Gå til innhold

Noen som har prøvd barbie-sprøyte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Den som man blir brun av allså. Eier ikke pigmenter og betakaroten funker ikke.. Noen som har prøvd og kan dele erfaringer? 

Anonymkode: e0caa...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gjør det. Du blir brun ja.. men når det er på vei bort, og eller du har tatt for mye blir man grå! Du aner ikke hva som. er i de sprøytene. Jeg tok sjansen, men angrer nå mange år etter da jeg fikk hundrevis med ekstra svarte føflekker. Skjønner ikke hva jeg tenkte med : ( Man vet ingenting om senvirkninger. Kreft osv. Og du kan få pigmenter på det hvite på øyet som aldri blir borte. Veninnen min ble full av hvite flekker i ansiktet etter soling. Fraråder deg det på det sterkeste. Vær heller bleik og få en alderdom som rynkefri;'D

Anonymkode: f3396...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke gjør det. Du blir brun ja.. men når det er på vei bort, og eller du har tatt for mye blir man grå! Du aner ikke hva som. er i de sprøytene. Jeg tok sjansen, men angrer nå mange år etter da jeg fikk hundrevis med ekstra svarte føflekker. Skjønner ikke hva jeg tenkte med : ( Man vet ingenting om senvirkninger. Kreft osv. Og du kan få pigmenter på det hvite på øyet som aldri blir borte. Veninnen min ble full av hvite flekker i ansiktet etter soling. Fraråder deg det på det sterkeste. Vær heller bleik og få en alderdom som rynkefri;'D

Anonymkode: f3396...e2c

Har egentlig bestemt meg for å prøve d. Men vil kjøpe fra sikre og ikke noe tull så jeg blir syk. 

Tenker ikke prøve det helt ut som mange gjør, men litt, så jeg får litt farge samt at det da blir lettere for meg å bli brun senere. Vet du hvor og hvor ikke det er trygt?

Var 1 mnd i syden som gravid, fortsatt ingen farge, bare litt rød.:( Er 33 nå, så nå vil jeg ha litt farge for første gang! 

Anonymkode: e0caa...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gjort det. Du har lett for å bli grå. Det er dritstygt. Jeg lover deg..da er det bedre å bli bittelitt solbrent. Og du må ta den driten hele tiden for at det skal funke.

Anonymkode: f3396...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har egentlig bestemt meg for å prøve d. Men vil kjøpe fra sikre og ikke noe tull så jeg blir syk. 

Tenker ikke prøve det helt ut som mange gjør, men litt, så jeg får litt farge samt at det da blir lettere for meg å bli brun senere. Vet du hvor og hvor ikke det er trygt?

Var 1 mnd i syden som gravid, fortsatt ingen farge, bare litt rød.:( Er 33 nå, så nå vil jeg ha litt farge for første gang! 

Anonymkode: e0caa...d39

Ingen steder er trygt å kjøpe fra siden dopet IKKE ER TRYGT! Vær så snill ikke gjør det. Har du ikke hørt om alle advarslene, alle som angrer osv? Ikke risikere helsen din for noe sånt tull!

Anonymkode: b3786...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld meg, men har du sett hvordan folk blir seende ut av den sprøyta eller? Tragisk. Det er ingen som flyr rundt og beundrer brunfargen til folk uansett. (Litt streng, men ikke vondt ment)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig tydelig at du har vært enormt heldig i livet når det viktigste for deg er å bli brun til tross for alvorlige, og potensielt dødelige, bivirkninger...

 

Takke meg til de erfaringene og vonde opplevelsene som har gitt meg mer gangsyn enn det du viser til her...

Anonymkode: 52f2a...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte det en sommer for noen år siden. Ble brun og fin, men ble kvalm og elendig av sprøytene. I tillegg fikk jeg masse føflekker som ikke er spesielt vakkert og effekten varer heller ikke lenge. Fikk også store pigmentflekker på hele lårene som jeg nå må leve med. Så dette går på tabbekvoten av dyrkjøpt lærdom. Ikke verdt det overhodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei! Skjønner at det er kjipt å være blek, er det selv. Men altså. Nå er jeg voksen og sånn er det bare. Vurderer å koste på meg litt ordentlig spraytan i sommer. Hos noen som kan det og ikke overdriver fargen. Prøv heller det :)

Anonymkode: d4b19...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er veldig tydelig at du har vært enormt heldig i livet når det viktigste for deg er å bli brun til tross for alvorlige, og potensielt dødelige, bivirkninger...

 

Takke meg til de erfaringene og vonde opplevelsene som har gitt meg mer gangsyn enn det du viser til her...

Anonymkode: 52f2a...c24

Tenkte det samme, noen har for få problemer og utfordringer i livet altså.... 

Anonymkode: 76939...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...