Gå til innhold

Blir det 3 barn på oss?


Åse❣

Anbefalte innlegg

Er så usikker på om jeg orker en graviditet til! Er velsignet med to perfekte gutter! Den siste er ivf-resultat, da endometriosen tok litt over kroppen etter at førstemann kom. Hadde vært så hyggelig med ei litta tulle eller en guttebass til 💕 Vi har 4 perfekte egg på frys, så sjansene for å lykkes er relativt store mener legene. 

Så mitt spørsmål til dere flotte som tar dere tid til å spå her: ser dere flere barn på meg og mannen? Og ev. hvilket kjønn? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

hei..

Da har jeg tatt en liten titt på deg..

får opp at du vil bli gravid igjen ..ja her følere jeg sterkt en graviditet..helt klart.. får opp 2018.. våren..

føler /får opp gutt og jente jeg... ønsker deg lykke til..får også opp at du er veldig lykkelig og fornøyd med tilværelsen din akkurat slik den er nå...

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊 

Tusen takk for at du så. Spennende! Vi har bestemt oss for prøverørsforsøk i juni/juli 18 da vi har egg på frys etter denne runden. Haha hadde jo vært sååå typisk om vi da fikk tvillinger 😂😱💕 

 

Du har også helt rett, lenge siden jeg har følt meg så lykkelig og tilfreds med livet slik jeg gjør nå. Det er jammen litt godt å nyte livet litt også 💕😍 

 

ønsker deg en fin sommer ❤️🌸☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...