Gå til innhold

Er det egoistisk å gå fra mannen når jeg bare ikke elsker han lengre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi krangler for ingenting. Vi har forskjellige meninger om alt. Han bare kritiserer meg. Er egoistisk. Eneste nærheten han vil ha er sex.  Ber meg aldri ut, ber jeg han ut vil han ikke... han forstår ikke vitsen og sier det er dyrt. Men øl kan han handle inn uendelig av... en middag med kona ute er for mye. Vi ble sammen som 18 år. Vi har vokst fra hverandre. Jeg tar meg i å drømme om at han ikke kommer hjem fra jobb... det er jo helt sykt! Vi har små barn.... bør jeg holde ut for deres del? 😔

Anonymkode: 80620...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke snakke med han? Prøv å snu på det? Vær den som ordner opp du da.. gjør alt du skulle ønske han hadde gjort for deg. Oppfør deg og behandle han slik du ville gjort med en ny/slik da dere ble sammen.  Om du prøver å unngå krangler i stedet for å starte de/helle på bensin på bålet, så kanskje det blir bedre. Være i forkant å gjøre ditt beste. Se om det hjelper. Ta initiativ til parterapi. Om du ikke ønsker dette vil du ikke det skal ordne seg tenker jeg. En må ta initiativ også må det to til..

Anonymkode: e7f70...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke egoistisk å bryte ut dersom det har vært dårlig lenge og du ikke ser noe håp. Da er det bedre å gjøre det nå mens barna er små, fremfor når de er eldre. 

Men hvor lenge har det vært slik, har dere snakket om dette og forsøkt terapi?

Anonymkode: 32abb...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...