Gå til innhold

ABORT I MORGEN UKE 16!


Kakemonster12

Anbefalte innlegg

Jeg ligger hjemme, kaster opp, har hodepine og er ganske svimmel... ligger og lurer på hva jeg har i vente i morgen... har fått "1" pillen for abort og nå skal jeg inn på sykehuset i morgen.. er livredd... hva kan jeg forvente og har noen erfaringer? Skal inn 09.30! 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Har ingen erfaring med så sen abort eller medisinsk abort, men du kommer til å få moderate til sterke smerter sånt blødning. Du får smertelindring. Be også om beroligende og noe å sove på om du er redd og eventuelt nedenfor. Det kommer til å gå bra! Klem til deg.

Anonymkode: 0e5f9...397

Lenke til kommentar

Ble sent da det ikke er nokk fostervann og jeg ikke visste jeg var gravid for før for noen uker siden... Er en ikke røyker og drikker heller ikke.. gruer meg noe helt forferdelig .. første gang jeg er gravid.

Lenke til kommentar

Ble lagt inn 09.30

klokken er nå 20.25

fosteret kom ut rundt seks tiden men morskaka kom ikke før kl 19.55 ( da tok en lege og fjernet den ) ligger i sengen nå og venter på to siste sprøyter jeg må ha :) godt og få smertene overstått... trist og miste mitt 1. Barn på denne måten...

Lenke til kommentar

Trist å lese dette. Jeg har ingen erfaringer å dele, jeg bare lille si jeg håper det går bra med deg:)

Anonymkode: cf723...654

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...