Gå til innhold

Fått lønn i dag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter at faste utgifter på 16279 kr er satt over til regningskonto sitter jeg igjen med 4184 kr. Det skal gå til mat, klær, bensin og underholdning frem til 20. Er en voksen og et barn + en ungdom av og til. Synes dere det er lite?

Anonymkode: c3a10...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg hadde det vært lite, men det går sikkert om man er smart og planlegger innkjøp. Men kan jo ikke akkurat skeie så mye ut med det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på hvor mye dere har behov for å kjøre(bensinutgifter), om dere har klær og utstyr til 17. mai. 20. er jo bare 3 uker til. Til mat bør det holde med 2500-3000,- på denne tiden.

Anonymkode: 41ecc...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Nå kan ikke jeg helt forestille meg hvordan det er å være bare en voksen og et barn, siden vi er to voksne, to tenåringer og to barneskolebarn, så her flyr pengene i alle retninger før jeg får sukk for meg....

Skal du gi tenåringen lommepenger, skal ungene i noen bursdager, ha dere alt dere trenger til 17.mai?

Her er det tre bursdager denne helgen, et barns skal i to stykker også skal eldstemann i en. Vi trenger strømpebukser til de to jentene til 17.mai også trenger 13-åringen sko.

Neste helg skal vi i konfirmasjon til et tantebarn, da går det en del bensinpenger pluss gaven. Så er det jo 17.mai, går litt penger der også selv om vi ikke pleier sløse og spise maten hjemme (griller på verandaen og inviterer besteforeldrene på besøk) så må vi jo ha en is ihvertfall, og kjøpe en kake på skolen.

Jeg regner med det blir trangt å komme gjennom mai med såpass lite penger.

Anonymkode: e8a09...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis alt på stell til 17 mai. Kanskje jeg må kjøpe en strømpebukse. En venninne sin sønn skal konfirmeres så der går det litt penger. Får prøve å være flink på mat og bensin fronten her. Håper jeg får det til.

Anonymkode: c3a10...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør gå med litt planlegging på matfronten. Underholdning kan være spill og uteaktiviteter kan være gratis. 

Om det er lite kommer an på hva folk tjener. En vanlig familie med to barn med gjennomsnittlig inntekt har mer penger til disposisjon.

Anonymkode: a8803...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...