Gå til innhold

Innlegg som vises i profilen.


Yellow Brick Road

Anbefalte innlegg

Er det noen måte å blokkere at innlegg man har skrevet blir synlig i profilen? Det er ganske skremmende at folk kan gå inn og lese alle innleggene til en person og dermed også lett kan legge sammen to og to og finne ut hvem vedkommende er, i alle fall om man ikke er flink nok til å holde seg så nøytral at det ikke går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Yellow Brick Road skrev:

Er det noen måte å blokkere at innlegg man har skrevet blir synlig i profilen? Det er ganske skremmende at folk kan gå inn og lese alle innleggene til en person og dermed også lett kan legge sammen to og to og finne ut hvem vedkommende er, i alle fall om man ikke er flink nok til å holde seg så nøytral at det ikke går an.

Jeg er veldig enig med deg. Jeg synes ikke de burde synes for andre i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se at jeg kan gjøre om på så da må jeg ta kontakt med teknisk for å se på en løsning på det. Sier ifra når jeg får et svar, men tekniske er utilgjengelig frem til slutten av uka.

Ann Christin, admin

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2017 den 19.29, Ann Christin skrev:

Kan ikke se at jeg kan gjøre om på så da må jeg ta kontakt med teknisk for å se på en løsning på det. Sier ifra når jeg får et svar, men tekniske er utilgjengelig frem til slutten av uka.

Ann Christin, admin

 

Fått noe svar på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg har tatt dette videre, men ikke fått noe svar. Når det er mindre tekniske ting som "lugger" hender det dessverre at det tar lenger tid, men jeg skal undersøke igjen om de vet noe mer.

Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...