Gå til innhold

Hei


lalapoh

Anbefalte innlegg

Er med tungt hjerte eg skriver dette her. SA herjer med kroppen min. Eg begynte å blø litt (spottblø) lørdags morgen, tok seg litt opp utover dagen. Ringte legevakta, men dem hadde ikke noe positivt å si, blei bare mere mørk i tankene siden eg er 37 år og har hatt sa 3 ganger før, men med sterke smerter. I går (Søndag) Var blødninga litt sterkere og med slim(utflod) kjøpte en RFSU test og den bruker å ta opp til 3 min før den viser seg positiv med meg, men denne gangen tok det ca 10 sek. Fikk et lite håp da. Når eg stod opp i dag forstod eg at det håpet er ute da eg blør masse. Gidder ikke ringe legen min da eg har slike ryggsmerter at eg vill ikke klare å gå ned til bussen da samboeren min er på arbeid. Det rare er at eg våknet med super ømme bryst i natt (nesten melkespreng ondt) og dem er fremdeles onde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist å høre.😞 

Sender deg en klem❤️

Håper dere blir fort gravide igjen🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Trist å høre 😢

Jeg er 38 og har hatt 2 MA. Siste nå i februar 17, men allerede i mai var en spire på plass igjen og nå er jeg 16 uker på vei. 

Ikke gi opp..

Da jeg var å tok duo test sa de at om jeg hadde hatt en abort til kunne man få testet gener el noe sånt, for å se om det var en grunn til abortene. ++ Om det bare gjaldt MA og ikke SA kan jeg ikke si. Er du 38 ved termin har du krav på duo test 😉 Lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 4 MA og føler med deg. <3  Siste var nå i juli. Da gikk jeg til gynekologen, og hadde masse graviditetssymtomer fremdeles. Men det var helt tomt i livmoren.. 

Krysser fingrene for at du er raskt gravid igjen. Stor klem <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...