Gå til innhold

Ikm uke 22 🍀


Lønnesirup90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, Limaxxx skrev:

Blir med videre. Ikm 31.mai 🌸

Lykke til 🤞🏼😃 måtte dette være pp for oss begge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, DesireG skrev:

Flere som har ikm uke 22? :) er klar for ny pp ikm er o3.o6 🤞🏼 :) 

Hehe, samma her, ifølge appen! 😂 Tr har strengt tatt ikke kommet ennå, men det kjennes som sagt som at den er *rett* rundt hjørnet. Testene er uansett hvite (bortsett fra skyggen jeg *alltid* ser), så jeg tar sjansen på å henge meg på her. Klar for å komme igang på neste pp! 🔥

Krysser fingrene for alle, og for at dette er måneden det funker! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bursdag denne mnd så satser på en fin bursdagsgave/overraskelse 😇😄 og hvis ikke j får håper jeg minst en eller alle av dere får 💖 Lykke til!! 🤗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AkkMa skrev:

Hehe, samma her, ifølge appen! 😂 Tr har strengt tatt ikke kommet ennå, men det kjennes som sagt som at den er *rett* rundt hjørnet. Testene er uansett hvite (bortsett fra skyggen jeg *alltid* ser), så jeg tar sjansen på å henge meg på her. Klar for å komme igang på neste pp! 🔥

Krysser fingrene for alle, og for at dette er måneden det funker! 

Får håpe tr holder seg vekk da 😍 Men, kommer jo da til å savne deg også 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DesireG skrev:

Får håpe tr holder seg vekk da 😍 Men, kommer jo da til å savne deg også 🙈

Naaw.. :hjerte: Så hyggelig sagt! Men dere blir nok ikke kvitt meg ;) Som jeg akkurat kommenterte i ikm uke 18-gruppa, så er nok det reelle gjennomsnittet på lutealfasene mine 13 dager, med tr på dag 14. Det betyr at ikm kanskje "egentlig" er imorra, og at det ikke er så rart at det ikke har skjedd noe enda. Testene er jo ikke positive, sjøl om jeg har kunnet skimte en strek nummer to (det er nok et slags "vannmerke" som man ser uansett) på strimlene. Jeg tok for sikkerhets skyld en cb digital på dag 11 som ble negativ. Så... jeg må nok bare vente på heksa.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2017 den 22.47, AkkMa skrev:

Hehe, samma her, ifølge appen! 😂 Tr har strengt tatt ikke kommet ennå, men det kjennes som sagt som at den er *rett* rundt hjørnet. Testene er uansett hvite (bortsett fra skyggen jeg *alltid* ser), så jeg tar sjansen på å henge meg på her. Klar for å komme igang på neste pp! 🔥

Krysser fingrene for alle, og for at dette er måneden det funker! 

Har tanta kommet ennå ? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen var mensen min skikkelig rar.... blødde som vanlig første dagen( jeg bruker å blø en del) neste dag blødde jeg en del frem til kanskje rundt kl 13-14 for så å nesten stoppe opp....i går å i dag er det så å si ingenting 🤔 Har alltid blødd masse 3 dager før det blir mindre etterhvert, er det normalt at tr forandrer seg sånn ? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, DesireG skrev:

Har tanta kommet ennå ? 😁

Neiiii... argh. Verken tante eller positive testes. Pøsa akkurat ut litt frustrasjon i uke 18-gruppa. :( I verste fall var el så forskyvi at det er "håp"/"reell ikm" først på fredag, og det er sååå lenge til!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AkkMa skrev:

Neiiii... argh. Verken tante eller positive testes. Pøsa akkurat ut litt frustrasjon i uke 18-gruppa. :( I verste fall var el så forskyvi at det er "håp"/"reell ikm" først på fredag, og det er sååå lenge til!! 

Hmmm... denne kroppen vår asså, den finner på så mye rart ! Jeg syns vi satser på at ikm er på fredag å at tanta holder seg borte 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, DesireG skrev:

Denne gangen var mensen min skikkelig rar.... blødde som vanlig første dagen( jeg bruker å blø en del) neste dag blødde jeg en del frem til kanskje rundt kl 13-14 for så å nesten stoppe opp....i går å i dag er det så å si ingenting 🤔 Har alltid blødd masse 3 dager før det blir mindre etterhvert, er det normalt at tr forandrer seg sånn ? :) 

Hm. Mystisk. Det kan jo hende at det likevel var en grunn til at du fikk utslag på noen av testene? At det var en kjemisk, rett og slett? I høst hadde jeg en runde med svake streker som forsvant, og da var tanta veldig rar og kort, nesten som du beskriver. Det får man jo aldri vite, men det hadde heller ikke noen videre betydning, for min del i alle fall :) Hehe, tenk heller at det var fint å bli fort ferdig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg i gang med maset mitt kan jeg jo slenge ut en spm til : har noen av dere erfaring med bidronning HONNING ? Altså ren honning fra dronning bien ? Brukes det på samme måte som disse "tablettene" ? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AkkMa skrev:

Hm. Mystisk. Det kan jo hende at det likevel var en grunn til at du fikk utslag på noen av testene? At det var en kjemisk, rett og slett? I høst hadde jeg en runde med svake streker som forsvant, og da var tanta veldig rar og kort, nesten som du beskriver. Det får man jo aldri vite, men det hadde heller ikke noen videre betydning, for min del i alle fall :) Hehe, tenk heller at det var fint å bli fort ferdig ;)

Tanken har slått meg :P men, som du sier kjekt å bli fort ferdig 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DesireG skrev:

Hmmm... denne kroppen vår asså, den finner på så mye rart ! Jeg syns vi satser på at ikm er på fredag å at tanta holder seg borte 😁

Lite visste jeg om hvor merkelig og finurlig denne kroppen faktisk er, før vi begynte å prøve! :ler: Det hadde vært veldig fint om tanta holder seg unna! Håper bare at jeg klarer å unngå å bli helt koko i mellomtida..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, morsomt å se hvordan jeg snakker om "heksa" når det ser mørkt ut, men "tanta" når det er håp. Underbevisstheten er også ganske fiffig :ler:

Håper heksa holder seg borte fra oss alle denne perioden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, DesireG skrev:

Mens jeg i gang med maset mitt kan jeg jo slenge ut en spm til : har noen av dere erfaring med bidronning HONNING ? Altså ren honning fra dronning bien ? Brukes det på samme måte som disse "tablettene" ? :) 

Har ikke det, dessverre. Har bare prøvd wild yam såvidt. Merka lite, men var heller ikke sååå flink til å ta dem. Del gjerne om du finner ut noe mer om honningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AkkMa skrev:

Har ikke det, dessverre. Har bare prøvd wild yam såvidt. Merka lite, men var heller ikke sååå flink til å ta dem. Del gjerne om du finner ut noe mer om honningen :)

Mannen min er i Tyrkia denne uka ( foreldrene hans bor der ) å alle disse tyrker damene sverger til denne honningen 🙈 Så jeg får gjøre et forsøk denne pp å se om det hjelper eller ikke 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Aurora88 skrev:

Hei :) Her kom tanta i dag.. Så IKM ca 3 juni. PP13.

Velkommen 😃 Krysser fingrene for deg å at alle gode ting er 14 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Håper virkelig det klaffer snart. Begynner å bli ganske lei nå, i 13 måned 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Aurora88 skrev:

Takk for det :) Håper virkelig det klaffer snart. Begynner å bli ganske lei nå, i 13 måned 🙈 

Skulle jo skrive 13, ikke 14 🙈 Uansett så krysser jeg fingrene for deg 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...