Gå til innhold

Hvilke hudpleieprodukter er du knallfornøyd med?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter en kjapp titt i speilet i morges, skjønte jeg plutselig hva som menes med "gusten vinterhud". 
Jeg bruker produkter fra exuviance, men synes ikke det har den helt store effekten. Ønsker meg ansiktshud som gløder :)
Trenger noen gode tips. Jeg er 36 år, visstnok en viktig detalj når man snakker om hudpleie.

Anonymkode: da191...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dr. Grandel. 

Jeg er allergisk mot det meste. Den tåler jeg og det er gode produkter. 

Anonymkode: 84192...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dermalogica. Bruker mange tusen kr i året på serien, absolutt verdt hver eneste krone! Her snakker vi glød ja! Best effekt å bytte litt på produktene, ikke bruke de samme dag inn og dag ut... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Etter å ha oppdaget koreansk hudpleie er jeg ikke i tvil! De ligger 10-15 år foran vesten når det gjelder utvikling av hudpleieprodukter. Min favorittserie heter Klairs. Har den på coverbrands.

https://www.coverbrands.no/merker/klairs

Anonymkode: e88b3...00a

Enig. Jeg bruker faktisk endel produkter i tillegg til Dr. Grandel. Har ennå tilgode å reagere allergisk på noen av de. 

Snart så våger jeg meg på kremer. Har hittil bare brukt renseprodukter. 

Anonymkode: 84192...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig. Jeg bruker faktisk endel produkter i tillegg til Dr. Grandel. Har ennå tilgode å reagere allergisk på noen av de. 

Snart så våger jeg meg på kremer. Har hittil bare brukt renseprodukter. 

Anonymkode: 84192...fc8

Så gøy at flere har fått øynene opp for dette😄 Har prøvd kremene, og det er bare å anbefale. Har veldig sensitiv hud selv og jeg tåler alt😊 Har aldri hatt så fin hud noen gang😊

Anonymkode: e88b3...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd mange ulike produkter oppgjennom årene, både billige og dyre. Men nå må jeg si at jeg er veldig imponert over en norsk  økologisk serie, rein hudpleie. Ansiktsrensen er fantastisk og gjør huden myk og strålende, og jeg føler meg virkelig fin og fresh. Ansiktsolja er lett og fin og gir godt med fuktighet uten at den blir feit. Jeg er over 40 og syns huden min er blitt veldig fin nå.

 Har også prøvd flere av babyproduktene, veldig gode 

Anbefales virkelig! 

http://www.reinhudpleie.com/vare/okologisk-ansiktsrens-ureinkombinasjonshud-hud/

Anonymkode: f803a...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...