Gå til innhold

Vendela og Petter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De ser ut som koselig par. Men helt ærlighet så jeg ikke den komme at de 2 skulle ende opp sammen. 

Anonymkode: b6550...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men er de sammen da? Har de bekreftet dette? Jeg synes det er så merkelig, men Vendela er kanskje litt enkel? Altså ikke noe negativt om verken Petter eller henne, men alt som er sagt og gjort siden Petter kom i rampelyset er vel ikke akkurat materiale for en moden dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det MÅ da være et PR- stunt?

Men hva med kjendisfarmen sesong 2, når kommer den på TV?

Anonymkode: 22a99...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Marriet skrev:

Men er de sammen da? Har de bekreftet dette? Jeg synes det er så merkelig, men Vendela er kanskje litt enkel? Altså ikke noe negativt om verken Petter eller henne, men alt som er sagt og gjort siden Petter kom i rampelyset er vel ikke akkurat materiale for en moden dame?

Er det ikke bare tull da? Det må jo være det.

Anonymkode: 39bc2...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke mye tull over tafsingen og kliningen på lørdag hvertfall. De var åpenbart mer enn venner. Jeg holder hverfall ikke mine venner i hånden og kysser dem lidenskapelig gjennom en hel kveld.

Anonymkode: dc01a...970

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mer enn 13 år mellom dem. Ingen hadde brydd seg om det var en 37 år gammel kvinne og 50 år gammel mann. Hun holder seg fantastisk godt, og de begge virker koselige mennesker.

Anonymkode: 92c1f...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke mer enn 13 år mellom dem. Ingen hadde brydd seg om det var en 37 år gammel kvinne og 50 år gammel mann. Hun holder seg fantastisk godt, og de begge virker koselige mennesker.

Anonymkode: 92c1f...bb2

Nå er det vel ikke først og fremst aldersforskjellen som skurrer her. Det er hvert fall ikke min første tanke, eller inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner Petter personlig og skjønner godt at Vendela har falt pladask. Makan til god, morsom, pålitelig og trofast mann skal man lete lenge etter.

Anonymkode: 48e56...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hyggelig for dem. Av det jeg hører fra Petter på radio, så virker det som om han liker å prate om å ha ligget rundt ganske så mye. Synes ikke det er så sjarmis, men det er bryr kanskje ikke Vendela seg om. What ever makes you happy.

Anonymkode: 23bde...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26/04/2017 den 17.45, Anonym bruker skrev:

Det er ikke mer enn 13 år mellom dem. Ingen hadde brydd seg om det var en 37 år gammel kvinne og 50 år gammel mann. Hun holder seg fantastisk godt, og de begge virker koselige mennesker.

Anonymkode: 92c1f...bb2

Jeg driter i alderen til de involverte, men jeg lurer virkelig på hva Vendela ser i Petter.

Anonymkode: 24a53...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg driter i alderen til de involverte, men jeg lurer virkelig på hva Vendela ser i Petter.

Anonymkode: 24a53...509

Kjenner du Petter sjøl eller? Eller bare sitter du som et bygdedyr og dømmer utfra image og rykter?

Anonymkode: ee1a5...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjenner du Petter sjøl eller? Eller bare sitter du som et bygdedyr og dømmer utfra image og rykter?

Anonymkode: ee1a5...255

Jeg har møtt på ham flere ganger. Var også vitne til hvordan han grafset på min 18 år gamle lillesøster mens hun prøvde å ga vekk. Bygdedyr? Nei. Jeg har rett og slett bare vært et av mange vitner til ufyselig oppførsel fra den mannen.

Anonymkode: 24a53...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har møtt på ham flere ganger. Var også vitne til hvordan han grafset på min 18 år gamle lillesøster mens hun prøvde å ga vekk. Bygdedyr? Nei. Jeg har rett og slett bare vært et av mange vitner til ufyselig oppførsel fra den mannen.

Anonymkode: 24a53...509

Drøy påstand å skrive på et offentlig forum om en navngitt person. Og da sikter jeg ikke til at påstanden kan være falsk.. det har ingen betydning. Problemet her er at du sprer slik informasjon om personer som kan identifiseres. Det er ekstremt lavt.

Anonymkode: 6d598...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...