Gå til innhold

Mai 2017 <3


Sofapute

Anbefalte innlegg

5 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Det er så gøy at det har klaffet for dere, altså! 😃😃 Håper vi kan slå følge sammen utover høsten og vinteren 🙈 Jeg har absolutt ingen symptomer, men det er kanskje litt tidlig? 7/8 dpo i dag. 

Ingen symptomer er like godt tegn som masse symptomer foreløpig! Ifølge dr. Google fester egget seg rundt 6-7 dpo, så ingen grunn til at du skal ha symptomer ennå 😉 Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Det er så gøy at det har klaffet for dere, altså! 😃😃 Håper vi kan slå følge sammen utover høsten og vinteren 🙈 Jeg har absolutt ingen symptomer, men det er kanskje litt tidlig? 7/8 dpo i dag. 

Ja, vi er så glade og ikke minst litt sjokkert selv ☺️😆 Tok en ny test i går, helt panikk da den var svakere enn forventet... fin og veldig tydelig strek da, men ikke sterkere enn gårdagens..så nå har mannen gitt med testeforbud frem til onsdag når Spiren skal få bilde av en digitaltest med 2 glade tryner på epost! 🙌🏻

Man burde vel egentlig stoppe å teste når man har fått en helt klar positiv test, men det er enklere sagt enn gjort 😂 

Åh, det hadde vært skikkelig gøy om vi kunne fulgt hverandre fremover - håper virkelig det jeg også!! ❤️🤞🏼 

Jeg kjente absolutt ingen ting rundt de dagen, hadde den blødningen dagen etter innsett men ingen smerter... Kjenner fortsatt absolutt ingen ting, men når jeg hoster eller nyser kan det stikke godt nede i magen 😎

Når har du testdato? Klarer du å vente til da? 🙊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, J'espere skrev:

Ingen symptomer er like godt tegn som masse symptomer foreløpig! Ifølge dr. Google fester egget seg rundt 6-7 dpo, så ingen grunn til at du skal ha symptomer ennå 😉 Krysser fingrene for deg!

Når tenker du at symptomer skal melde seg? Kommer de sakte men sikkert eller er det bare BOoom 🙄  Er 4+1 i dag og kjenner absolutt ingen ting, men er nok fortsatt veldig tidlig da... ☺️ Er formen din grei?  

Dr. Google btw ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, KatjaBB skrev:

Når tenker du at symptomer skal melde seg? Kommer de sakte men sikkert eller er det bare BOoom 🙄  Er 4+1 i dag og kjenner absolutt ingen ting, men er nok fortsatt veldig tidlig da... ☺️ Er formen din grei?  

Dr. Google btw ❤️

Tror det er individuelt ☺️ Men i følge legene er det først fra ikm man KAN kjenne noe særlig. Tror ikke det er vanlig å kjenne så mye før etter en uke .. Jeg har hatt mensmurringer i korsryggen før ikm både når jeg har vært gravid og når forsøk har vært negativt, men både i forrige og dette svangerskapet har jeg kjent press i nedre del av magen ca fra 4+5 eller noe? Kvalme, trøtthet, ømme bryst etc har kommet snikende, først slutten av forrige uke jeg begynte å kjenne noe av det (er i dag 6+1). Forrige gang jeg var gravid husker jeg at jeg var ganske sliten, trøtt og kvalm fra uke 7 (altså 6+0 - 6+6), men det ble virkelig ille uke 8 og 9 - da var jeg sykemeldt.

Helt sykt stressende å gå og kjenne etter, gjør det selv hele tiden. Deilig å merke den etterlengtede kvalmen, er vondt men man føler seg hvertfall gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, KatjaBB skrev:

Når tenker du at symptomer skal melde seg? Kommer de sakte men sikkert eller er det bare BOoom 🙄  Er 4+1 i dag og kjenner absolutt ingen ting, men er nok fortsatt veldig tidlig da... ☺️ Er formen din grei?  

Dr. Google btw ❤️

Er forresten veldig mange som ikke har noen særlig symptomer og! Trenger ikke bety at noe er galt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testdato 27. 🙈 Det klør i fingrene allerede, men vet ikke om jeg tør å hive meg på teste-kjøret riktig enda 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.6.2017 den 4.05, J'espere skrev:

Ingen symptomer er like godt tegn som masse symptomer foreløpig! Ifølge dr. Google fester egget seg rundt 6-7 dpo, så ingen grunn til at du skal ha symptomer ennå 😉 Krysser fingrene for deg!

Tusen takk! 😃 Det krysses det som krysses kan her også 🤞😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Jeg har testdato 27. 🙈 Det klør i fingrene allerede, men vet ikke om jeg tør å hive meg på teste-kjøret riktig enda 🙈

Ah så spennende!!! ☺️☺️ Hold oss oppdatert hvis du starter litt før da 😎

Absolutt ingen tvil her lenger iallefall ❤️😍

IMG_4164.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, KatjaBB skrev:

Ah så spennende!!! ☺️☺️ Hold oss oppdatert hvis du starter litt før da 😎

Absolutt ingen tvil her lenger iallefall ❤️😍

IMG_4164.JPG

Gratulere 💝 så kjekt å se noen som får positive tester😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, KatjaBB skrev:

Ah så spennende!!! ☺️☺️ Hold oss oppdatert hvis du starter litt før da 😎

Absolutt ingen tvil her lenger iallefall ❤️😍

IMG_4164.JPG

😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, KatjaBB skrev:

Ah så spennende!!! ☺️☺️ Hold oss oppdatert hvis du starter litt før da 😎

Absolutt ingen tvil her lenger iallefall ❤️😍

IMG_4164.JPG

Så gøy å se progresjon! Hvor langt er du nå? Jeg er 6+3 i dag! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, J'espere skrev:

Så gøy å se progresjon! Hvor langt er du nå? Jeg er 6+3 i dag! ❤️

Appen Preglife sier 4+3 ❤️ Herlighet så glad jeg er!! Snakket nettopp med mamma på telefonen og fortalte nyheten - stor stemning og mye tårer! ☺️ Hun kunne fortelle at i sine 3 svangerskap jobbet hun fullt ut og merket absolutt ingen ting av kvalme eller andre plager... Litt trett på nr. 2 og bekkenløsning på nr. 3 ellers tipp topp - åh så jeg håper det er arvelig!! 🤞🏼☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, KatjaBB skrev:

Appen Preglife sier 4+3 ❤️ Herlighet så glad jeg er!! Snakket nettopp med mamma på telefonen og fortalte nyheten - stor stemning og mye tårer! ☺️ Hun kunne fortelle at i sine 3 svangerskap jobbet hun fullt ut og merket absolutt ingen ting av kvalme eller andre plager... Litt trett på nr. 2 og bekkenløsning på nr. 3 ellers tipp topp - åh så jeg håper det er arvelig!! 🤞🏼☺️

Så koselig! Er så stas å fortelle! ❤️ Krysser fingrene for at det er arvelig ja!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satte Ovitrelle-sprøyten fredag 9. juni kl. 22. Kan den fortsatt være i systemet? Har ikke testedato før på mandag, så jeg stoler ikke på testen. Det er jo alt for tidlig med utslag nå? Det kom også pittelitt rosa utflod når jeg tørket meg på do nå nettopp. Føler meg helt apatisk 😳

IMG_4200.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Jeg satte Ovitrelle-sprøyten fredag 9. juni kl. 22. Kan den fortsatt være i systemet? Har ikke testedato før på mandag, så jeg stoler ikke på testen. Det er jo alt for tidlig med utslag nå? Det kom også pittelitt rosa utflod når jeg tørket meg på do nå nettopp. Føler meg helt apatisk 😳

IMG_4200.JPG

Den er nok positiv. 

Jeg satte Ovitrelle dagen før deg, og jeg har tester positivt i et par dager allerede. 

Jeg hadde noen dager med helt blanke tester før det ble positivt igjen😊

Anonymkode: d10bf...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den er nok positiv. 

Jeg satte Ovitrelle dagen før deg, og jeg har tester positivt i et par dager allerede. 

Jeg hadde noen dager med helt blanke tester før det ble positivt igjen😊

Anonymkode: d10bf...f32

Det var betryggende å høre 😊 Jeg skal ta en ny test i morgen tidlig for å se om streken blir svakere/sterkere. Håper så inderlig det har klaffet nå 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Jeg satte Ovitrelle-sprøyten fredag 9. juni kl. 22. Kan den fortsatt være i systemet? Har ikke testedato før på mandag, så jeg stoler ikke på testen. Det er jo alt for tidlig med utslag nå? Det kom også pittelitt rosa utflod når jeg tørket meg på do nå nettopp. Føler meg helt apatisk 😳

IMG_4200.JPG

Jeg tror også den er positiv! Gratulerer 💖 Hvis du satte ovitrelle for 13 dager siden så er du vel 11 dpo i dag? Tror ikke det er altfor tidlig for positiv test ☺️👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Det var betryggende å høre 😊 Jeg skal ta en ny test i morgen tidlig for å se om streken blir svakere/sterkere. Håper så inderlig det har klaffet nå 🤞

Dette er mine tester fra i dag😊

IMG_1245.JPG

Anonymkode: d10bf...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, J'espere skrev:

Jeg tror også den er positiv! Gratulerer 💖 Hvis du satte ovitrelle for 13 dager siden så er du vel 11 dpo i dag? Tror ikke det er altfor tidlig for positiv test ☺️👍🏻

Takk! 😍 Jeg tuller så fælt med dagene for tiden. Jeg har testdato den 27., som da blir på mandag den 26. siden jeg er i USA, jeg er 10dpo her og 11dpo i Norge, og skjønner ikke hvorfor jeg har testdato den 27., når uttaket var den 11. og innsettet den 12. Haha! 😂 Det er bare surr 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er mine tester fra i dag😊

IMG_1245.JPG

Anonymkode: d10bf...f32

Så gøy! 😃 Grattis 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er mine tester fra i dag😊

IMG_1245.JPG

Anonymkode: d10bf...f32

Så gøy, gratulerer! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Jeg satte Ovitrelle-sprøyten fredag 9. juni kl. 22. Kan den fortsatt være i systemet? Har ikke testedato før på mandag, så jeg stoler ikke på testen. Det er jo alt for tidlig med utslag nå? Det kom også pittelitt rosa utflod når jeg tørket meg på do nå nettopp. Føler meg helt apatisk 😳

IMG_4200.JPG

🎉😍🎉 

sprøyten er nok helt sikkert ute av systemet nå!!! 😀  jeg testet positiv 10 dpo så synes ikke det et for tidlig jeg nei, du er vel 11 dpo nå så? ❤️ ÅH - så glad jeg ble nå!! ☺️☺️ 

Jeg har ofte hatt litt rosa utflod, dette er nok helt sikkert pga Lutinus'en 👍🏼

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er mine tester fra i dag😊

IMG_1245.JPG

Anonymkode: d10bf...f32

Gratulerer så mye ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, KatjaBB skrev:

🎉😍🎉 

sprøyten er nok helt sikkert ute av systemet nå!!! 😀  jeg testet positiv 10 dpo så synes ikke det et for tidlig jeg nei, du er vel 11 dpo nå så? ❤️ ÅH - så glad jeg ble nå!! ☺️☺️ 

Jeg har ofte hatt litt rosa utflod, dette er nok helt sikkert pga Lutinus'en 👍🏼

 

Jeg håper så sykt at testen stemmer! 😍 Jeg testet positivt nå også (morgen i USA), og testen er hverken svakere eller sterkere. Huff, jeg angrer så fælt egentlig på at jeg har testet 😅 Tenker at det er alt for tidlig for min kropp å få positive tester nå 😅 Ny test i morgen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...