Gå til innhold

Hadde du blitt hjemme fra jobb med diaré?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har løpt på do i hele dag(fridagen min) når det først begynner så bare renner det. Har hatt magesmerter også men det har avtatt litt nå. Jobber med mye mennesker rundt meg? Hva ville dere gjort mtp.morgendagen?

Anonymkode: 653f1...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blitt hjemme. Vi praktiserer minst 24 timers "karantene" fra jobb etter man er bra igjen. Rett og slett for at ikke flere skal bli smittet. 

Anonymkode: 07ad6...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har løpt på do i hele dag(fridagen min) når det først begynner så bare renner det. Har hatt magesmerter også men det har avtatt litt nå. Jobber med mye mennesker rundt meg? Hva ville dere gjort mtp.morgendagen?

Anonymkode: 653f1...f33

Blitt hjemme selvfølgelig.

Anonymkode: 5b31a...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i en liten butikk hvor jeg står alene på jobb, må ringe på securitas og forlate butikken for å gå på do, så jeg hadde helt klart blitt hjemme.

Anonymkode: 54f36...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har løpt på do i hele dag(fridagen min) når det først begynner så bare renner det. Har hatt magesmerter også men det har avtatt litt nå. Jobber med mye mennesker rundt meg? Hva ville dere gjort mtp.morgendagen?

Anonymkode: 653f1...f33

Selvfølgelig blir man hjemme. Jeg kan ikke skjønne at man må spørre om sånt engang

Anonymkode: 132d0...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler du hadde ønsket å treffe på meg som din kontaktperson som gjest hos oss hvis jeg hadde diaré. 

Hadde uten tvil blitt hjemme. Sjefen ville nok også tuppa meg hjem om jeg ikke hadde hatt skamvett på å holde meg hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo ikke blitt hjemme hvis magen roet seg, det er jo sjelden diaré varer mer enn ett døgn. 

Jeg har ikke for vane å spytte eller kysse på folk jeg jobber med, så med god håndhygiene og litt avstand klarer man fint å la være å smitte noen. 

Anonymkode: 0e067...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss vil de at vi er hjemme ett døgn etter endt diare. Vi er borti mange mennesker hver dag, både kollegaer og kunder, mange av oss er også i nærkontakt med mat. Så diare og omgangsyken vil de ikke ha oss på jobb med det første. 

 

Det skal igrunn mye til for at jeg blir hjemme fra jobb, men diare og omgangsyke blir jeg hjemme for. Jeg hadde muligens klart å jobbe, men kjipt om jeg smitter noen og ungene kreve litt av meg når jeg er ferdig på jobb slik at det er greit å ta en rolig dag for å komme til hektene. Selv om ungene er ganske selvgående og mannen gjør sitt så er det fortsatt mye bare mamma kan mener de. 

Anonymkode: 14e96...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at når du har skikkelig diare, så har du maks ett minutt eller to på deg til å nå toalettet.

Anonymkode: 5b31a...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går på jobb. Hvis man ikke jobber med andre mennesker som er sårbare for smitte så er det almenntilstanden som styrer. 

God håndhygiene med såpe og varmt vann (det er det beste i følge helsemyndigheter) og antibac til slutt for sikkerhetsskyld. 

På er eller annet tidspunkt i løpet av det første døgnet blir det roligere. Det blir jo tomt. 

Anonymkode: df658...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...