Gå til innhold

Rosa utflod


Blomsten:)

Anbefalte innlegg

Hjelp! Er 4+0 i dag, ikm i morgen. I går og litt i natt har jeg hatt rosa utflod. 

Noen andre som har opplevd det? Er det bare å vente og se? liker ikke dette! 

Endret av Blomsten:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde dette sjølv! Rosa og litt brunt i 2 dager i veke 4-5. Regner med det var egget som grov seg meir ned 😊

Må nesten berre vente og sjå dessverre. Veit det er vanskelig 😕 var heilt overbevist sjølv om att dette ikkje gjekk vegen, men er no 13+0 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Minimeg123 skrev:

Hadde dette sjølv! Rosa og litt brunt i 2 dager i veke 4-5. Regner med det var egget som grov seg meir ned 😊

Må nesten berre vente og sjå dessverre. Veit det er vanskelig 😕 var heilt overbevist sjølv om att dette ikkje gjekk vegen, men er no 13+0 😊

Takk for svar! Var litt rosa i går kveld også litt brunt med en liten koagulert klump med blod tidlig i dag. 

Ser liksom for seg alt mulig rart. At det fosteret osv! Herregud! Livredd for at alt skal gå galt. 

Godt å høre det har gått bra med deg! Har ikm i morgen, så om det ikke kommer noe mer blod så må jeg bare tro det har gått bra! Teste igjen i morgen og noen dager fremover :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykķe til ☺ håper det slutter og att det ikkje kjem noko meir. Forstår du er redd, ein vil no so gjerne 😊 

Spent på kva nye testen seier ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Minimeg123 skrev:

Lykķe til ☺ håper det slutter og att det ikkje kjem noko meir. Forstår du er redd, ein vil no so gjerne 😊 

Spent på kva nye testen seier ☺

Takk :) var bare det i går. Så får vi se om mensen kommer! Ikm i dag, og ingen tegn så langt! 

Tror du at hvis testene er sterke i dag, at det er ok? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korr bra 😊 eg vil tru det dersom testane blir sterkare og det ikkje kjem meir blod. Krysser fingrane for deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Minimeg123 skrev:

Korr bra 😊 eg vil tru det dersom testane blir sterkare og det ikkje kjem meir blod. Krysser fingrane for deg 😊

Klarte ikke å vente 😊

IMG_1602.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Minimeg123 skrev:

Det ser no veldig bra ut 😁 sterkare strek idag 😊 

Ja er en god del sterkere :) 

så satse på at det går vegen! Ta en digital på torsdag eller noe tenkte jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Blomsten:) skrev:

Klarte ikke å vente 🤣😊

IMG_1607.JPG

Ditta må no gå bra 😁 ikkje meir blødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Minimeg123 skrev:

Ditta må no gå bra 😁 ikkje meir blødning?

Håper virkelig det😊

Nei var bare det lille på søndag. Men kom en liten klump med koagulert blod ut, den som stresser meg. :/ Meen.. kan vel være fra sex tidligere på dagen, som kom ut litt senere. Skjønner ikke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange opplever litt blod iforbindelse med sex, men forstår du ikkje klarer heilt å slappe av 😊 når du er med lege kan du fortelle att du har blødd litt og høyre om du kan få TUL ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Minimeg123 skrev:

Mange opplever litt blod iforbindelse med sex, men forstår du ikkje klarer heilt å slappe av 😊 når du er med lege kan du fortelle att du har blødd litt og høyre om du kan få TUL ☺

Ja har lest det jeg også! Prøver liksom å tenke at det er derfor, men rart når man blir redd for noe så slipper det ikke helt. Jeg har bestilt privat neste fredag :) er bare 5+4 da, men håper jeg at jeg ser en liten skapning inni der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte sjølv i veke 9, sidan eg ikkje klarte å tru på att der virkelig var noko (til tross for kvalme og oppkast). Det er so vert pengane! 😊 

Håper det ikkje er for tidlig og att du får sjå ett bankande hjerte 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Minimeg123 skrev:

Bestilte sjølv i veke 9, sidan eg ikkje klarte å tru på att der virkelig var noko (til tross for kvalme og oppkast). Det er so vert pengane! 😊 

Håper det ikkje er for tidlig og att du får sjå ett bankande hjerte 😊

Ikke sant :) jeg merker kroppen er anderledes, men alikevel så sliter jeg med å tro på det! 

Blir akkurat rundt når hjertet begynner å slå i såfall, men for meg hjelper det bare å se at det er noe der :P siden jeg er så redd for den klumpen var hele graviditeten. Blir jo helt koko. Har jo ikke blødd friskt blod en gang, og vil tro man gjør det om man mister! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte legen nå for å spørre om HCG blodprøve:) da får jeg helt sikkert vite om det er stigning, og da er det jo noe som skjer og jeg kan slappe av! 

Hønemor allerede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...