Gå til innhold

IKM uke 20 ✌🍼


MammaMø85

Anbefalte innlegg

Tilbake igjen etter en god pause. Var godt å ha noen uker uten å tenke på tester og symptomer. Har vært på en undersøkelse sånn i startprossesen på utredning. Alt så normalt ut så langt med meg så da kjører vi på igjen og satser på at det ikke feiler gubben noe heller. Vi har da klart det før! 

Ikm 17 mai. PP.... tja... 26 tror jeg..

Så går vi se om vi kan flagge for flere grunner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikm trur eg blir 15.mai. Har kun hatt ein pp, så syklus er nok ikkje heilt stabil. Men gjekk på første forsøk sist🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo 6 i dag, merker ingenting bortsett fra når jeg strakk meg på sofaen så kjente jeg en skarp smerte i livmora. Kanskje festesmerte? Kjenner dere noen symptomer enda? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har smerter i livmor-området. Spesielt viss eg nyser... men er nok bare ønsketenkning at det er symptom😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag känner ingenting bortsett från att jag är väldigt hungrig. Jag har känt svag mensvärk några gånger men jag tror att det bara är inbillning. Oavsett så är det kanske lite för tidigt för symptom? Någon annan som känner något? När ska ni testa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte som vanlig ikke vente lenger. Testefesten er i gang 8dpo. Jeg innbiller meg en svaaaaaaaaaaaak skygge, men den syns ikke på bilder så her er nok vilja større enn fornuften... skal prøve å ikke teste mer før fredag eller lørdag. 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh vad roligt MammaMø85! Hoppas att strecket blir ännu starkare i helgen.

Jag förstår att du inte klarar att vänta.. jag tror att jag också ska testa på lördag faktiskt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har el slim, og ikm på lørdag. Skikkelig slimete og mye!? Helt blank også med litt hvitt. Haha sorry for info. Har aldri opplevd dette før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nora-er-klar skrev:

Har el slim, og ikm på lørdag. Skikkelig slimete og mye!? Helt blank også med litt hvitt. Haha sorry for info. Har aldri opplevd dette før. 

Slikk eg misstenkte jeg var gravid med nr 2😊👍🏻

Anonymkode: 1fe33...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mye autokorrekt på den siste, beklager, dere forstår sikker hva jeg mener!😊

Anonymkode: 1fe33...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svak strek nå midt på dagen i dag... ikm mandag!😱 Teste igjen i morgen tidlig tror jeg!😊

Anonymkode: 1fe33...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fikk svak strek nå midt på dagen i dag... ikm mandag!😱 Teste igjen i morgen tidlig tror jeg!😊

Anonymkode: 1fe33...1fb

Oi så spennende, gratulerer 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

2 pp 😁😁

Anonymkode: 1fe33...1fb

Oi! Så bra! Gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm idag, ingen tr og negativ gr test idag. Håper nesten el kom litt senere enn jeg trodde 😅 Har hatt litt murringer og har litt slimete hvit gult utflod 🤢 Får vente med å teste på et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nora-er-klar skrev:

Ikm idag, ingen tr og negativ gr test idag. Håper nesten el kom litt senere enn jeg trodde 😅 Har hatt litt murringer og har litt slimete hvit gult utflod 🤢 Får vente med å teste på et par dager.

Håpet er jo absolutt ikke ute, blir spennende å følge med nå framover.  

Jeg har mista trua for denne gang. Har begynt å spotte litt brunt så regner med at tanta er rundt hjørnet. Skal teste søndag morgen uansett, men tviler sterkt på at det er noe der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det. Sluttet på p pillen for snart 1 år siden så  jeg begynner å bli lei. 😛 Fikk du testet idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har testa. Er nok negativ. Kan se en skyggestrek, men den er ikke farget eller synlig på bilder så det er nok for mye godvilje ute og går.. 

Skjønner du er lei, da er vi to. Rart at det skal være så forbanna vanskelig! Syns jeg ser gravide folk overalt 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så innmari lenge å vente mellom hvær syklus. Det er virkelig en tålmodighetsprøve! Syns det er merkelig at jeg ikke har fått tanta enda. Kan det være forhåpninger som gjør at tanta utsettes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje. Sies jo at psyken spiller en rolle, at hvis du tenker mye på det så kanskje kroppen innbiller seg at den er gravid også får man ikke mensen. Men tror egentlig det er i ekstreme tilfeller...  Kan også hende du produserer hcg sent da, at det tar noen dager til før det slår ut. Håper det siste i såfall :)

Tanta her kommet hit da, møkkakjerringa. Vi skal liksom bare prøve ut dette året, mannen mener han blir for gammel når han er over 40... Jeg håpa at de ukene vi tok pause nå skulle gjøre susen, men neida. Tror vi må kjøpe eggløsnings monitor eller noe fancy for å øke sjansene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig nedtur når tanta kommer, men så kan se frem mot ny el periode og prøve på ny 😊 Det står at de anbefaler å ha sex annen hver dag for å øke sjangsene for å bli gravid. Prøvde å ha sex hvær dag denne mnd, men følte meg skikkelig masete. så jeg håper jeg slipper å mase hvær dag en måned til 😅 

 

Har også lyst på en slik. Hvis det ikke blir noe snart kjøper jeg en ladycomp eller hva det nå enn heter. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...