Gå til innhold

Fikk pengeinnsamler på døren kl 20.15 i går


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg stod og vasket håret i kjøkkenvasken, da vi er uten bad for tiden (oppussing). Da jeg kikket opp så jeg en skikkelse utenfor, som smilte og vinket og pekte på ytterdøren. Jeg hadde jo søkkvått hår, men åpnet opp. Så var det en pengeinnsamler. Er det virkelig vanlig at de går rundt sånn på fredagskvelden? Han så veldig seriøs ut da, hadde navneskilt og sånn. Godt formål altså, det er ikke poenget. Men jeg syntes det var litt dårlig folkeskikk å ikke snu på hælen, da han så meg stå med håret under kranen. 

Anonymkode: 2a8c2...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kl 20.15 er jo ikke noe sent. Men jeg hadde nok snudd når jeg så deg vaske håret altså...

Anonymkode: b78d5...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noen på døra 2130 en fredagskveld en gang, da var jeg temmelig sur.. :P men 2015 er jo egentlig ikke veldig sent, og for 2 år siden ville jeg ikke tenkt over det. Men nå, med en liten en som vi har hatt myye styr med på kveld/natt, blir jeg irritert hver gang det ringer på døra etter leggetid 1930... :P

 

Jeg hadde nok også snudd når du stod og vasket håret altså, ikke stått og vinket i vinduet - han må virkelig ha vært engasjert og opptatt av det han samlet inn penger for :P alternativt, hvis jeg var deg, ville jeg skaffet gardiner på kjøkkenet :P

Anonymkode: 58200...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det ikke var falsk innsamling? Har vært en del falske som utgir seg for å komme fra en eller annen reell veldedig organisasjon, men som har forfalsket alt og bare samler inn til seg selv. Jeg ville ringt organisasjonen og hørt om de samler inn penger nå, og gjør de det ikke, ring politiet.

Anonymkode: 62ed6...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...