Gå til innhold

IKM uke 20 ✌🍼


MammaMø85

Anbefalte innlegg

Hehe, ja jeg og føler at jeg maser.  " Du, i morgen da må du være klar altså, og du skal ikke bort eller gjøre noen ting de to neste dagene heller for da skal vi prøve " 

Skikkelig planlagt og uromantiske greier! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha ja akkurat sånn 😂 Føler nesten det har blitt helt omvendt. Før var det han som kunne mase, og jeg sa ironisk: så romantisk du er! Nå er det han som syns jeg er uromantisk og bare forlanger at vi skal hoppe til køys 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, MammaMø85 skrev:

Kanskje. Sies jo at psyken spiller en rolle, at hvis du tenker mye på det så kanskje kroppen innbiller seg at den er gravid også får man ikke mensen. Men tror egentlig det er i ekstreme tilfeller...  Kan også hende du produserer hcg sent da, at det tar noen dager til før det slår ut. Håper det siste i såfall :)

Tanta her kommet hit da, møkkakjerringa. Vi skal liksom bare prøve ut dette året, mannen mener han blir for gammel når han er over 40... Jeg håpa at de ukene vi tok pause nå skulle gjøre susen, men neida. Tror vi må kjøpe eggløsnings monitor eller noe fancy for å øke sjansene. 

Hm min er 50 i år. Krøkast for han da. Så han dømmer seg gammel i rette alderen. 

 

Jeg brukte den gamle monitoren og vart gravid. Det var da jeg var 39 år. Men synest at el tester er billigare i drift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper du el testene? Syns det er så dyrt på apoteke så jeg har ikke brukt det mer enn 2 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Hm min er 50 i år. Krøkast for han da. Så han dømmer seg gammel i rette alderen. 

 

Jeg brukte den gamle monitoren og vart gravid. Det var da jeg var 39 år. Men synest at el tester er billigare i drift.

Jeg syns ikke han er for gammel. Det er noe han føler selv. Han er redd for å ikke klare å følge opp og sånt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, MammaMø85 skrev:

Jeg syns ikke han er for gammel. Det er noe han føler selv. Han er redd for å ikke klare å følge opp og sånt... 

Barre vas som kommer ut av hans munn. Når ein er 40 er ein like ung og tøff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MammaMø85 skrev:

Clearblue monitor du brukte forresten? 

Ja den gamle versjon. Har den enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Barre vas som kommer ut av hans munn. Når ein er 40 er ein like ung og tøff.

Hehe, ja du sier noe. 

 

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Ja den gamle versjon. Har den enda.

Lurer på om vi på spandere på oss en sånn, så mye penger jeg har brukt på tester i åra som har gått så går vel detta bra og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES!! :strix::smilyblomst: Tok ut spiralen i mars i år, hadde en pp rett etter det, og dette er på pp 2. Vi er 30 år begge to, og dette er år første. Håper den bare klorer seg fast. Har aldri vært gravid før :blush:

2017-05-19 07.26.22.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...