Gå til innhold

Hvor mye kostet ditt bryllup totalt sett?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med kjole, dress, brudepikekjoler, blomster og selskap kostet det 52 000,-. Hadde selskap med 35 gjester etter vielsen. 3 retters, 3 drikkebonger og resten betalte man selv (utenom drikke til maten, så man fikk 4 påfyll til maten, likør/cognac til kaffe og bongene). Var visst et fantastisk bra bryllup sies det. Kjipt at ekteskapet røyk 4 år etter😂

Anonymkode: 2baad...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6-7000. Det eneste som kostet noe var restaurantbesøk for oss, forloverne og partnerne deres. Vi hadde det topp! Men skjønner det ikke er noe for alle med "bare" vielse på tinghuset og ut å spise. :) 

Anonymkode: 9061e...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 10 000 bare. Giftet oss enkelt på tinghuset, hadde middag i gratis lokale med mat hentet fra catering. Ikke dyrt. Tror maten ble rundt 5000, så kom brus og to konjakkflasker fra sverige, enkel kjole til kr 600, dressen hans var gammel, sko fra skapet, frisørtime ca 1500. Litt pynt fra Ciro og Nille 😂 

Anonymkode: 904e3...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kom på ca 5000. Ringene kostet vel 3000, og resten var mat til ca 25stk. 

Giftet meg i bunad, så den hadde jeg jo, og lokalet var gratis. 

Hadde hjemmelaga koldtbordt til mat, da vi valgte å slå det sammen med barnedåp  og ha en enkel feiring. 😊

Anonymkode: bc21a...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

6-7000. Det eneste som kostet noe var restaurantbesøk for oss, forloverne og partnerne deres. Vi hadde det topp! Men skjønner det ikke er noe for alle med "bare" vielse på tinghuset og ut å spise. :) 

Anonymkode: 9061e...6fe

Vi gjorde det samme, bare at forloverne ikke hadde partnere, så vi ble 4 stk. Kom på ca 2000. :)

Anonymkode: 27fcb...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde 61 gjester til middag og fri bar hele kvelden. Alt kom på totalt ca 63K hvor mat og fotograf var de største utgiftene (21K og 16K). Brudekjole 2000, dress 4000, ringer 9000, resten er pynt, alkohol og dill. Vi kjøpte inn alkohol gjennom året - i taxfree, fikk hjelp av familie. I tillegg betalte vi ikke for ølet. 

Middag og fest ble holdt på ett moderne klubbhus, vi spiste grillbuffet og danset halve natten. Uhøytidelig middag og fest, vi hadde det supergøy og har fått mange gode tilbakemeldinger i etterkant ❤😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder på å planlegge bryllup i sommer, og ser ut som vi lander på 270 000. Litt over de andre her altså 😱 

Vi skal ha 60 gjester, hele selskapet holdes på en av byens beste restauranter. Drikke til maten + cognac inkludert, resten betaler de selv. 

Bare klær, sko, bh, hårpynt osv til oss og barna blir nesten 50 000.

Anonymkode: 44a17...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 100.000

Ca 80 gjester. Hadde eget lokale som ikke kostet noe. Feiret i 3 dager. 

Hadde råvarer til middag selv. Leide inn kokk og serveringspersonalet. Fri bar. 

Anonymkode: 8dd02...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllup i sommer. Tipper 250 000 til slutt. Men da har jeg ikke spart på noe, siden dette skal være en engangsopplevelse. Selskap på hotell med 4 retter og fri bar. Valgte kjole kun for utseende og ikke prislapp osv.

Anonymkode: 829bb...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Giftet oss i 2010. Endte på ca 80 tusen. Leide lokalet hvor vi stod for drikke og mat - leide inn kokk (bekjent av min pappa) som hadde med råvarer og lagde 4 retters middag til 30 gjester. Vielsen var humanetisk og foregikk i hagen ved lokalet. Kollegaer av meg hjalp til med servering og fikk gavekort på 1000,- i takk. Fikk handle blomster engros og venninne er blomsterdekoratør  sparte mye på bukett og pynt. Bekjent av foreldrene mine ordnet bryllupskake og tre andre kaker gratis så totalt sparte vi nok 30 tusen på "vennepriser og tjenester". 

Leide inn DJ til musikken, fotograf kostet ca 8000,-, kjole bestilt på mål fra jkdress, hår og sminke på salong så totalt brukte vi nok 18000,- på antrekk, sko,  styling etc. Mange småting dukker opp som rengjøring etter festen, pynt og dill til bordet, is, blandevann og sprit til baren mm. 

Anonymkode: b5c39...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Havnet vel på rundt 250 000

Helgebryllup på fjellet

Anonymkode: c254b...78b

Samme her 😀 Men bryllupsreisen er inkl i de 250.000 her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 000. Vi tenkte det var GALSKAP å svi av så mye penger, så vi dro på tidenes ferie i Asia i 5 uker og gifta oss på Sjømannskirka.

Anonymkode: 9166f...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 850 000🙈 Giftet oss i utlandet og betalte fly og hotell for hele følget på 30 stk. 

Anonymkode: 31cf3...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, ble det en tusenlapp da...? 😄 og jammen ble vi gift vi også 😉

Hver sin smak, har aldri hatt ønske om noe stort, men skjønner at mange har ønsker og drømmer om noe større eller storslått 😊

Anonymkode: d4365...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ca. 850 000🙈 Giftet oss i utlandet og betalte fly og hotell for hele følget på 30 stk. 

Anonymkode: 31cf3...edb

Holy !! Kjendisbryllup?!😛

Anonymkode: 11ee6...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det landet på rundt 100 000 kr. Vi fikk 50 000 av foreldrene mine og 25 000 av svigers. 

Fint lokale på en selskapsgård, med ca 50 gjester. Innleid kokk som laget 3-retters. Kaker ble laget av meg og familie. Fri bar, men det var vi som hadde handlet drikke.

Anonymkode: a6d89...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...