Gå til innhold

Ble forlatt i kveld.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde hengt noe på døren som jeg skal selge. Det burde jeg pakka ned. Jeg hadde ikke vaska under sofaen og kommoden, det var støv. Leker på gulvet, en dyne uten trekk på, et tisselaken som ikke var lagt på plass, ikke fjernet støv under støvsugeren- derfor var det alltid skitte når jeg vaska. En plante var satt feil plass(flytta vekk et ulogisk sted pga baby som vil ta)... jeg forsvarte meg. Jeg hadde en travel dag. Prioriterte annerledes. Han sier jeg ikke fullfører ting. Så sier han: vi skal prate i morgen kveld. Jeg spør om jeg skal sitte å vente å gruble og ha det vondt helt til i morgen kveld. Da sier han at vi skal tenke på forholdet. Jeg har gått å vært lei meg over lengre tid. Grunnen er at han ser for seg hvordan ting skal være, hvordan jeg skal prioritere og bli ferdig med alt jeg starter på. Han kommenterer og kritiserer. Nå hadde han fått nok... jeg er så sliten på kveldene at jeg vil spy. Men allikevel har jeg ikke klart å gjøre nok. Irritere han lite nok til at han ikke skulle kjefte. Av og til sklir det ut mtp rydding ? Er det ikke slik hos dere? Jeg tenker daglig på å gjøre han glad med å rydde å ha det fint... av og til sklir det ut. Av og til tenker jeg ikke klart pga lite søvn. Alt er min skyld, jeg er rotete ifølge han. Jeg føler jeg rydder hele dagen. Av og til må jeg feks sove på dagen MDD baby for å holde ut. Nå sa han dette, og stakk til kompiser han hadde planer med. Nå sitter jeg lamslått alene. Får nesten ikke puste. Jeg føler jeg mister barna mine og alt på en gang. Han har snakket om alt jeg gjør feil... men jeg prøver så godt jeg kan å være ryddig og systematisk og avslutte ting jeg starter på... men klarer ikke alltid! Han er heller ikke perfekt. Men ifølge han er han tilnærmet det. Kjeftingen hans er min feil. For han kjefter ikke på andre, jeg får han til å kjefte på meg... med å være meg. Jeg trenger desperat søvn... baby våkner hver 2-3. time... nå kommer jeg ikke til å klare å sove noe... føler meg ødelagt 😔 Har ingen å ringe eller snakke med... 

Anonymkode: a30e4...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er klin gæærn, han er en gal psykopat-faen, han psyker deg ut, psyker deg ned, tråkker på deg og kritiserer deg sønder og sammen!! Skift lås mens han er hos kompisen sin! Kast han ut!!! Du trenger virkelig ikke et så grusomt menneske i livet ditt!! For en stygg stygg jævel!!! 

Stakkars deg, jeg mener det; kom deg bort fra han! Du fortjener så mye bedre!!! 

Anonymkode: 8b579...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din er en drittsekk. La han gå, vil ha ikke så hiv han ut. Han psyker deg ned og dette er ikke din feil. Nå må du være sterk og prøve å se at dette her er hans problem, ikke ditt. Han må ut før han ødelegger deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER! :)  Nå blir du fri fra psykopaten!!! :)

Du har vært sammen med en psykopat. I morgen, kom ham i forkjøpet - fortell ham at du har tenkt på hva han har sagt og at du har kommet frem til at du mener det ikke er forsvarlig å la barn vokse opp i en så dysfunksjonell familie som dere har. Si at det er slutt. IKKE la ham få snakke deg tilbake!!!

Tro meg, du vil få det mye lettere uten ham. Ja, du blir sliten av å ha alt alene, men du vil få langt mer energi likevel fordi du slipper å leve med en psykopat som kontrollerer deg, hakker på deg og bryter deg helt ned psykisk. Du vil heller ikke miste barna dine. Du vil få noen perioder uten dem, men du mister dem ikke. Nå som barna er så små vil du få det meste av omsorgen også, han vil kun få mindre samvær.

Les det du skrev her igjen, men les det som om det er noen andre som har skrevet det. Ser du hvor syk denne mannen er? Hvis ikke, les litt om psykopater - og så leser du det du har skrevet en gang til.

Jeg vet det ikke kjennes slik ut for deg nå, HI, men dette er faktisk din lykkedag! Rett deg opp i ryggen og si til deg selv at ikke f... om du lenger godtar å bli behandlet som en dritt og som en slave av en som ikke kan annet enn å kritisere uansett. Innse det, uansett hvor perfekt du er og blir så vil han alltid sørge for å få deg til å føle deg som en skitt som aldri gjør noe bra nok. Han er syk, og han er farlig slik han manipulerer psyken din.

Benytt denne sjansen, HI - bli kvitt psykopaten! :)

Over helgen ringer du familievernkontoret og ber om time til deg selv der og til mekling. Siden mannen er borte i kveld, vær så snill, ring nærmeste krisesenter og snakk med noen der. Der vil du få bekreftet det jeg har skrevet her, måten mannen din behandler deg på er psykisk vold, og det er svært skadelig for deg og for barna dine å leve med det. Ring dem i kveld, de kan du snakke med. http://www.krisesenter.com/finn-ditt-senter/

Klem

Anonymkode: a3881...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for en drittsekk!
Du skal gjøre alt som han ønsker for at han skal ha det bra?, men hva gjør han for at DU skal ha det bra?

For din og barnas del, la han gå! Det er krevende å være alene, men samtidig tror jeg nok du vil få mer energi av å ikke gå rundt å bekymre deg for alt det gale du har gjort iløpet av en dag. 

Jeg synes oppriktig synd i deg, det høres sårt og vondt ut :(

Anonymkode: a280d...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummel, skummel, slem og manipulerende mann. Hvorfor rydder han ikke selv, den dritten? Hvilken rett har han til å skjelle ut deg? Du er menneskelig, han er psykopat, det er ikke deg som gjør noe feil, der er han som er gæren.

Anonymkode: b11cf...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svarene deres... det er så godt, bare å få si det til noen. Jeg har ingen nære venner her.. og foreldrene våre aner ikke hva som skjer. Kan ringe mamma,men hun vil bli så trist av alt jeg ønsker å snakke om og fortelle. Dette har pågått over år. Han ser for seg hvordan han vil ha ting. Klarer jeg ikke følge opp får jeg etterhvert høre det... det som har forvirret meg hele denne tiden er at han i perioder ikke er slik. Men det gjentar seg og gjentar seg med gjevne mellomrom. Selv om jeg har klart å ha det ryddig kanskje 2 uker, kan 1-2 dager med litt rot eller uorden få han til å eksplodere på meg. Hele tiden mens jeg prøvde å snakke med han i kveld sa han ting som" dette er så typisk, vi har planer hos .... i kveld, mye vi skulle gjøre"(en hobby de gjør sammen).  "Ja, hva vil du snakke om?!". Han forsto ikke at det å gå fra meg nå er ufattelig vondt for meg. Han sa vi må tenke oss om ang forholdet og så skal han stikke. Hvem gjør sånn? Han gikk fra meg mens jeg knakk sammen i gråt. Jeg har aldri følt meg så forlatt, lite forstått og alene før. Jeg prata om at vi kunne trenge alenetid, hvorpå han sier at date kjeder han. Han hater tanken på å gå på kino eller ut å spise... han har bedt meg ut 1 gang på 13 år. Han er ikke interessert i å finne på noe med meg, eller han da bare "hva skulle det være?". Vil det bli registrert noe sted om jeg ringer krisesenter for råd? Vil feks lege, helsestasjon, fvk få vite det? Jeg har lenge vært i tvil om psykisk vold er det jeg går igjennom.. nettop fordi han mener jeg er årsaken til hans oppførsel. At han tidvis er snill gjør meg forvirret. Han er empatiløs☹️Hi

Anonymkode: a30e4...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er IKKE årsaken til hans oppførsel! Dette er psykisk vold på sitt verste. Hvor bor du? 

Anonymkode: 36175...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Du blir utsatt for psykisk vold! Denne gale mannen må du komme deg bort fra!

Klem til deg, dette klarer du!

Anonymkode: 460fe...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svarene deres... det er så godt, bare å få si det til noen. Jeg har ingen nære venner her.. og foreldrene våre aner ikke hva som skjer. Kan ringe mamma,men hun vil bli så trist av alt jeg ønsker å snakke om og fortelle. Dette har pågått over år. Han ser for seg hvordan han vil ha ting. Klarer jeg ikke følge opp får jeg etterhvert høre det... det som har forvirret meg hele denne tiden er at han i perioder ikke er slik. Men det gjentar seg og gjentar seg med gjevne mellomrom. Selv om jeg har klart å ha det ryddig kanskje 2 uker, kan 1-2 dager med litt rot eller uorden få han til å eksplodere på meg. Hele tiden mens jeg prøvde å snakke med han i kveld sa han ting som" dette er så typisk, vi har planer hos .... i kveld, mye vi skulle gjøre"(en hobby de gjør sammen).  "Ja, hva vil du snakke om?!". Han forsto ikke at det å gå fra meg nå er ufattelig vondt for meg. Han sa vi må tenke oss om ang forholdet og så skal han stikke. Hvem gjør sånn? Han gikk fra meg mens jeg knakk sammen i gråt. Jeg har aldri følt meg så forlatt, lite forstått og alene før. Jeg prata om at vi kunne trenge alenetid, hvorpå han sier at date kjeder han. Han hater tanken på å gå på kino eller ut å spise... han har bedt meg ut 1 gang på 13 år. Han er ikke interessert i å finne på noe med meg, eller han da bare "hva skulle det være?". Vil det bli registrert noe sted om jeg ringer krisesenter for råd? Vil feks lege, helsestasjon, fvk få vite det? Jeg har lenge vært i tvil om psykisk vold er det jeg går igjennom.. nettop fordi han mener jeg er årsaken til hans oppførsel. At han tidvis er snill gjør meg forvirret. Han er empatiløs☹️Hi

Anonymkode: a30e4...860

Vet du hva, jeg hadde det akkurat som deg! Det er psykisk vold. Jeg leste en bok som het noe slikt som "Too good to leave, too bade to stay" og en bok om psykopati, tror den het "Sjarmør og Tyrann" for å bli sikker. For meg var det en pågående tankeprosess over mange, mange år om jeg skulle forlate han, fordi de gode periodene kom hver gang jeg nesten hadde bestemt meg. Dette er en psykopats lek med deg og du fortjener så mye bedre. 

 

Jeg tok mot til meg og kontaktet krisesenteret til slutt. Jeg hadde flere samtaler med dem og de hjalp meg til å holde fast ved beslutningen. Ingen kontaktet barnevernet etc, ikke bekymre deg for det. De satte meg også i kontakt med en dyktig advokat med erfaring i slike saker og var med på det første møtet med advokaten.

Jeg anbefaler sterkt å lese bøkene jeg nevnte og sette deg litt inn i hvordan opptre når man har med psykopater etc å gjøre. Bruddet vil bli knalltøft fordi det gjør at han mister ansikt, men etterpå vil alt bli mye bedre!

Lykke til

Anonymkode: 379eb...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg! 💗 

Får helt vondt av å lese hvordan han behandler deg! Du fortjener så vanvittig mye bedre- det håper jeg du skjønner snart! Om ikke for deg selv, så forlat han for barnas del. De har ikke godt av å vokse opp og tro at normalen er å behandle hverandre på denne måten!!

 

Anonymkode: ae27c...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bedre enn ha, og for barnas skyld må du også være sterkere enn han...mye sterkere. 

Kom deg bort, og lev det gode livet du fortjener. 

En dag treffer du en som virkelig elsker deg og behandler deg som en prinsesse, det fortjener du. 

Ønsker deg og barna alt godt! 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svarene deres... det er så godt, bare å få si det til noen. Jeg har ingen nære venner her.. og foreldrene våre aner ikke hva som skjer. Kan ringe mamma,men hun vil bli så trist av alt jeg ønsker å snakke om og fortelle. Dette har pågått over år. Han ser for seg hvordan han vil ha ting. Klarer jeg ikke følge opp får jeg etterhvert høre det... det som har forvirret meg hele denne tiden er at han i perioder ikke er slik. Men det gjentar seg og gjentar seg med gjevne mellomrom. Selv om jeg har klart å ha det ryddig kanskje 2 uker, kan 1-2 dager med litt rot eller uorden få han til å eksplodere på meg. Hele tiden mens jeg prøvde å snakke med han i kveld sa han ting som" dette er så typisk, vi har planer hos .... i kveld, mye vi skulle gjøre"(en hobby de gjør sammen).  "Ja, hva vil du snakke om?!". Han forsto ikke at det å gå fra meg nå er ufattelig vondt for meg. Han sa vi må tenke oss om ang forholdet og så skal han stikke. Hvem gjør sånn? Han gikk fra meg mens jeg knakk sammen i gråt. Jeg har aldri følt meg så forlatt, lite forstått og alene før. Jeg prata om at vi kunne trenge alenetid, hvorpå han sier at date kjeder han. Han hater tanken på å gå på kino eller ut å spise... han har bedt meg ut 1 gang på 13 år. Han er ikke interessert i å finne på noe med meg, eller han da bare "hva skulle det være?". Vil det bli registrert noe sted om jeg ringer krisesenter for råd? Vil feks lege, helsestasjon, fvk få vite det? Jeg har lenge vært i tvil om psykisk vold er det jeg går igjennom.. nettop fordi han mener jeg er årsaken til hans oppførsel. At han tidvis er snill gjør meg forvirret. Han er empatiløs☹️Hi

Anonymkode: a30e4...860

Hvem gjør sånn? En psykopat gjør sånn. Og det at han i små, korte perioder velger å ta en pause i sin terror av deg, det er bare det han må gjøre for at du atter en gang skal få håp om at denne gangen vil han fortsette å holde seg normal. Men disse "normale" periodene hans, de er bare en del av det spillet han driver med for å ha kontroll på deg. Den mannen er farlig for både din og dine barns helse, Hi. Du må komme deg unna slik at barna dine kan få oppleve å i hvert fall ha et hjem hos deg som er harmonisk og trygt.

Det blir ikke registrert at du ringer krisesenteret og ber om råd.

Det er INGEN tvil om at det du lever med er psykisk vold. Tvil aldri på det! Og tvil aldri på deg selv! Du gjør ikke noe galt, du er helt normal og menneskelig. Ingen greier å holde alt 100 % hele tiden når man har barn, og de som greier det er trolig syke selv med et eller annet psykisk problem som går på tvangstanker og kontroll. Om du ser litt på det som skrives om psykopater, HI, så er ekspertene enige om én ting. En psykopat kan aldri endre seg, du kan aldri gjøre ham bedre. Det eneste å gjøre om man er sammen med en psykopat er å komme seg unna ham! Alle eksperter og fagfolk er 100 % enige om det, Hi! Så du skal ikke tvile på deg selv!

Du sier at du er redd for at din mor skal bli lei seg om du ringer henne og forteller henne hvordan du faktisk har det i ekteskapet. Men vet du, det din mor vil bli aller mest lei seg for, det er om du ikke kommer til henne når du trenger hjelp slik du gjør nå. Du sier at du ikke har venner der dere bor. Det er nok et klassisk tegn på en psykopat - han isolerer deg, sørger for at du ikke har et nettverk som kan fortelle deg hvor syk og gal han er, han sørger for at du tror at du ikke har noen som kan hjelpe deg. Men vet du, han tar feil! Det er alltid noen som kan hjelpe deg! Ring krisesenteret nå, HI, da har du opprettet kontakt med dem, og du er i gang med å ta kontroll over ditt eget liv igjen.

Ring krisesenteret NÅ!

 

Anonymkode: a3881...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er den jævla skitgubben ikke fornøyd med slik DU gjør ting kan han vel for faen vaske sjøl, eller kom sæ til helvette ut av huset for godt! Vær glad han stakk. Du blir bare hundre ganger mere sliten av å bo sammen med en slik tosk. Blir jo det vanvittige psykiske presset på å holde en voksen mann fornøyd. En voksen mann som VELDIG GODT kan vaske selv om han ikke er fornøyd. Sleng moppen i trynet på ham når han kommer hjem og hell vaskebøtta over hauet på ham, ta med deg ungene og ta inn på hotell et par netter og send regninga til ham.

Anonymkode: 64879...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg på de andre her. kom deg bort! jeg har en slik til far og mitt eneste råd er få han ut, og ikke vik fra det. han kommer til å snu, men ikke la deg lure.

Anonymkode: 8264a...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens han er borte i kveld så pakker du det nødvendige til deg og barna å så kontakter du krisesenter. Du kommer til å trenge All den støtten du kan få,for mannen din er en psykopat som gjør det han kan for å få sykt deg ned.

Med små barn i hus , så ser aldri huset hus som en bohus katalg. 

Husk at krisesenter ikke bare er for grisebanka kvinnfolk,men også for de som er i vanskelige nedvergende forhold. Her få du hjelp til advokat, nav, bolig osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

slenger meg på de andre her. kom deg bort! jeg har en slik til far og mitt eneste råd er få han ut, og ikke vik fra det. han kommer til å snu, men ikke la deg lure.

Anonymkode: 8264a...8a1

Veldig enig i dette: Du må ikke tro at han endelig har forstått hvordan han oppfører seg og at det er galt og at han nå vil være den gode, snille for alltid, når du forteller at du vil gå fra han. De gode periodene iscenesetter han for å holde på deg når du begynner å tvile, og det vil snart være tilbake ved det gamle igjen. 

Jeg vet så veldig godt hvordan du har det og hvor vanskelig det er å gå. For meg tok det mange, mange år. Ikke gjør samme tabbe som meg, du og barna fortjener så mye bedre!

Anonymkode: 379eb...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer aldri til å få noe godt liv sammen med denne mannen. Du kommer aldri til å kunne slappe av, du kommer alltid til å gå på nåler og være livredd for å irritere han. Du må bruke livet ditt på å hele tiden være på tilfredstille han. Bare vent til barna blir større så kommer du også til å måtte stå mellom han og barna, for alt barna gjør som ikke er perfekt kommer også til å være din feil. Du kommer til å bli beskyldt for å være for ettergivende, ikke sette grenser, ødelegge barna, så da må du hele tiden stå mellom han og barna, prøve å forutse alle situasjoner og sørge for at barna oppfører seg etter hans ønske.

Er dette sånn du ønsker å leve livet ditt? Er det sånn du tror alle andre forhold er?

Du lever med en manipulerende drittsekk, og det endrer seg aldri. Jeg er enig med de andre her, kom han i forkjøpet og gå fra han. Han kommer ikke til å akseptere det, han kommer til å bli den fløtepusen han kan være når han ønsker å manipulere noen, og han kommer til å jobbe for at du skal bli. Men blir du går det bare litt tid så er du tilbake der du er nå, gift med en drittsekk som bare ser sine egne behov, som bare maler sin egen kake, som har deg bare fordi han trenger noen å dytte ned, sjefe med, vaske huset sitt og passe barna hans. Han elsker ingen andre enn seg selv!

Vær sterk nå, gå fra han. Han kommer aldri til å endre seg, han kommer bare til å late som til du sitter i garnet igjen.

Anonymkode: d0fcc...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har lenge vært i tvil om psykisk vold er det jeg går igjennom.. nettop fordi han mener jeg er årsaken til hans oppførsel.

Akkurat det jeg har satt med fet skrift i setningen din, er svaret på om du lurer på om det er psykisk vold han driver med

Anonymkode: c1fc0...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til deg💜

Tror du i ettertid kommer til å være glad for å være kvitt han. 

Han virker veldig manipulerende. Har du en venninne du kan ringe? For å få litt støtte? Hvis ikke: alle her er på din side 😊

Anonymkode: 97a5a...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skrevet om dette før, ikke sant? Jeg kjenner deg igjen. 

 

Jeg håper du kommer deg bort en dag, men jeg er redd det er lenge til. Du er ganske ødelagt. Jeg skulle ønske noen kom og hentet deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble jeg skikkelig trist av å lese. Mest fordi det er åpenbart at HI ikke kommer til å gå fra denne jævelen.

Anonymkode: b6138...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...