Gå til innhold

Uke 33 og blør fra brystet


LadyInRed

Anbefalte innlegg

Hei dere,

noen som har erfaring med lekkasje av blodtilblandet råmelk før fødsel? Hadde ikke dette forrige svangerskap. Har måttet sove med håndkler i flere uker nå pga råmelka som pipler. I dag har det kommet blod i råmelka helt fra i formiddag og til as we speak. Kan det være begynnende brystbetennelse allerede?? Eller er det mer sannsynlig at det er tilfeldig og at blodkarene inni der bare er litt skjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg hadde ringt jordmor i morgen tidlig :) Kan jo være både brystbetennelse (spes hvis feber og/eller vondt), men også bare skjøre blodkar som du sier...Greit å få det avklart av profesjonelle :) 

Lykke til!

Anonymkode: b01ea...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt første svangerskap freaket jeg helt ut når det kom sort væske ut av brystvortene i 3. trimester og var kjapp hos fastlegen for å sjekke. Så jeg satt der og håndpumpet for å vise 🙈 Resultatet var forklaring at det var blod blandet med oksygen. Ikke normalt og heller ikke unormalt. Så lenge jeg ikke hadde smerter eller var i dårlig form, fulgte vi ikke det videre opp. Legen var ganske sikker på at det var kroppen som forberedet seg for den kommende fødselen. Fikk melk/råmelk som normalt.

2 år senere når jeg var gravid med lillesøster, skjedde det samme en måned før termin. Da sjekket jeg det ikke. Alt normalt der og.

Lykke til med den kommende fødselen og snakk gjerne med jordmor eller lege hvis du føler deg usikker. Svaret mitt er kun iht hva jeg erfarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar fra begge to!!! Jeg har visst legetime slutten av neste uke allerede til vanlig kontroll. Jeg venter til da med å ta det opp så lenge jeg ikke får vondt i puppen eller feber. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...