Gå til innhold

Barnetrygd på fredag...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg stresser litt med om at barnetrygden kommer på fredag morgen eller ettermiddag? 

Har SPV... 

 

Anonymkode: cb1d0...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk den idag merkelig nok. Men kun for ett barn(har to). Så denne mnd har de rotet.

Anonymkode: 45d27...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker siste frist er fredag. For de utbetaler ikke lørdag og søndag. 

Anonymkode: a68bc...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hvor lite man har, kommer det uforutsette regninger. Det må også settes til side for disse. Om ikke i gode dager, så i de mindre dårlige. Disse postene må kunne unngås ved å disponere de pengene som er til rådighet, uansett hvor mye eller lite.

Anonymkode: 8c406...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig streng med meg selv etter  at jeg var rotete med økonomien, det tok meg nesten to år å rydde opp og  få kredittkortene på null,  få jobbet opp buffer og sparing . Jeg  bruker i dag ikke kreditt kortene uten om på ferie,  jeg bruker ikke av spare og buferpengene. 

Regningene blir trekt og det vi sitter igjenn med  skal holde til neste lønn. 

Nå er jeg rimelig blakk, har hatt  bursdagselskap og det har gått mer penger enn  planlagt. I går kveld stod det 380 kr på brukskonto min  men vi har middag og mat  frem til søndag. 

 Ja heg har kort og penger på konto men  De brukes ikke til slike hverdagslige ting. Det er krisepenger som skal brukes  om  ting går i stykker , vi plutselig må reise i begravelser, tannlege om akutt osv osv. De brukes ikke for at jeg finner en bukse på salg. 

 

jeg bruker det jeg har og derfor skal det bli godt å få inn barnetrygd. 

 

Vi er alle veldig forskjellige og har ulike behov.  Du/deg/dere/vi trenger ikke dømme andre  for at de ikke gjør  som deg. 

 

 

Anonymkode: 7784f...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uansett hvor lite man har, kommer det uforutsette regninger. Det må også settes til side for disse. Om ikke i gode dager, så i de mindre dårlige. Disse postene må kunne unngås ved å disponere de pengene som er til rådighet, uansett hvor mye eller lite.

Anonymkode: 8c406...9b0

Når man har lite eller mindre med penger kan man disponere det lille man har utrolig bra og likevel komme til kort. Jeg ser det ofte i min jobb at folk som har lite med penger også ofte er flinkere fordi de lærer seg mange triks for å snu på krona. Men til slutt er det ikke flere penger å disponere. Uansett hvor flink man er til å disponere.

Jeg tror man skal være forsiktig med å sette seg å hesten og si noe om hvordan folk disponerer pengene sine uten at man vet noe mer enn at vedkommende er blakk.

Anonymkode: d7b71...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uansett hvor lite man har, kommer det uforutsette regninger. Det må også settes til side for disse. Om ikke i gode dager, så i de mindre dårlige. Disse postene må kunne unngås ved å disponere de pengene som er til rådighet, uansett hvor mye eller lite.

Anonymkode: 8c406...9b0

Hvorfor bryr du deg? Du kan bare hoppe over tråden. 

Anonymkode: d0153...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når man har lite eller mindre med penger kan man disponere det lille man har utrolig bra og likevel komme til kort. Jeg ser det ofte i min jobb at folk som har lite med penger også ofte er flinkere fordi de lærer seg mange triks for å snu på krona. Men til slutt er det ikke flere penger å disponere. Uansett hvor flink man er til å disponere.

Jeg tror man skal være forsiktig med å sette seg å hesten og si noe om hvordan folk disponerer pengene sine uten at man vet noe mer enn at vedkommende er blakk.

Anonymkode: d7b71...d31

Jeg er så enig.  

 Jeg  jobber på barneskole,   Og vi ser  forskjell på "kvaliteten" på matpakkene  når det er  slutten av  Mnd, hos  mange av barna.

Anonymkode: 7784f...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uansett hvor lite man har, kommer det uforutsette regninger. Det må også settes til side for disse. Om ikke i gode dager, så i de mindre dårlige. Disse postene må kunne unngås ved å disponere de pengene som er til rådighet, uansett hvor mye eller lite.

Anonymkode: 8c406...9b0

Mannen min får ikke lønn denne måneden  jeg går på minstesats aap. DENNE MÅNEDEN er barnetrygden avgjørende ift om vi har råd til det vi trenger eller ikke.

Anonymkode: a68bc...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er så enig.  

 Jeg  jobber på barneskole,   Og vi ser  forskjell på "kvaliteten" på matpakkene  når det er  slutten av  Mnd, hos  mange av barna.

Anonymkode: 7784f...f20

Mon tro hva bhg tenker. Her er det brødskiver hver dag uavhengig av hvor mye penger som står på kontoen... ser ingen grunn til å lage fancy matpakker når det viktigste er at ungene blir mette. 

Anonymkode: a68bc...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...