Gå til innhold

GI MEG STYRKE TIL Å GÅ NED I VEKT!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen klarer å holde seg til kun lørdagsgodt og andre ikke, du får prøve deg frem litt :)

Anonymkode: 431cb...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jo "lov" til å spise hva du vil hver dag, men det er jo også et valg du tar. Man blir ikke mindre tjukk av å spise snop lørdag sammenlignet med å spise det på onsdag. Desverre. Jeg måtte jobbe med holdningene mine før jeg gikk ned i vekt. Dette med "å få lov til".... Gikk lenge og følte at jeg gikk glipp av masse og veltet meg i selvmedlidenhet. Kom til en erkjennelse om at JA du kan spise hva du vil men da må du bare godta å være tjukke og slutte og klage på det. Min kropp, mitt ansvar... Også lørdag, søndag, i bursdager, på hytteturer osv. Det hjalp. Ja, og et hus fullstendig tømt for søtt. Da er det få muligheter selv om man får et anfall på kveldstid ;)

Anonymkode: 0983c...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lav impulskontroll. Dreier seg knapt om mat i det hele tatt. Du vet hvor kaloriene ligger. Du klarer bare ikke å la være. Psykologisk.

Anonymkode: ac34b...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svak sjæl. Sitter nå i sofaen hjemme. Nettopp kommet hjem etter fredagspils med jobb. Drukket mssse alkohol og nå fråtser jeg innpå med pottgull. 😳😳😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tired mama skrev:

Jeg er svak sjæl. Sitter nå i sofaen hjemme. Nettopp kommet hjem etter fredagspils med jobb. Drukket mssse alkohol og nå fråtser jeg innpå med pottgull. 😳😳😳

Gjør det samme jeg, men bmi er på stell. Langhelg FFS.

Anonymkode: ac34b...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...