Gå til innhold

Tidlig ul!noen med erfaring


mammas skatter <3

Anbefalte innlegg

Mener jeg hadde el ca 24-26 mars. sex den 24. Mars. Ingen sex etter dette. Den 3 april begynte jeg å få strek på g-tester.som ble sterkere for hvær dag som gikk.  8.april 1-2 på cb. Tegna som kvalme og ømme pupper og diverse kom den 4.april.  Gyn såg en fostersekk med et foster med plomme men han var usikker på bankende hjerte. Jeg og mannen mente begge to at hjerte slo. Vanskelig å forstå gyn siden han var utenlandsk. Han mente vi var 5 uker. Fikk ny time om to uker.  Jeg selv mener jeg var over 6 uker. Ca 6+3.  Syns det var litt mye å bli satt til 5 uker. Hadde skjønt det om det var noen dager tilbake.  Noen med erfaringer???? Vart egentlig ikke noe beroliget ette ul. Håpte jo på bankende hjerte og alt såg fint ut. Men var litt fort opp i stol og ferdig. Han forklarte hva han såg men mente jeg var 5 uker og usikker på hjerteslag. Mannen spor jo legen om det var hjerte for han såg den blinkende ^greia^ som jeg såg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ligna litt på dette . Bilde lånt fra nett. Fikk ikke bilde og glemte å spørre. 

IMG_3642.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6B096913-26EB-4C22-AD8C-9024C7C29956_zps

dette er tvillingene for 5 år siden. Første er utvendig ul. De to andre er innvendig. 6+4

da skal hjerte banke, men må ha ett Ok bra apparat også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innvendig ul. Legen irritere meg kjenner jeg. For jeg og mannen såg det blinka. Han forandra jo stilling og slik å vi fortsatt såg hjertebank. Er på hovedsykehuset her. Gyn. Så regner me de har bra utstyr. Var ikke store forskjellen fra ditt bilde nr 2 da. Så syns 5 uker var litt rart. Om han da ikke bruker si del 5+4 eller noe slikt da. Litt firkjell på 5 uker og 6+3. Og ettersom jeg fikk gradvis sterkere tester og andre tegn fra 3.april og el i helga rundt 24.mars. Så blir det litt rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er veldig vanskelig å være helt sikker på str så tidlig. Du så forskjell på mine to, det var jo fordi den ene hadde festet seg høyt opp i livmoren, den andre lengere den. Så den ene plommesekken var mindre i str, samt vi fant ikke noe inni i starten. Plutselig dukket det opp. Neste uke uke 8 var begge like store. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...