Gå til innhold

Da barnefar ikke vil beholde barnet. Trenger sårt tips her


Kris92

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg å min samboer har vært sammen i 5 år og har det veldig bra sammen. Nylig fant jeg ut at jeg er gravid. Han vil absolutt at vi skal ta en abort og er kjempe redd for å få barn. Han sier han ikke kan tvinge meg til en abort, men han syns ikke et barn passer nå og han har rett å slett ikke lyst på barn. Jeg er for å beholde barnet, da en abort skremmer livet av meg og virker helt uaktuelt. Åssen skal vi løse dette? 

Endret av Kris92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kjempeskummelt å få barn når man ikke vet hva man går til. Mange blir aldri klar for å få barn. Hvordan ser forholdet deres ut ellers, har dere stabil økonomi? familie rundt dere?

Hvis ting ligger til rette for et barn, at det "bare ikke passer nå", så ser jeg ikke noen grunn til å ta abort.

Om du tar abort mot din vilje, så er det stor fare for at forholdet deres ryker. En abort kan være psykisk belastende enten den er selvvalgt eller skjer spontant.

Det er bare dere som kan bestemme hvordan dere vil løse det, men jeg foreslår at dere prater med noen utenfor, har du en mor, en søster el.l? eller har mannen det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...