Gå til innhold

GI MEG STYRKE TIL Å GÅ NED I VEKT!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg spiser så mye sjokolade og drikker på litersvis med brus i uka 😲

Så tenker jeg: NÅ skal jeg slutte. Det funker...

.. helt til barna er i seng. Da er det fram med sjokolade og brus. Når søtsuget er borte får jeg dårlig samvittighet. Aaaaahhh... å vekta? 😲

Jeg er så svak!!!

Anonymkode: fc1fb...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn et antrekk du liker veldig godt, klær du kunne ønske du kunne gå i men føler deg for stor til å kjøpe. Print ut bildet og heng det på kjøleskapet.

Hver gang du får lyst på noe godt skal du gå på badet og ta av deg genseren isteden, se på deg selv i speilet før du går på kjøkkenet.

Ikke handle inn sjokolade og brus. Ha isvann, farris e.l. i kjøleskapet og handle inn blåbær, jordbær e.l. som du kan knaske på om nøden blir altfor stor.

Se på alle disse bildene og bli motivert

https://www.google.no/search?q=weight+loss+before+and+after&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiSlabkvsXTAhVqJJoKHeTQBI0Q_AUICigB&biw=1366&bih=662

Anonymkode: cd9f7...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller meld deg på Grete Roede kurs, evt lavkarbo kurs eller kva som helst (må vere nokonlunde seriøst selfølgeleg). Det funkar iallefall for meg, sjølv om eg hadde greidd veldig godt å finne ut kva eg skulle ete og ikkje ete på eiga hand, så forpliktar det litt meir når ein går på kurs. Dessutan kostar det pengar og då kan ein ikkje berre jukse seg unna, eg likar iallefall ikkje å sløse. 

Anonymkode: 379ca...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Finn et antrekk du liker veldig godt, klær du kunne ønske du kunne gå i men føler deg for stor til å kjøpe. Print ut bildet og heng det på kjøleskapet.

Hver gang du får lyst på noe godt skal du gå på badet og ta av deg genseren isteden, se på deg selv i speilet før du går på kjøkkenet.

Ikke handle inn sjokolade og brus. Ha isvann, farris e.l. i kjøleskapet og handle inn blåbær, jordbær e.l. som du kan knaske på om nøden blir altfor stor.

Se på alle disse bildene og bli motivert

https://www.google.no/search?q=weight+loss+before+and+after&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiSlabkvsXTAhVqJJoKHeTQBI0Q_AUICigB&biw=1366&bih=662

Anonymkode: cd9f7...95c

Der var det mange motiverende bilder :)

Anonymkode: 2c688...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis nok og spis slik at du holder blodsukkeret ditt stabilt fra morgenen av, da får du ikke det søtsuget på kvelden.

Og på kvelden, spis oppkuttede grønnsaker og ha håndarbeid i hendene, hjelper på den vanespisingen.

Anonymkode: d4d7a...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå laget meg en utfordring på ha godte stopp i 60 dager. Spiser alt for masse godteri og snop. Er nå på dag 8. Det jeg har gjort først kastet jeg alt av godteri som lå hjemme. Så handlet jeg inn frukt, hver dag jeg har klart skriver jeg ned i bok og noterer meg noen motiverende ord. Melder søtsugen seg tar jeg noe frukt. Så har jeg også en lapp i på speilet som det står "Du er rå og du klarer alt du vil klare" Det er mitt tips, fungert så langt for meg og jeg har klart å holde meg unna når mannen har handlet godt. Det er hardt men jeg vet du også klarer det. 

Anonymkode: 17537...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar alle sammen 😁 i dag har jeg frukt i matboksen istedet for kjeks 👍

Anonymkode: fc1fb...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har nå laget meg en utfordring på ha godte stopp i 60 dager. Spiser alt for masse godteri og snop. Er nå på dag 8. Det jeg har gjort først kastet jeg alt av godteri som lå hjemme. Så handlet jeg inn frukt, hver dag jeg har klart skriver jeg ned i bok og noterer meg noen motiverende ord. Melder søtsugen seg tar jeg noe frukt. Så har jeg også en lapp i på speilet som det står "Du er rå og du klarer alt du vil klare" Det er mitt tips, fungert så langt for meg og jeg har klart å holde meg unna når mannen har handlet godt. Det er hardt men jeg vet du også klarer det. 

Anonymkode: 17537...3ec

Hvorfor ha et slikt mål? Hvorfor 60 dager? Det er jo ingen poeng i det mener jeg. Jeg har gjort det samme som deg, men jeg koser meg på lørdag. 

Det er viktig å kunne ha noe å se frem til i uken føler jeg.

Mener ikke dette svaret som kritikk eller noe slikt, bare lurer på hvor 60 dager kommer ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ann Christin skrev:

Greier hu her det burde vi alle greie det :nigo:
 

 

Det der er helt utrolig, hun ser ut som en helt anna dame. Men jeg synes det var et dårlig før-bilde, hun var da mye større enn det?

Anonymkode: 2c688...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eliseflisa skrev:

Hvorfor ha et slikt mål? Hvorfor 60 dager? Det er jo ingen poeng i det mener jeg. Jeg har gjort det samme som deg, men jeg koser meg på lørdag. 

Det er viktig å kunne ha noe å se frem til i uken føler jeg.

Mener ikke dette svaret som kritikk eller noe slikt, bare lurer på hvor 60 dager kommer ifra?

Først var egentlig planen å kunne kose meg på lørdager men problemet mitt var at jeg klarte ikke holde meg til kun lørdager, det ble plutselig fredager, søndager. Spesielt om jeg da i uka var på besøk hos noen som tilbydde meg noe slik klarte jeg ikke la vær. Så jeg fant ut det var lettere for meg å bare skulle kutte ut. Følte også folk tar mer hensyn når man har helt godte stopp enn når jeg sier at jeg bare prøver å kose meg med slik på lørdager, da er liksom greit å kunne bytte litt på hvilke dager så blir alt bare rot. 

Grunnen til akkurat 60 dager er at jeg egentlig sa 30 dager men jeg følte jeg skulle klare mer enn det, så da ble 60 dager. Jeg vil bevise for meg selv at jeg faktisk kan klare å leve 60 dager uten. Så håper jeg at når jeg har klart det, skal også klare å kun holde meg til en dag i uken. 

Anonymkode: 17537...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke gjøre som meg? Pådra deg allergiutløst angioødem og hyperallergier.

Da kan du ikke spise en forbasket dritt :) Og raser ned i vekt! 

Finn noe du ikke tåler, spis det, få en alvorlig reaksjon som setter igang hele greiene. Svært effektivt.

Anonymkode: 8a8da...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har jeg spist middag og har lyst på noe søtt. Veldig lyst på! 😣

Anonymkode: fc1fb...fb2

Vil tro det er fordi lunsjen din, som bare bestod av frukt, ikke holder blodsukkeret ditt stabilt. Du må spise fullverdige måltider som holder blodsukkeret ditt stabilt for å holde søtsuget unna!

Anonymkode: d4d7a...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå har jeg spist middag og har lyst på noe søtt. Veldig lyst på! 😣

Anonymkode: fc1fb...fb2

Da spiser du en gulrot

Anonymkode: 2c688...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå har jeg spist middag og har lyst på noe søtt. Veldig lyst på! 😣

Anonymkode: fc1fb...fb2

Blåbær, jordbær og bringebær med litt vaniljekesam

Anonymkode: cd9f7...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har godter i hus kan du ikke spise det. Slutt å kjøpe inn drittmat for å ha det stående.

Kjør på tipset med ei gulrot eller fem. Noen gang må det et eple til. Av og til en banan 😨

Anonymkode: ce9c6...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da spiser du en gulrot

Anonymkode: 2c688...1d3

Og drikk eit glas vatn. Viss ikkje det hjelper heller går du å gjer noko anna. Mål huset eller brett ihop kle. Same kva, det går tankane vekk frå sukkeret 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag deg en kopp med varm drikke, te eller kaffe. 

Lag en is av frossen banan, frosne bringebær og avokado. 

Ta klesvasken..

Anonymkode: 76228...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips alle sammen. 

Gulrot er spist og drikker nå vann med isbiter 🙈 Men det er vel lov å kose seg med noe godt på lørdager vel...?

Anonymkode: fc1fb...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Takk for tips alle sammen. 

Gulrot er spist og drikker nå vann med isbiter 🙈 Men det er vel lov å kose seg med noe godt på lørdager vel...?

Anonymkode: fc1fb...fb2

Huset er støvsugd btw...

Hi

Anonymkode: fc1fb...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det der er helt utrolig, hun ser ut som en helt anna dame. Men jeg synes det var et dårlig før-bilde, hun var da mye større enn det?

Anonymkode: 2c688...1d3

Men hun har jo tatt slankeoperasjon. Det er forskjell på hva som kreves etter en operasjon og hvordan det er å slanke seg uten.

Anonymkode: bf110...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tips alle sammen. 

Gulrot er spist og drikker nå vann med isbiter 🙈 Men det er vel lov å kose seg med noe godt på lørdager vel...?

Anonymkode: fc1fb...fb2

Jeg ville ikke gjort det, da mater du sukkersuget

Anonymkode: 2c688...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men hun har jo tatt slankeoperasjon. Det er forskjell på hva som kreves etter en operasjon og hvordan det er å slanke seg uten.

Anonymkode: bf110...c76

Ehh, hva har det med før-bildet å gjøre???

Anonymkode: 2c688...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...