Gå til innhold

Dårlig på utenlandsreise, bekymringsverdig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er gravid i uke 14. Jeg har nettopp vært på en ukes utenlandsreise i forbindelse med jobb, og det ble veldig hektisk med mye gåing. Den ene dagen opplevde jeg voldsom svimmelhet og neseblod (blør aldri neseblod). De to-tre siste dagene har jeg følt meg veldig sliten, hatt mye vondt i magen, vært kvalm (har ellers ikke hatt kvalme i svangerskapet) og i dag fikk jeg hetetokt med svette, kaldsvette, hjertebank og kvalme. Det hjalp seg etterhvert, men jeg ble bekymret. Nå skal jeg hjem og slappe av noen dager, men vurderer også å ta en tur til legen for å være på den sikre siden. Noe spesielt jeg bør få sjekket? Kan jeg be om tidlig ultralyd? Er jeg bare hysterisk? Har ikke hatt noen plager hittil i svangerskapet, så når alt dette kom på en gang så blir jeg naturligvis bekymret. Mye handler sikkert om at jeg er sliten, men uansett.

Takk for svar :-)

Anonymkode: 0bbe7...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du ikke har hatt noen blødninger, så skal alt være i orden. Hvis du derimot bekymrer deg alt for mye, så kan du jo evt ta ultralyd på privatklinikk bare for å sjekke det da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...