Gå til innhold

Flere på 30år som prøver nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi er så heldige å være i gang med IVF nå 😍 begynte på medisiner for 2.5 uker siden, og skal etter planen ha innsett i uke 22. Så i midten av juni får vi vite om det har klaffet. Utrolig spennende!! 

 

35- prøver på nr 3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Sofapute skrev:

Vi er så heldige å være i gang med IVF nå 😍 begynte på medisiner for 2.5 uker siden, og skal etter planen ha innsett i uke 22. Så i midten av juni får vi vite om det har klaffet. Utrolig spennende!! 

 

35- prøver på nr 3 

Så spennende med IVF! Har dere forsøkt andre hjelpemidler før dette? Hvis det ikke klaffer for vår del med stimulering er jeg spent på hva gyn tenker videre. Masse lykke til i tiden fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Rullgardin skrev:

Så spennende med IVF! Har dere forsøkt andre hjelpemidler før dette? Hvis det ikke klaffer for vår del med stimulering er jeg spent på hva gyn tenker videre. Masse lykke til i tiden fremover :)

Nei, vi har ikke prøvd noe annet. Vi har vært til utredning og det ble ikke funnet noe galt med noen av oss, så vi fikk begynne rett på IVF etter et år med prøving 😊😊 like greit ;) Håper virkelig det klaffer, men prøver å psyke meg opp til at det ikke går. Redd for å få et skikkelig slag i trynet hvis det ikke funker. Vi kjenner vel alle til det etter en tid med prøving. Hadde aldri trodd jeg skulle ta det så tungt 🙈 

Hvor lenge har dere prøvd?  

Tvi tvi til alle sammen 😀❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sofapute skrev:

Nei, vi har ikke prøvd noe annet. Vi har vært til utredning og det ble ikke funnet noe galt med noen av oss, så vi fikk begynne rett på IVF etter et år med prøving 😊😊 like greit ;) Håper virkelig det klaffer, men prøver å psyke meg opp til at det ikke går. Redd for å få et skikkelig slag i trynet hvis det ikke funker. Vi kjenner vel alle til det etter en tid med prøving. Hadde aldri trodd jeg skulle ta det så tungt 🙈 

Hvor lenge har dere prøvd?  

Tvi tvi til alle sammen 😀❤

Så flott at dere har kommet i gang med IVF så raskt. Jeg har vært uten prevensjon i 1år og 3mnd. Har ikke helt tellingen på hvor lenge vi har prøvd, men ustabile sykluser har gjort at ordentlige prøveperioder har blitt få. Skal til gyn i morgen. Spent på resultatet og hva hun tenker videre om stimulering ikke fører frem 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Rullgardin skrev:

Så flott at dere har kommet i gang med IVF så raskt. Jeg har vært uten prevensjon i 1år og 3mnd. Har ikke helt tellingen på hvor lenge vi har prøvd, men ustabile sykluser har gjort at ordentlige prøveperioder har blitt få. Skal til gyn i morgen. Spent på resultatet og hva hun tenker videre om stimulering ikke fører frem 😑

Spennende!!  😀 husk å pushe på litt selv for å då ting i gang - det funka for meg 👏 blie interessant å se hva som skjer videre med dere ❤💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 å mor til en på 9. I den 11 pp nå. Det skjer ingenting med meg. Jeg blir like skuffet hver mnd tr kommer. Det begynner å bli litt vanskelig å holde motet oppe synes jeg. Det skjer med alle irundt meg, men ikke med oss. Nå er det ca 5 dager til tr skal komme. Jeg går bare venter. Jeg har ingen tro på at det klaffer denne gangen heller. Men jeg må håpe i alle fall. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid. Jeg vet alt er som det skal hos meg. Men mannen har ikke testet noe. Om det ikke har skjedd noe nå etter ett år med prøving, så må vi jo begynne å tenke på alternative hjelpemiddel. Kjenner jeg begynner å bli bekymret for at vi ikke skal få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sofapute skrev:

Spennende!!  😀 husk å pushe på litt selv for å då ting i gang - det funka for meg 👏 blie interessant å se hva som skjer videre med dere ❤💙

UL hos gyn i dag. En stor fin follikel som ser ut til å være sprekkeferdig ganske snart! Hipp hurra! Da har stimuleringen virket 😄👏🏼🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2017 den 21.27, Rullgardin skrev:

UL hos gyn i dag. En stor fin follikel som ser ut til å være sprekkeferdig ganske snart! Hipp hurra! Da har stimuleringen virket 😄👏🏼🙌🏼

Så bra!!!  👏 👏 håper det klaffer for dere nå ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på alle deres vegne. Er ikke lett når pp begynner å bli langvarig. Selv tok det nærmer to år for min del å bli gravid forrige gang. Er spent på hvordan det vil gå denne gangen. Trodde selv det var pga alle årene på p-piller som utgjorde ventetiden. Nå har jeg ikke gått på prevensjon siden, å vært ytterst forsiktig. Så nå får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! 32 år og jakter på nr 3:-) PCo og FSH-stimulering i gang, da letrozol og pergo ikke virker 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, StørsteØnskeEr2 skrev:

Hvordan går det med dere alle sammen? 😊

Ikm i dag, og heksa dukka opp😤😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre Flutili😢 tvi tvi for neste pp!👍🏻😊

Lykke til Frøken87!😊👍🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9dpo i dag. Dagene snegler seg av gårde. Er fristet til å svi av en test i morra, men vil samtidig vente litt til.. Gi meg viljestyrke! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ut Rullgardin. Tenk på hvor mye større sjanse det er for ønsket resultat om du kan holde ut noen dager til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fyller snart 32 år. Mistet en liten gutt i november-16. Nå vil vi prøve på nytt <3 Har en jente på snart 8 og en gutt på snart 3 allerede <3 

Anonymkode: 97826...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fyller snart 32 år. Mistet en liten gutt i november-16. Nå vil vi prøve på nytt <3 Har en jente på snart 8 og en gutt på snart 3 allerede <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29 år og prøver på nr 3 og føler meg gammel! Jeg vil bli ferdig før jeg er 30! Så haster litt 😂😂 Men første prøveperiode nå, men har sitte på første forsøk de andre gangene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se st vi blir flere og flere her😃

Hvordan går det med dere? Jeg er i første pp. IKM neste helg. Tørr ikke tenke positivt i det hele tatt ettersom det tok oss to år forrige gang. Formen er elendig om dagen, jeg kjenner meg ikke selv igjen. Men det kan være påvirket av så mangt. Hvor i løypa er dere? Hvor mange pp og går det bra med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! 😀

Her har jeg ikm tirsdag neste uke! Jeg har vonde pupper, mye mensmurringer ( spes på kveldene), trøtt, kortere lunte 🙈 og småkvalm ( ikke veldig matlyst). Føler meg annerledes ( som at jeg vet at jeg er gravid..), men er jo veeeeeeldig tidlig enda! Så alt kan skje!

Testet i går ( cb) og da kunne jeg så viiidt skimte en lyyys blå strek... er det mest sannsynlig en skyggestrek???( var så lite synlig at jeg kun så streken så vidt med riktig lys i riktig vinkel...)Da er det sikkert en skygge?? 😮

Må vel smøre med med tolmodighet noen dager til... 🙈🙈🙈

Ønsker alle dere andre lykke til fremover 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. er det flere enn meg som ser en svaaaaaak antydning til en loddrett strek her???🙈🙈🙈😮 Eller er det bare jeg som håper det?? Er dette bare en skygge??

Syns jeg ser antydning til noe her, men tuller jeg? 😂🙈🙈 ( veeeeeeeeeldig svak i såfall)... 🙈🙈

IMG_9434.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...