Gå til innhold

Er det innafor å ønske seg hva som helst til konf nå til dags eller?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Blondzilla skrev:

Det var da veldig fornuftige ønsker. Jeg fikk masse smykker til konfirmasjonen min. Bare én ting er fortsatt i bruk. Resten brukte jeg kanskje litt med en gang jeg fikk det og mesteparten har jeg aldri brukt. Når jeg ble konfirmert var det populært med noe som het sagasølv. Smykker som så ut som noe vikinggreier. Faen så stygt. 

Gi det til meg! Hehe. Jeg elsker viking greier ! 😃 foreldrene våre hadde ikke råd til å konfirmere oss barna. Men jeg fikk et par øredobber med vikingskip 😆

Anonymkode: d8836...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Blondzilla skrev:

Det var da veldig fornuftige ønsker. Jeg fikk masse smykker til konfirmasjonen min. Bare én ting er fortsatt i bruk. Resten brukte jeg kanskje litt med en gang jeg fikk det og mesteparten har jeg aldri brukt. Når jeg ble konfirmert var det populært med noe som het sagasølv. Smykker som så ut som noe vikinggreier. Faen så stygt. 

Haha det fikk jeg mye av også.. husker min favoritt var ett økseaktig anheng 😂 Helt grusomt nå

Anonymkode: 10e01...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for alle svar. Lett å se at jeg er på bærtur, så tar det til meg. Vet ikke helt hvorfor jeg tenkte at ønskene var ugreie. Kanskje fordi jeg synes hele greia med at man konfirmerer seg kristent uten å være kristen, og så får masse dyre gaver helt uten videre er litt ugreit. 

Men vi skal selvfølgelig være med å gi konfirmanten en fin dag og hun skal få noe hun ønsker seg.

Hi

Anonymkode: 213a0...041

😂😂

Hi

Anonymkode: 213a0...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for alle svar. Lett å se at jeg er på bærtur, så tar det til meg. Vet ikke helt hvorfor jeg tenkte at ønskene var ugreie. Kanskje fordi jeg synes hele greia med at man konfirmerer seg kristent uten å være kristen, og så får masse dyre gaver helt uten videre er litt ugreit. 

Men vi skal selvfølgelig være med å gi konfirmanten en fin dag og hun skal få noe hun ønsker seg.

Hi

Anonymkode: 213a0...041

Hadde det vært lettere å svelge konfirmasjon i kirken hvis hun hadde ønsket seg smykker (eller hva du nå mente da du skrev "noe man kan ha resten av livet")?

Og hvordan vet du at hun ikke er kristen?

Jeg fikk mye smykker til konfirmasjonen. Det er kun ett eneste jeg har brukt som voksen, og også det svært sjelden. De ligger i safen og jeg ser aldri på dem en gang, men jeg har dem jo. Kommer sikkert til å ha dem resten av livet, siden jeg aldri bruker dem. Men hvor mye vits det var å gi meg dem, det kan vel diskuteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darwinia:-)
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

300? Jeg dææææver

Anonymkode: 6d1bb...c0c

Det er sikkert like greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Superdolly skrev:

Hadde det vært lettere å svelge konfirmasjon i kirken hvis hun hadde ønsket seg smykker (eller hva du nå mente da du skrev "noe man kan ha resten av livet")?

Og hvordan vet du at hun ikke er kristen?

Jeg fikk mye smykker til konfirmasjonen. Det er kun ett eneste jeg har brukt som voksen, og også det svært sjelden. De ligger i safen og jeg ser aldri på dem en gang, men jeg har dem jo. Kommer sikkert til å ha dem resten av livet, siden jeg aldri bruker dem. Men hvor mye vits det var å gi meg dem, det kan vel diskuteres.

Nei det hadde det nok ikke. Uten at jeg jeg har tenkt over det så var jeg nok ikke særlig positivt innstilt i utgangspunktet. 

Hvordan jeg vet at hun ikke er kristen? Fordi jeg kjenner henne.

Anonymkode: 213a0...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Blondzilla skrev:

Det var da veldig fornuftige ønsker. Jeg fikk masse smykker til konfirmasjonen min. Bare én ting er fortsatt i bruk. Resten brukte jeg kanskje litt med en gang jeg fikk det og mesteparten har jeg aldri brukt. Når jeg ble konfirmert var det populært med noe som het sagasølv. Smykker som så ut som noe vikinggreier. Faen så stygt. 

Uff, jeg også! Masse Saga smykker som etterhvert ble grønne. Grufullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...