Gå til innhold

Positiv eller skyggestrek?


bringeb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser kanskje en strek der, men jeg er ikke flink til å vurdere skyggestreker. Vent et par dager så tar du en ny test :D

Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser strek 😀 Usikker på om det er skyggestrek.

min test var som denne. Å den ble bare sterkere å sterkere!

 

lykke til😀🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig håpefull tok jeg en ny test i dag, 10 DPO, og nå ser jeg ingen strek lenger..:( Er det fortsatt håp?

IMG_0953.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes jeg ser en strek på test nr to også! Mulig det er bildet som lurer meg. Vent en dag eller to til og ta en ny test. Tror ikke håpet er ute nei! Lykke til 💕

Anonymkode: 9ec8f...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser kanskje mer ut som en strek uten farge, men ikke mist håpet. Vent litt til, så tester du igjen 😊lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok veldig gravid ja😊 Gratulerer så mye!

Min test var også slik, og hcg nivået vil stige. Du vil derfor få sterkere strek etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere sa dere så stek syns jeg jeg klarte å se selv, men nå i dag ser jeg virkelig ingentig? :/ 

Utpå dagen i går fikk jeg helt ekstreme kramper nederst i magen og det ble veldig ømt, fortsatte utover natta og har roet seg så smått nå.. vet ikke helt hva jeg skal tro om det? TR er ikke ventet før evt søndag og har aldri noe mer enn murringer dagen før, men redd det kan være det som kommer nå :( 

IMG_0959.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, vibsygirl skrev:

Hvor får du tak i disse tidlig testene? Jeg vil også teste. Og gratulerer 😁 Ser strek ❤

billige-tester.no 😊 Babyplan stav, siste test er strimmel 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk slik skyggestrek på denne testen flere ganger. Nå sist tok jeg den strimmel testen, først en skygge 8 DPO så neg 9 DPO. Testet med en vanlig fra billigtester med sensitivitet på 25 10 DPO. Negativ! Testet igjen med vanlig 11 DPO, kom opp en ultratynn strek. Ventet noen timer før jeg bestemte meg for å ta en vanlig cb som ble tydelig positiv. Tok en digital som også ble positiv gravid 1-2. Forsto ikke helt hva som foregikk med de andre testene. Men cb var mer sensetiv enn de andre.

disse er tatt samtidig🙈 Den første med morgen urin, de andre ett par timer etterpå. Tok strimmel da også, like svak.

DF9C0BA5-2577-41B0-A57E-CDEF9D89B1E6_zps

A626942C-CE7F-4114-8DC0-0283033A41EB_zps

Endret av C'est la vie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, C'est la vie skrev:

Jeg fikk slik skyggestrek på denne testen flere ganger. Nå sist tok jeg den strimmel testen, først en skygge 8 DPO så neg 9 DPO. Testet med en vanlig fra billigtester med sensitivitet på 25 10 DPO. Negativ! Testet igjen med vanlig 11 DPO, kom opp en ultratynn strek. Ventet noen timer før jeg bestemte meg for å ta en vanlig cb som ble tydelig positiv. Tok en digital som også ble positiv gravid 1-2. Forsto ikke helt hva som foregikk med de andre testene. Men cb var mer sensetiv enn de andre.

disse er tatt samtidig🙈 Den første med morgen urin, de andre ett par timer etterpå. Tok strimmel da også, like svak.

DF9C0BA5-2577-41B0-A57E-CDEF9D89B1E6_zps

A626942C-CE7F-4114-8DC0-0283033A41EB_zps

Oi, såpass! 😳 Tror jammen jeg skal svi av en CB test nærmere helgen jeg da, så får jeg bare krysse fingrene alt jeg kan så lenge...🤞🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva tenker dere om disse ? 😳 Er det i hodet mitt ?? 

IMG_9492.JPG

IMG_9493.JPG

Anonymkode: e9570...870

Positiv😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mamma2013.2015 skrev:

Positiv😀😀

Skjønner ikke hvorfor jeg blei posta som anonym 🙈 Tuller du ??? Ser du det også ? Herreguuuuuud !!!! ❤️ Men, jeg er jo bare ca 7-8 dpo 😳 Tenk om det bare er kjemisk ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja;-) testen min var ikke my mer visende en denne det heller👍🏽 Nå er gutten 2 år😀

Håper det ikke er skyggestrek å at du faktisk er gravid:-) 

min var sånn 9 dpo 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mamma2013.2015 skrev:

Ja;-) testen min var ikke my mer visende en denne det heller👍🏽 Nå er gutten 2 år😀

Håper det ikke er skyggestrek å at du faktisk er gravid:-) 

min var sånn 9 dpo 😀

*håååååper* syns jeg kan huske at testen var sånn når jeg ble gravid med gutten vår også, men er jo over 4 år siden så husker ikke helt 🙈 Får bare teste igjen i morgen, bestilt 25 stk som ligger å venter på badet :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, DesireG skrev:

*håååååper* syns jeg kan huske at testen var sånn når jeg ble gravid med gutten vår også, men er jo over 4 år siden så husker ikke helt 🙈 Får bare teste igjen i morgen, bestilt 25 stk som ligger å venter på badet :P 

😀👍🏽 Hold oss oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, bringeb skrev:

Veldig håpefull tok jeg en ny test i dag, 10 DPO, og nå ser jeg ingen strek lenger..:( Er det fortsatt håp?

IMG_0953.JPG

Det ER en strek der også 😚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, C'est la vie skrev:

Jeg fikk slik skyggestrek på denne testen flere ganger. Nå sist tok jeg den strimmel testen, først en skygge 8 DPO så neg 9 DPO. Testet med en vanlig fra billigtester med sensitivitet på 25 10 DPO. Negativ! Testet igjen med vanlig 11 DPO, kom opp en ultratynn strek. Ventet noen timer før jeg bestemte meg for å ta en vanlig cb som ble tydelig positiv. Tok en digital som også ble positiv gravid 1-2. Forsto ikke helt hva som foregikk med de andre testene. Men cb var mer sensetiv enn de andre.

disse er tatt samtidig🙈 Den første med morgen urin, de andre ett par timer etterpå. Tok strimmel da også, like svak.

DF9C0BA5-2577-41B0-A57E-CDEF9D89B1E6_zps

A626942C-CE7F-4114-8DC0-0283033A41EB_zps

Oi! Og gratulerer 😁 

Er den strimmelen vanlig på 25 mlu? Eller 10? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...