viste seg jo Ă„ vĂŠre falske alle sammen.... men, dette er jo en helt annet merke, som jeg faktisk har brukt fĂžr 😁 Ikm pĂ„ sĂžndag, vente med CB digital til da ? Eller i morgen tidlig ? 🙈🙈

IMG_9607.JPG

IMG_9608.JPG

Synes vi kan rope hurra alle sammen jeg :strix:

SkjÞnner ikke hva som skjedde med den kommentaren jeg skreiv inn som svar til deg her om dagen. Den er helt borte! Hehe, jeg mente selvfÞlgelig ikke Ä vÊre sÄ kjip at jeg ikke svarer en gang! Synes kanskje det har vÊrt litt tull hvis jeg har skrivi fra mobilen.. Uansett, 6 dpo i dag.. Ekstremt trÞtt og sliten og veldig oppblÄst, men sÄnn pleier det jo Ä vÊre uansett. Tester fÞrst pÄ mandag (men kjenner at det skal holde hardt!) :ler: Jeg holder humÞret oppe i hvert fall, og det hjelper definitivt pÄ stemninga nÄr det gÄr veien for noen av dere andre her inne! :hjerte: Det skal bli spennende Ä fÞlge med videre! HÄper ikke du forsvinner helt herfra!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, AkkMa skrev:

Synes vi kan rope hurra alle sammen jeg :strix:

SkjÞnner ikke hva som skjedde med den kommentaren jeg skreiv inn som svar til deg her om dagen. Den er helt borte! Hehe, jeg mente selvfÞlgelig ikke Ä vÊre sÄ kjip at jeg ikke svarer en gang! Synes kanskje det har vÊrt litt tull hvis jeg har skrivi fra mobilen.. Uansett, 6 dpo i dag.. Ekstremt trÞtt og sliten og veldig oppblÄst, men sÄnn pleier det jo Ä vÊre uansett. Tester fÞrst pÄ mandag (men kjenner at det skal holde hardt!) :ler: Jeg holder humÞret oppe i hvert fall, og det hjelper definitivt pÄ stemninga nÄr det gÄr veien for noen av dere andre her inne! :hjerte: Det skal bli spennende Ä fÞlge med videre! HÄper ikke du forsvinner helt herfra!

Gode du 😍 Jeg krysser alt jeg har for deg Ă„ hĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„per dette er din mnd đŸ€žđŸŒđŸ€žđŸŒ

Jeg kommer nok ikke til Ă„ forsvinne uansett 🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

I morges tok jeg en sÄnn RFSU test som er kjÞpt pÄ kiwi :P der er det en kjempe svak strek ? Ikke halvparten sÄ sterke som de andre testene ? Er det fordi den er mindre fÞlsom ? Kjente jeg ikke likte det helt :( 

Jeg tok den egentlig bare fordi at om jeg fikk positiv der ogsĂ„ sĂ„ visste jeg iallfall at jeg er blitt gravid 🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tatt i morges med samme urin :D tror jeg endelig kan si : HURRA 😍😍😍😍 endelig !! HĂ„per spiren klamrer seg fast og vi blir en familie pĂ„ 4 i februar đŸ˜đŸ˜â€ïžâ€ïž

IMG_9615.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, DesireG skrev:

Tatt i morges med samme urin :D tror jeg endelig kan si : HURRA 😍😍😍😍 endelig !! HĂ„per spiren klamrer seg fast og vi blir en familie pĂ„ 4 i februar đŸ˜đŸ˜â€ïžâ€ïž

IMG_9615.JPG

GRATULERER.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 minutt siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

GRATULERER.

Tusen takk :D 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Rart det her..  Har gĂ„tt i 2 uker og hĂ„pet pĂ„ IKM. NĂ„ synes jeg TR er treg. Vil jo bare komme igang med ny runde 😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer til alle som har fĂ„tt positive tester!! Her kom TR i dag. Spent pĂ„ om gyn vil prĂžve en ny runde Letrozol med en gang 🙂 FĂ„r ringe og hĂžre pĂ„ mandag. Gid pinse alle sammen! Her blir det definitivt vin i kveld 😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg var 10-11 dpo igĂ„r, og tok en RFSU test litt ut pĂ„ dagen... ikke med morgenurin... fĂžlte jeg ikke sĂ„ noe strek, sĂ„ la den vekk. Da jeg skulle kaste den idag studerte jeg den og syntes jeg sĂ„ en svak strek, like tykk som kontroll streken men tror dere den er bare tĂžrket? Vet jo at man ikke skal se pĂ„ tester etter 30 min, men nĂ„r hĂ„pet er der.... sĂ„ er det lett for❀

IMG_5606.PNG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...