Gå til innhold

59 bukser .... rydderåd noen ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal rydde i klær ... kommet til buksene . Hun minste har 59 stykker .... han største ikke så ille. Men hvor mange trenger man da ?? Hilsen ei som ikke evner å holde orden i klær, men må sjerpe seg nå !!! Så tar et tema i gangen nå og ser om jeg kommer i mål. Gi meg rydde råd !!!

Anonymkode: 7fb74...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det i hovedsak er du som kjøper klærne til barna dine og det i hovedsak er du som er skyld i at din datter har 59 bukser, da trenger du hjelp. Jeg mener det helt seriøst, da bør du skaffe deg hjelp for kjøpemani!

Det vil også løse problemet med de sinnsyke mengdene klær du ikke greier å holde orden på.

Anonymkode: a851a...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. hvordan klarer du å kjøpe så mye?

Gi bort 49 av dem :) på finn. 

Anonymkode: 6caa1...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut til Fretex/loppis med

  1. alle som ikke passer
  2. alle som ikke kommer til å passe noen om et år eller to
  3. alle du ikke liker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker alt for mange av dem !! Men ja må ta grep før jeg drukner i klær . Er fullt over alt. Skal velge ut 15 hun kan beholde 

Anonymkode: 7fb74...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart det er press for de unge på klesfronten , når enkelte barn eier 59!!!! Bukser !! Det er seriøst det sykeste jeg har hørt !! Tii barn i vekstfasen 

Anonymkode: c7258...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt i perspektiv; hun kan ha på ny bukse hver dag i to mnd. før du trenger å ta en klesvask...

Synes jeg selv er alt for shoppeglad, sånn sett er det jo greit å lese slike innlegg :nigo: Jeg ga akkurat bort en IKEA-sekk med for lite tøy etter minste (alt mulig og to størrelser), det kjennes utrolig deilig å bli kvitt alt som bare tar opp plass. Har et ryddeprosjekt på gang, vi er tre stk. på 61 kvm med ett soverom for lite så noe må vekk! I tillegg selger vi det gamle huset, og jeg må rydde plass til mye som har stått lagret der de siste par årene (så kan man jo diskutere om det ikke bare er å kaste ting man har klart seg uten i to år :sjenert:). Nå venter jeg på at borettslaget skal leie kontainer, da går det siste som ikke ble gitt bort på Finn eller til loppis.

Anonymkode: 5960b...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Satt i perspektiv; hun kan ha på ny bukse hver dag i to mnd. før du trenger å ta en klesvask...

Synes jeg selv er alt for shoppeglad, sånn sett er det jo greit å lese slike innlegg :nigo: Jeg ga akkurat bort en IKEA-sekk med for lite tøy etter minste (alt mulig og to størrelser), det kjennes utrolig deilig å bli kvitt alt som bare tar opp plass. Har et ryddeprosjekt på gang, vi er tre stk. på 61 kvm med ett soverom for lite så noe må vekk! I tillegg selger vi det gamle huset, og jeg må rydde plass til mye som har stått lagret der de siste par årene (så kan man jo diskutere om det ikke bare er å kaste ting man har klart seg uten i to år :sjenert:). Nå venter jeg på at borettslaget skal leie kontainer, da går det siste som ikke ble gitt bort på Finn eller til loppis.

Anonymkode: 5960b...65d

Det er jo bare helt sykt. Ingen barn trenger 59 bukser, det er idiotisk galskap

Anonymkode: 041ea...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Liker alt for mange av dem !! Men ja må ta grep før jeg drukner i klær . Er fullt over alt. Skal velge ut 15 hun kan beholde 

Anonymkode: 7fb74...809

Hvor gammel er hun? Kan hun få være med å plukke ut de hun liker? Jeg skjønner ikke helt hvorfor du trenger hive bukser nå, hun vokser vel raskt ut av dem? Bare la være å kjøpe så mange klær fremover. Ellers er jo liksom pengene brukt på de hun har nå helt waste. Nå kan hun da i det minste bruke dem? Sikkert noen som fint kan fjernes, men å bare ha igjen 15? Hva er vitsen?

Anonymkode: 77644...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo det er ille !!! Har slitt med det lenge ....: men kjøper og kjøper .... ser jo det ikke er bra på noen måter . Hun er 9 år . Hun vil ha alle !! Men jeg må jo bare bestemme meg og få det unna . Huff altså 

Anonymkode: 7fb74...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et råd til deg. Ikke kjøp noe nytt uten samtidig å kvitte deg med noe tilsvarende.

Mannen min sa dette til ekskona si. Neste gang hun kjøpte seg nye sko, kastet hun et av hans par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nyttårs barn skrev:

Har et råd til deg. Ikke kjøp noe nytt uten samtidig å kvitte deg med noe tilsvarende.

Mannen min sa dette til ekskona si. Neste gang hun kjøpte seg nye sko, kastet hun et av hans par.

Så jævlig frekt! Hadde noen kastet mine sko hadde jeg blitt sint.

Anonymkode: 0a68b...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niåringen min har kanskje...fem-seks bukser? Vasker jo klær daglig og hun har alltid 3-4 rene bukser. Holder lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...