Gå til innhold

Gått til husarbeidstreik


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er lei av å vær den eneste som gjer noe i forhold til rydding,  vasking, støvsuging, klesvasking etc inne og sa til mannen at nå gjer eg ingenting før han begynner å bidra? Hva tenker dere om det? Jeg vil at han skal se at slike ting ikke blir gjort av seg selv. Jeg bidrar og litt ute i forhold til vask av bil, soping av trapp og luking. 

Anonymkode: ed56b...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror dere det virker?

Anonymkode: ed56b...a13

Om å ikke gjøre husarbeid "virker"? Er mannen din så lite intelligent at han må se huset gro ned i møkk for å forstå at husarbeid er nødvendig?

Kan dere ikke snakke sammen?

Da mannen min og jeg flyttet sammen synes jeg han bidro lite med husarbeid. Vi ble enige om at vi begge bidrar i huset til det er rent, ryddig, klesvask fullført, plen klippet osv. Så kan begge trene, leke, se TV+++

Selvsagt mange unntak, om én jobber sent, er syk, følger barn på fritidsaktiviteter el. l. så rydder den andre. Men det er likevel et fint grunnprinsipp at vi drar lasset sammen, og slapper av sammen!

Anonymkode: 41a05...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tror dere det virker?

Anonymkode: ed56b...a13

Om du har en normalt oppegående og ansvarsfull mann som har respekt for deg og ønsker å beholde familien sin - ja.

Om han er gjennomført lat og egoistisk og tror han er så sikker på deg at det ikke spiller noen rolle hva han gjør og ikke gjør - nei.

Anonymkode: 9298c...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...