Gå til innhold

Hurra! :)


Togepi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Blomsten:) skrev:

Jeg har ca 12. Januar:)

ca 7.januar tror jeg. men KAN og være 31.desember :P så jeg er litt midt i mellom. hehe :) snoker foreløpig litt i begge gruppene :D hehehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak svak svak strek i dag. Men strek er vel strek er det ikke? For var ingen strek i det hele tatt i går :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klar positiv test i dag! :D (Den digitale, så ingen rom for tolkning). Menstermin blir 13. januar. :D:D:D:D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har testet positivt i en uke... klarer ikke helt å tro det ... 😅 Aner ikke termin.. men tror ikke 13.januar er for langt unna... 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Perler skrev:

Har testet positivt i en uke... klarer ikke helt å tro det ... 😅 Aner ikke termin.. men tror ikke 13.januar er for langt unna... 🙈 


Gratulerer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2017 den 15.06, Svimmla skrev:

Ikke vært aktiv her overhodet, men drister meg inn med termin 5-13 januar:strix:

Har ikke vert aktiv her jeg heller. Så du er ikke alene om å ha "sneket" deg inn 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere 😄 Termin er vel ca. 7 januar.. Håper jeg kommer meg dit siden jeg har hatt 4 sa/ma på rad (fant en internettside der det sto at det er mellom 0-5% sjanse for at det går bra i mitt tilfelle). Men håper likevel ❤️

Endret av lissjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, lissjenta skrev:

Hei dere 😄 Termin er vel ca. 7 januar.. Håper jeg kommer meg dit siden jeg har hatt 4 sa/ma på rad (fant en internettside der det sto at det er mellom 0-5% sjanse for at det går bra i mitt tilfelle). Men håper likevel ❤️

Vi krysser alt vi har for deg! (Nå kan vi jo krøsse beina og;) )
<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...