Gå til innhold

Kjæresten er på partytur i helgen.. er så bekymret.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han er på trysil på partytur med gutta fra jobben. På afterski og fylla hele dagen. Har sendt meg en kvart melding i fylla sent i går kveld..ellers har jeg ikke hørt noe. Blir så bekymret. 

Sikkert bare teit av meg. Men første gangen han er å fester med masse kvinnfolk rundt seg også uten meg. Også er ikke ting dritbra mellom oss om dagen, så jeg er ekstra redd for at han skal møte noen.. 

Anonymkode: acba5...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du i riktig forhold...? 

Anonymkode: 9ae24...c52

 Hva mener du? 

Anonymkode: acba5...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 Hva mener du? 

Anonymkode: acba5...f77

Jeg mener: er du i et voksent og ansvarlig forhold mellom to som begge frivillig er gått inn i forholdet? 

For hvis du er det, bør det fint gå an for både deg og ham å føle seg trygg selv når kjæresten er på tur med venner og skal slå håret ut. 

Hvis du nages av tvil og mistro, da lurer jeg på hvorfor du gidder å være kjærester med ham? 

Anonymkode: 9ae24...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg mener: er du i et voksent og ansvarlig forhold mellom to som begge frivillig er gått inn i forholdet? 

For hvis du er det, bør det fint gå an for både deg og ham å føle seg trygg selv når kjæresten er på tur med venner og skal slå håret ut. 

Hvis du nages av tvil og mistro, da lurer jeg på hvorfor du gidder å være kjærester med ham? 

Anonymkode: 9ae24...c52

Tenker jo at det er mitt problem at jeg føler det sånn egentlig. Men man hører om utroskap overalt. Har blitt utsatt for det i absolutt alle forhold jeg har vært i tidligere. 

Han har ikke gitt meg noen grunn til å tro at han vil finne seg noen andre, men jeg merker at interessen for meg er laber om dagen.. og da blir jeg jo småredd for at han skal møte en som er mer spennende enn meg. 

Anonymkode: acba5...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. En venninne hooka med en fremmed fyr i Trysil. 

Kanskje kjæresten din? 😂😂😂

Anonymkode: 9fbff...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha. En venninne hooka med en fremmed fyr i Trysil. 

Kanskje kjæresten din? 😂😂😂

Anonymkode: 9fbff...f8e

 Ikke si sånn da :P haha

Anonymkode: acba5...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom han hjem fra "guttetur". Viste seg at det bodde to jenter med dem på hytta dems.. Så de har jo festa sammen hele helgen. 

Ene er fra jobben hans. Veit at de er jevnaldrene, og hun er kjempepen og søt. :(

Måtte bruke masse energi på å ikke spy eller begynne å grine. 

Så teit er jeg. Han merka sikkert at jeg blei grinete selvom jeg prøvde hardt å ikke vise det. Blir dritsjalu jeg.. han fester ikke med meg :(

Anonymkode: acba5...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er aldern din?

har dere barn sammen?

 

vis du er i et stabilt forhold ser jeg ikke grunnen til å bli bekymret :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

I dag kom han hjem fra "guttetur". Viste seg at det bodde to jenter med dem på hytta dems.. Så de har jo festa sammen hele helgen. 

Ene er fra jobben hans. Veit at de er jevnaldrene, og hun er kjempepen og søt. :(

Måtte bruke masse energi på å ikke spy eller begynne å grine. 

Så teit er jeg. Han merka sikkert at jeg blei grinete selvom jeg prøvde hardt å ikke vise det. Blir dritsjalu jeg.. han fester ikke med meg :(

Anonymkode: acba5...f77

Han dro på "guttetur" og "glemte" å fortelle deg at det ikke var guttetur?

Jøss. Jeg er ikke sjalu av meg. Men det forutsetter at mannen er åpen og ærlig. Han får som han fortjener. Jeg hadde ikke likt om mannen min løy til meg om sånne ting og hadde blitt sint!

Anonymkode: adf67...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey.. hvorfor ble ikke du med når de ikke var en guttetur alikavel?

sorry men jeg tror han er utro i baner.. han der hadde ikke jeg satset 5 min på engang. herre fred. hvor gammle er dere??

Anonymkode: 69e27...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

okey.. hvorfor ble ikke du med når de ikke var en guttetur alikavel?

sorry men jeg tror han er utro i baner.. han der hadde ikke jeg satset 5 min på engang. herre fred. hvor gammle er dere??

Anonymkode: 69e27...390

Hvor gammel er du som ikke kan norsk rettskriving?

Anonymkode: 930a2...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, April 23, 2017 den 20.25, Anonym bruker skrev:

Hvor gammel er du som ikke kan norsk rettskriving?

Anonymkode: 930a2...c8e

Det heter RETTSKRIVNING !  Typisk å se andres flis, men ikke sin egen bjelke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2017 den 7.11, Anonym bruker skrev:

Finn deg en mann som ikke trenger å dra på "partytur"!

Anonymkode: d6d74...947

Han er på jobbtur. Å finne seg en mann som aldri drar på jobbtur er meget sært vil jeg påstå. 

Å finne seg en mann som er sosialt evneveik, fordi man selv ikke ønsker å jobbe med sine følelser er bare dårlig råd.

Anonymkode: 4544b...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...